Opinie użytkownika (2)

Okropny syf, brud,...
Okropny syf, brud, kłęby kurzu, w sklepie i w przymierzalniach, brudne lustra w których ciężko się przejrzeć, a po uprzejmej prośbie, "przepraszam, czy dałoby radę przetrzeć to lustro?" , skierowanej do dwóch Układaczek, bo nie wiem kim one tam były, odwróciły się tyłkami i usłyszałam, że nie. Mówię, że ciężko coś zobaczyć, usłyszałam, że mogę pójść do przymierzalni. Ale powiedziałam, że już tam byłam i również lustra są w takim samym stanie. Czyli, powtórzyłam zapytanie, nie da rady? Nie, w tej chwili na pewno nie. Dobrze! Powiedziałam. Nie zwracały na mnie już większej uwagi, zajęte układaniem bluzeczek. Super. Akurat to lustro przypasowało mi, bo miałam okropnie ciężką siatę z zakupami, więc skorzystałam z kanapy stojącej blisko. Przymierzałam kilka kurtek, w ostatniej chwili wpadła mi w oko jeszcze jedna, więc próbując się jakoś tam obejrzeć, przymierzałam. Kurczę, za każdym razem, żeby nie robić kłopotu, odwieszam ubrania na swoje miejsce. Jestem stałą klientką od wielu lat. Teraz też, kupiłam tą kurtkę za te 80zł. Ale chrzanić to, nie będę już tych ubrań odwieszać. Te dziewczyny są młodsze ode mnie o 20 lat. Co mam im powiedzieć, jak wypada traktować klientów, skoro na szkoleniu im tego nie mówicie? To już nie pierwszy raz, kiedy na pierwszy plan wychodzi jakaś taka bezczelność, klient nie jest ważny ani trochę, to jest dzisiaj standard? A już tak częsty syf w Waszych przymierzalniach czy sklepie błaga o wizytę Sanepidu.

mcns

15.06.2024

Sinsay

Placówka

Radom, Grzecznarowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
W T-mobile są...
W T-mobile są problemy z serwisem internetowym, ciągle coś nie działa, nie można sprawdzić stanu konta, nie można włączyć pakietu, itp. Zdążyłam napsioczyć na Biuro Obsługi Klienta, że nie można się dodzwonić, mimo to skorzystałam z drogi mailowej i okazało się, że jednak żaden problem nie pozostaje bez odpowiedzi. Konsultantka oddzwoniła do mnie sama, na drugi dzień, dokładnie zapoznała się z problemem i rozwiązała go sprawnie, wiedziała, co należy zrobić, była uprzejma. Jestem zadowolona reakcją i przynajmniej to przywraca wiarę w tego operatora, że konsultanci są pomocni i jak dotąd - kompetentni. Oby tak było zawsze :)

mcns

13.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi