Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zocha

Dotycząca firmy: Allianz

Treść opinii: Od wakacji jestem ubezpieczona w ubezpieczeniu zdrowotnym Allianz.Kilkakrotnie probowalam dowiedziec sie wiecej o placowkach medycznych swiadczacych te uslugi.Niestety, te proponowane na stronie internetow nie pokrywaja sie z tymi, o ktorych dowiedzialam sie na infolinii. Przed podpisaniem umowy zadzwonilam do Allianz w Warszaiwe, aby otrzymac wiecej informacji o placowkach, aby podjac odpowiednia decyzje na jaki zakres ubezpieczenia zdrowotnego podpisac umowe i czy w moim przypadku warto zdecydowac sie na ubezpieczenie to dla calej rodziny. Pan, z ktorym wowczas rozmawialam zapewnial mnie, ze nie bedzie najmniejszego problemu z dostepem do lekarza oraz ze jesli w poblizu nie bedzie specjalisty na ktorym mi bardzo zalezy to wowczas moge isc do innego(ktory niema z nimi umowy) a oni pokrywaja koszty wizyty.Pan wydawal sie byc bardzo przekonywujacy i wszystko wygladalo pieknie.Jednakze kiedy zaszla dla mnie sytuacja, ze musialam pilnie udac sie do specjalisty, zadzwonilam do centrum obslugi chcac umowicsie na wizyte. Wczesniej sprawdzilam na stronie internetowej orientacyjnie gdzie taki specjalista moze mnie przyjac na wizyte. Zadzwonilam do centrum Allianz,czynnego cala dobe i przyjmujacego zapisy przez cala dobe, aby umopwic sie na wizyte. Pan ktory odebral telefon ode mnie powiedzial abym sobie zadzwonila nastepnego dnia, bo on nie zapisze mnie nigdzie. Kiedy poprosilam aby dokladnie sprawdzil przychodnie do ktorej chcialm isc, okazalo sie , ze baza danych jaka maja do dyspozycji pracownicy infolinii jest zupelnie inna niz ta zamieszczona na stronie. Pan twierdzil, ze to napewno ta sama baza. Nie udalo misie zapisac do lekarza, pan odeslal mnie bo jak stwierdzil:"Nie wie jak ma to zrobic". Zadzwonilam nastepnego dnia rano i probowalam dopytac jak to w koncu jest z ta ich oferta, skoro infolinia ma byc czynna 24godz na dobe i w tym czasie powinnammiec ustalona wizyte.Powiedziano mi takze, ze w moim miescie nie moge skorzystac z zadnych uslug medycznych(wbrew wczesniejszym zapewnieniom), oraz ze absolutnie nie ma opcji ze w awaryjnej sytuacji jesli nie ma placowki medycznej w najblizszej okolicy to pokrywaja koszt porady lekarza. Poniewaz nie dostalam sie do specjalisty z Allianz, pojechalam do pracy. Po poltora godzinie pracy, zostalam karetka odwieziona do szpitala. Po wyjsciu ze szpitala zostalam skierowana do przychodni na badania. Pech chcial, ze wlasnie ta placowka wspolpracowala z Allianz, znajdowla sie w moim miescie i miala nawet kilku specjalistow o ktorego sie ubiegalam. Zapytalam pani w rejestracji jak to jest dokladnie u nich z ubezpieczeniem Allianz, od kiedy wspolpracuja, wypytalam o tych konkretnych specjalistow. Okazalo sie , ze nie ma najmniejszego problemu abym mogla sie zapisac. Pani sprawdzila moja karte Allianz, zarejestrowala mnie do specjalisty(innego)a problem zdrowotny u tego specjalisty zostal rozwiazany szybko i sprawnie. Oceniam bardzo negatywnie to towarzystwo ubezpieczen zdrowotnych. Przez niekompetencje i lenistwo pracownikow, znalazlam sie w szpitalu. Uwazam, ze nikt nie ma prawa wprowadzac innych w blad, zwlaszcza jesli chodzi o zycie i zdrowie czlowieka.