Bardzo dobrze. Obsługa kulturalna. Mało stolików. Przy zamawianiu okazało się, że nie wszystko z oferty było dostępne na miejscu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Jak dla mnie ceny w starbucksie są wygórowane, płaci się głównie za markę.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Bardzo dobrze. Usługa dotyczyła odblokowania dostępu do bankowości internetowej, co przebiegło bardzo sprawnie. Przy okazji Pani nawiązała do mojej sytuacji finansowej i przedstawiła możliwości oszczędzania poprzez zakup obligacji. Zaoferowała spotkanie, na które przygotuje dla mnie spersonalizowaną ofertę dotyczącą inwestowania oraz lokat negocjowanych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Pierwszy raz będąc na zakupach w sklepie marki reserved spotkałam się z taką niekompetencją ze strony obsługi. Będąc w przymierzalni poprosiłam Panią o wymianę na mniejszy rozmiar sukienkę. Po 10 minutach Pani wróciła z informacją, że nie mają na sklepie takiego rozmiaru. Gdy odwieszałam rzeczy na swoje miejsce (nie na wieszaki przy przymierzalni), zauważyłam sukienkę w tym rozmiarze, o który prosiłam. Jako klient, liczyłabym na to, żeby Pani np zaproponowała mi, że sprawdzi na magazynie lub w ich systemie, czy powinni mieć na stanie taki rozmiar. W Szczecinie jest kilka sklepów reserved, więc mogłaby również zaproponować sprawdzenie dostępności w innych sklepach.
Panie z obsługi bardzo miłe i pomocne. W tym sklepie klient czuje, że jest traktowany indywidualnie i może liczyć na pomoc ze strony obsługi. Panie doradzą w doborze np. spódnicy do bluzki, zadbają o dostarczenie do przymierzalni prawidłowego rozmiaru. Na największy plus zasługuje to, że idąc sama na zakupy, nie muszę się martwić, że będę musiała kursować pomiędzy przymierzalnią a stoiskiem z ciuchami w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru, tylko pomoże mi w tym obsługa sklepu. Zaoszczędza to dużo czasu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.