Opinia użytkownika: zocha
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: ING BANK SLASKI Okolo dwa tygodnie przed ta obserwacja zadzwonil do mnie konsultant banku proponujac mi spotkanie w celu zapoznania z oferta banku dotyczaca ubezpieczen i inwestycji. Umowil mnie wstepnie na takie spotkanie 25.09.2009. 21 wrzesnia zadzwonila do mnie pani, ktora mialaby sie ze mna spotkac. Poniewaz nie bardzo ze wzgl osobistych odpowiadal mi ten termin poprosilam o inny, na co pani byla bardzo niezadowolona tlumaczac to tym ze ona musi wyrobic plan na miesiac i zrobila sie bardzo nachalna co do spotkania, probojac tez wyciagnac ode mnie moje godziny pracy oraz sprawy dosc osobiste.Powiedzialam, ze byc moze bedziemy mogli spotkac sie w pazdzierniku, pani uparcie chciala ode mnie konkretnej daty i stuprocentowego zapewnienia ze tak bedzie. Wywierala na mnie bardzo wielka prasje i nachalnosc, co bardzo mnie znechecilo do jakiegokolwiek spotkania z konsultantem. W koncu powinien sie liczyc klient, a fakt ze pani nie wyrobi miesiacznego swojego planu i prowizji, bo tak pracujac to reprezentuje tylko wlasne interesy a nie nie dobro i decyzje klienta banku.