Opinie użytkownika (10)

Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa kulturalna. Mało stolików. Przy zamawianiu okazało się, że nie wszystko z oferty było dostępne na miejscu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

07.05.2018

So! Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jak dla...
OK. Jak dla mnie ceny w starbucksie są wygórowane, płaci się głównie za markę.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

subcia13

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Usługa...
Bardzo dobrze. Usługa dotyczyła odblokowania dostępu do bankowości internetowej, co przebiegło bardzo sprawnie. Przy okazji Pani nawiązała do mojej sytuacji finansowej i przedstawiła możliwości oszczędzania poprzez zakup obligacji. Zaoferowała spotkanie, na które przygotuje dla mnie spersonalizowaną ofertę dotyczącą inwestowania oraz lokat negocjowanych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

04.07.2017

Sindbad

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

04.07.2017
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

subcia13

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz będąc...
Pierwszy raz będąc na zakupach w sklepie marki reserved spotkałam się z taką niekompetencją ze strony obsługi. Będąc w przymierzalni poprosiłam Panią o wymianę na mniejszy rozmiar sukienkę. Po 10 minutach Pani wróciła z informacją, że nie mają na sklepie takiego rozmiaru. Gdy odwieszałam rzeczy na swoje miejsce (nie na wieszaki przy przymierzalni), zauważyłam sukienkę w tym rozmiarze, o który prosiłam. Jako klient, liczyłabym na to, żeby Pani np zaproponowała mi, że sprawdzi na magazynie lub w ich systemie, czy powinni mieć na stanie taki rozmiar. W Szczecinie jest kilka sklepów reserved, więc mogłaby również zaproponować sprawdzenie dostępności w innych sklepach.

subcia13

06.05.2017

Reserved

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (0)
Panie z obsługi...
Panie z obsługi bardzo miłe i pomocne. W tym sklepie klient czuje, że jest traktowany indywidualnie i może liczyć na pomoc ze strony obsługi. Panie doradzą w doborze np. spódnicy do bluzki, zadbają o dostarczenie do przymierzalni prawidłowego rozmiaru. Na największy plus zasługuje to, że idąc sama na zakupy, nie muszę się martwić, że będę musiała kursować pomiędzy przymierzalnią a stoiskiem z ciuchami w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru, tylko pomoże mi w tym obsługa sklepu. Zaoszczędza to dużo czasu.

subcia13

06.05.2017

Medicine

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi