Przy kasach zauważyłem produkty "jajko niespodziankę", przy których była kartka pokazująca nową, niższą cenę tego produktu. W kasie jednak wbita została stara, wyższa cena. Kasjerka poinformowała mnie, iż nie została uwzględniona promocja cenowa na ten produkt i że muszę udać się do punktu obsługi klienta. W punkcie obsługi klienta zostałem szybko i fachowo obsłużony, została mi zwrócona różnica nadpłaconej ceny i jednocześnie, dzwoniąc do działu informatycznego firmy, została poprawiona cena tego produktu w kasach. Obsługa szybka, miła i fachowa oraz co najważniejsze doprowadzająca do wyeliminowania tego błędu dla pozostałych klientów.
doradztwo techniczne przy wyborze aparatu fotograficznego zasługuje na wielką pochwałę. sprzedawca doradzał mi przez około godzinę ( a może dłużej), był uprzejmy i rzeczowy, nie pospieszał, aby szybciej się decydować lecz wielokrotnie odpowiadał na moje pytania w sposób wiarygodny i budzący zaufanie. wizyta w tym sklepie zakończyła się zakupem aparatu
Obserwacja dotyczyła obsługi klienta, jakości produktów i wyglądu sklepu. W sklepie było tylko kilku klientów lecz nie widać było personelu na stoiskach a tylko przy kasie. Sklep był czysty i dobrze oświetlony. Towar był dobrze wyeksponowany. Po wybraniu towaru udałem się do kas, gdzie w sposób szybki i sprawny zostałem obsłużony. Panie były miłe, uśmiechnięte i życzliwe. Wizytę oceniam pozytywnie, choć brakowało doradcy na sklepie.
Obserwacja dotyczyła doradztwa przy zakupie. Już po krótkiej chwili od wejścia podeszła do mnie sprzedawczyni, która pomogła mi znaleźć piżamę w odpowiednim stylu i rozmiarze. Była uprzejma i pomocna, bez zbędnego narzucania się z pomocą.
Wizyta w restauracji McDonald's odbyta 18.10 ok godz 21.35. W restauracji nie było dużo klientów; widoczni byli jedynie menedżerowie (niebieskie koszule). Podszedłem do kasy i tam ok 3 min. czekałem,aż ktoś się mną zainteresuje. Jedynie obsługa McDrive była sprawna. Po chwili mogłem zamówić danie. Zamówiłem lody z polewą czekoladową. Menedżerka obsługująca mnie przyjęła moje zamówienie, wydała reszty i paragon fiskalny oraz wydała mi lody. Nie pytała się, czy w kubku plastikowym i czy na miejscu czy na wynos. Podała mi lody w kubku plastikowym (wolałbym w kubku z ciasta). Lody były smaczne, lecz było w nich trochę wody. Obsługa i jakość oceniam na 3.
Wizyta odbyta w restauracji Subway w dniu 17/10/2008 ok godz. 18. Przed zamawianiem produktów była spora kolejka (przede mną było 6 osób), lecz obsługa klientów przebiegała bardzo sprawnie i szybko. Klientów obsługiwało 4 sprzedawców. Już po ok 3-4 minutach mogłem złożyć zamówienie. Zamówiłem dużą kanapkę na gorąco z kurczakiem i wszystkimi warzywami. Przygotowana kanapka była smaczna i estetycznie podana. Ocena 5 za obsługę i jakość produktu.
Obserwacja dotyczyła obsługi klienta (odbiór karty płatniczej) w oddziale banku, mieszczącym się w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie. Oddział był bardzo czysty, schludny, dobrze oświetlony, a przede wszystkim obsługa była sprawna i uprzejma. Również praca ochroniarza zasługiwała na pochwałę: był on widoczny, lecz nie natrętny dla klientów. Ja osobiście cenię sobie obsługę przez pracownicę tego oddziału: opanowaną, uśmiechniętą i bardzo profesjonalnie obsługującą klienta.
Sklep z garniturami Bytom znajduje się na terenie CH Targówek, Po wejściu pani sprzedawczyni pozostawiła mi chwilę wolnego czasu na spokojne rozejrzenie się, po czym podeszła i zapytała się w czym może mi pomóc. Powiedziałem, że szukam garnituru wizytowego dla siebie i pani sprzedawczyni pokazała mi modele, które pasują rozmiarem. Niestety garnitur, który mi się podobał był tylko w dużych rozmiarach. Pani sprzedawczyni zaproponowała, że może dopytać się w innych salonach i gdy gdzieś będzie to go ściągnie do siebie i poinformuje mnie telefonicznie. Podziękowałem i pożegnałem się. Udałem się do Banku Millenium, w którym po 5 minutach odebrałem telefon od sprzedawczyni informującej mnie, że znalazła dla mnie ten garnitur i za parę dni będę mógł się po niego zgłosić.
Do Banku wszedłem właściwie przez przypadek. Byłem trochę zdziwiony, że nie ma kolejki do kas i informacji. Gdy wszedłem trochę dalej na teren Banku, Pani spytała się w czym może pomóc i zaprosiła do okienka. Spytałem się o możliwość otworzenia lokaty terminowej, jej oprocentowanie i wymagane formalności. Pani przez dłuższą chwilę, ze spokojem i rzeczowo przekazała mi wszystkie informacje i dzięki temu zdecydowałem się założyć lokatę w tym banku. Pani bardzo sprawnie przeprowadziła proces rejestracji -wypełnienie dokumentów, skserowanie dowodu osobistego, wyrobienie kart,..- i już po paru minutach podała mi wszystkie dokumenty w teczce Banku. Jeszcze raz się upewniła, że wiem jak dalej postępować w sprawie kart i obsługi konta internetowego i z uśmiechem na twarzy życzyła mi miłego dnia. Koniec dnia był więc b. udany, co w dużej mierze zawdzięczam również mojej przypadkowej wizycie w Banku Millenium w CH Targówek.
Stację benzynową odwiedziłem jedynie, aby skorzystać z kompresora. Po wejściu do budynku kas, uśmiechem przywitała mnie młoda kasjerka i zapytała się, czy tankowałem lub czy chcę coś zamówić. Uśmiech i życzliwość tej osoby spowodowały, że zamówiłem grillowaną kanapkę oraz napój. Obsługa była sprawna i szybka, danie smaczne i gorące.
Mały, lecz dobrze zaopatrzony. Czyste witryny i posprzątane podłogi oraz dobrze oświetlony salonik. Trochę za słaba obsługa i być może za mało sprzedawców. Miałem drobny problem z uzyskaniem informacji o książce oraz przy kasie była spora kolejka.
Szkoła "Speak up" nawiązała ze mną kontakt poprzez reklamę internetową. Po zgłoszeniu zainteresowania nauką języka angielskiego (poprzez wypełnienie formularza internetowego) otrzymałem telefoniczne zaproszenie do wybranej przeze mnie placówki. Placówka jest położona w Warszawie, przy rondzie wiatraczna, w bardzo widocznym miejscu i łatwo do niej trafić. Lokal poza tym jest dobrze oznakowany i z dala widoczny. Po wejściu do placówki zostałem miło przywitany i skierowany na rozmowę kwalifikacyjną. Rozmawiałem z p. Anną Gralczyk i zarówno jej wywiad odnośnie mojej osoby i moich oczekiwań, jak i test kwalifikacyjny wraz z podaniem opłat został przeprowadzony bardzo profesjonalnie. Jestem pełen podziwu dla tej osoby. Szkoła zrobiła więc na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.