Opinie użytkownika (13)

Sklep ogólnospożywczy ...
Sklep ogólnospożywczy z wielu mieszczący się w centrum miasta,towaru pełno jak nie na półce to na podłodze po przebudowie,stoisko mięsne odrażające za szyby widać że mięso jest nie świeże aż sine ,muchy chodzące po wędlinach i mięsie,personel nawet nie kryjący się z odświeżaniem produktów smarujący olejem produkty mięsne-ohyda.Zawsze brak kasjerki przy głównej kasie biega gdzieś po sklepie,produkty kasowane są na stoisku mięsnym,lub alkoholowym.Przed sklep kręci się element pijący tanie wina!!!

marioways

07.08.2010

PSS Społem

Placówka

Starogard Gdański, Rynek 2

Nie zgadzam się (22)
Przy okazji odwiedziłem...
Przy okazji odwiedziłem sklep TAKKO wraz z towarzyszącą mi partnerką,pomimo że sklep był otwarty do 20 roleta zamykająca sklep była opuszczona już do połowy tak jak było by już zamknięte,obsługa latająca z miotłą komfort zakupów zerowy-a obsługa żenująca -dziewczyny wychudzone anorektyczki,nie miłe,wzrok wskazujący abyśmy już opuścili sklep -po 5min.opuściliśmy sklep przy takich warunkach trudno cokolwiek zakupić.

marioways

07.08.2010

TAKKO Fashion

Placówka

Starogard Gdański, Lubichowska 14

Nie zgadzam się (26)
Wnętrze sklepu-wygląd przerażający,załamujące...
Wnętrze sklepu-wygląd przerażający,załamujące się półki pod naporem towaru nie estetycznie,brudno,worki od wody, papiery na podłodze,ciężko znalezć dany produkt nie ma działów z danymi produktami,owoce,warzywa wyglądają jak by przez nie tornado przeszło-śmierdzące,zgnite-w sklepie pełno ohydnych dużych końskich much.Obsługa na wyższym poziomie niż w innych Dyskontach spożywczych,skłonni do pomocy przy tym mili i uprzejmi.Do kasy również starają się jak najszybciej rozładować kolejkę.Co zraża ich stała regułka "dzień dobry siatkę",dziękuję zapraszam ponownie".

marioways

07.08.2010

Biedronka

Placówka

Lubin, Prymasa Wyszyńskiego 8

Nie zgadzam się (17)
Udałem się do...
Udałem się do Neonet aby zobaczyć, porównać Telewizor LCD dobrej jakości i marki.Zanim doczekałem się by ktoś do mnie podszedł i obsłużył mnie minęło dobre 20min.,praktycznie już chciałem wyjść ze sklepu nie zadowolony z obsługi,pracownicy byli zajęci swoją pracą-jedni rozpakowywali towar na sklepie drudzy siedzieli w papierach przy ladzie nie interesując się co się wokół nich dzieje-ale w końcu doczekałem się sam z-ca kierownika widząc mnie już prawie przy wyjściu spytał się czy w czymś może pomóc,przedstawił cały wachlarz telewizorów LCD od posiadanych właściwości,oszczędności,zalet-przedstawienie oferty oceniam na bardzo wysokim poziomie co do fachowości i prezentacji-tylko za długo to trwało,tym bardziej że sam byłem na sklepie-a pracowników było około pięciu.Moim skromnym zdaniem towar typu lodówki,pralki nie powinny być rozpakowywane na sklepie,przeszkadzając tym samym poruszanie się po sklepie-ponieważ leżało pełno worków,kartonów.

marioways

07.08.2010

NEONET

Placówka

Starogard Gdański, Rycerska 5

Nie zgadzam się (28)
Rzadko odwiedzam ten...
Rzadko odwiedzam ten sklep ponieważ poprzednia wizyta była strasznie nie miła,ale sporo czasu minęło od poprzedniej wizyty.Ale niestety muszę stwierdzić że nic się nie zmieniło tak jak było tak jest a wręcz gorzej,najgorzej co zraża to personel sklepu,zajęty rozmowami między sobą - jeśli zwróci się uwagę-to słyszymy "jeśli się coś Panu nie podoba to nie musi Pan tu robić zakupów".Drugie towar warzywa,owoce po gnite,zepsute- towar ogólnie nie estetycznie poukładany po rozrzucany na półkach,brak cen-w sklepie panuje ogólny bałagan i nie ład.Wysyłane skargi do centrali firmy pozostają bez odpowiedzi-GRATULACJE PRZYKŁAD IDZIE Z GÓRY!!!.Może firma NETTO reklamuje że "jesteśmy najtańsi na rynku"-ale to nie wszystko.

marioways

07.08.2010

NETTO

Placówka

Starogard Gdański, Lubichowska 5

Nie zgadzam się (16)
26.03.2010r.Zgłosiłem że dekoder...
26.03.2010r.Zgłosiłem że dekoder jest uszkodzony i proszę o jego wymianę,konsultant powiedział że mam czekać na kontakt telefoniczny w sprawie przedstawienia oferty co do nowego dekodera.Czekałem ponad miesiąc i nic żadnego telefonu oferty co do nowego dekoderu,jedyne co dostałem to sms o zaleganiu z opłatą za abonament za cyfrowy polsat.20.04.2010r. udałem sie do najbliższego punktu Cyfrowego Polsatu z zapytaniem o nowy dekoder Pani dzwoniła na infolinię Cyfrowego Polsatu i dostała informację że klient ma czekac na telefon od nich z przedstawieniem nowej oferty.Ja stwierdziłem że nie będę wiecej już czekał i chce zrezygnować,Pani w punkcie obsługi stwierdziła że mam napisac pismo do centrali firmy o zerwanie umowy i złożenie reklamacji dotyczącej abonamentu za ostatni miesiąc ponieważ dekoder był uszkodzony to nie korzystałem z usług cyfrowego polsatu anulowanie ostatniego rachunku.Pisma z zerwaniem umowy i reklamacją zostały wysłane 20.04.2010 i do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi na nie,tylko sms z zaleganiem z opłatą abonamentową.10.06.2010r.dzwoniłem i pytałem się dlaczego nie dostałem odpowiedzi na moje pisma zerwanie umowy i reklamacja konsultant stwierdził że nie wie i sprawę przekaże dalej i mam czekać na telefon.17.06.2010 Konsultant telefoniczny O. P. dzwoni z propozycją że mogę odebrać nowy dekoder w punkcie w Starogardzie Gdańskim i że wcześniejsze opłaty za abonament zostaną anulowane.Stwierdziłem z uśmiechem że trochę się spóżnili że wysłałem pismo z zerwaniem umowy i reklamacją i reklamacja przez nich musi być uwzględniona bo czas na rozpatrzenie reklamacji upłyną,konsultant stwierdził tylko że jeśli nie chcę to nie , że oczywiście reklamacja zostanie uznana ale obowiązuje mnie kara umowna za zerwanie umowy,i że mam czekać na pisma od nich,do dnia dzisiejszego żadnego pisma od nich nie otrzymałem,ani odpowiedz na moją reklamację ani że umowa została rozwiązana.O to jest cały Cyfrowy POLSAT! ! !.Zobaczymy jak dalej rozwinie się sprawa-jaką karę umowną mi naliczą.

marioways

05.08.2010
Nie zgadzam się (27)
Otrzymałem fakturę elektroniczną...
Otrzymałem fakturę elektroniczną faktura opiewała na kwotę 84zł za usługi: abonament telefoniczny i abonament za internet 1Mb.Gdzie faktura powinna być wystawiona na kwotę 2zł ponieważ wybrałem usługi telefon + internet za 1zł przez pół roku.Na infolinii konsultantka na zadane pytanie skąd się wzięła ta kwota na fakturze powiedziała że jest to abonament za telefon i internet,na moje stwierdzenie że korzystam z promocji Hipnotyzująca promocja internet przez pół roku za 1zł plus Lepszy Telefon 35-płac mniej-przez pół roku za 1zł.Poprosiła bym poczekał chwilę ponieważ musi to sprawdzić,czekałem przy telefonie ponad dwadzieścia minut,po powrocie Pani konsultantki do telefonu stwierdziła że rzeczywiście korzystam z wyżej wymienionych usług i faktura zostanie skorygowana.Minęło ponad dwa tygodnie i faktura dalej nie została skorygowana.Dzwoniłem ponownie na infolinię Netii tym razem rozmawiałem z konsultantem,całą sprawę musiałem ponownie przedstawić marnując swój czas i nerwy.Konsultant po 15min. sprawdzenia stwierdził to samo co poprzednia konsultantka że rzeczywiście korzystam z promocji internet i telefon za 1zł przez pół roku-i faktura zostanie skorygowana.Na moje pytanie dlaczego dwa tygodnie wcześniej jak dzwoniłem konsultantka nie skorygowała faktury odpowiedział że nie wie.Muszę tutaj zaznaczyć że taka sytuacja miała miejsce przez 2-3 miesiące.Gdzie faktury były wystawiane na normalną kwotę a nie jak powinny na kwotę 2zł,i za każdym razem ten sam schemat telefon na infolinię i tłumaczenie dlaczego-a odpowiedz cały czas taka sama skorygujemy i nie wiemy dlaczego system cały czas nie obejmuje u Pana tej promocji.To po prostu jest absurd,człowiek musi dzwonić,tłumaczyć,żądać o naprawienie ich błędu a oni mają to gdzieś.

marioways

05.08.2010

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Po otrzymaniu listu...
Po otrzymaniu listu o pilny kontakt telefoniczny (71 795 54 80),zadzwoniłem, już na samym początku rozmowy wyraźnie było odczuć nieprzyjemność,ale dalsza rozmowa dopiero pokazała klasę i profesjonalizm tych że osób,na pytanie czy może mi Pani szczegółowo wyjaśnić skąd dana kwota w rozliczeniach z bankiem się znalazła jeśli wszystko na bieżąco było płacone,a tu nagle wybuch osoby "Pani" że jest poprostu i trzeba to uregulować bo jak nie to komornik wkroczy,Pani nie dała mi dojść do słowa abym mógł wyjaśnić i wyjaśnień otrzymać skąd i za co ta kwota,agresja bezczelność wysoka niekompetencja i lekceważący stosunek do rozmówcy to cecha pracowników infolinii Euro Banku-Pani po prostu się rozłączyła.Zadzwoniłem drugi raz z nadzieją że otrzymam w końcu wyjaśnienia i z myślą że trafię na bardziej przyjazną i kompetentną osobę, tym razem z Panem rozmawiałem no i niestety ten sam scenariusz rozmowy.Zadzwoniłem trzeci raz tym razem aby całą rozmowę nagrać poinformowałem że przebieg rozmowy z mojej strony będzie nagrywany i tu zaskoczenie Pan nie zgodził się na nagrywanie i rozłączył się.Szkoda słów po prostu !!!!! Stracony czas i pieniądze bo za każdym połączeniem czekało się na wolną linię z konsultantem.

marioways

14.11.2009
Nie zgadzam się (17)
Ku mojemu zdziwieniu...
Ku mojemu zdziwieniu wcześniejsza negatywna ocena firmy Inpost odniosła skutek-teraz muszę firmę pochwalić za profesjonalizm rzetelność,skuteczność i fachowość listonoszy-list został dostarczony do samych drzwi- listonosz czekał aż ktoś wyjdzie i z uśmiechem wręczył rachunki za telefon,trzeba również przyznać iż listonosze z firmy Inpost dość długo roznoszą listy do późnych godzin wieczornych.Wielki pozytyw!!!!!

marioways

14.11.2009

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (19)
infolinia polsatu-posiadam ...
infolinia polsatu-posiadam dwa dekodery z pakietem mini, zamówiłem na jeden dekoder pakiet mini max włączyli nie w tym dekoderze co mieli leci już drugi miesiąc aby sprawę odkręcić mieli przesłać nowe umowy i jakoś miesiąc idą dzwoniąc dziś dowiaduję się że dwa poprzednie ponaglenia i ogólnie sprawa pomyłki nie ma wogóle w systemie zarejestrowane ogólny bałagan i nie kompetencja pracowników infolinii.Chyba nie doczekam się naprawienia błędu i przesłania nowych umów.

marioways

22.10.2009
Nie zgadzam się (17)
Listonosz dostarczający przesyłki...
Listonosz dostarczający przesyłki nie kompetentny,listy rzucane na klatkach schodowych-nie w skrzynkach ani w drzwiach, nie widoczne,brudne pogniecione,(ważne rachunki do opłacenia) sytuacja powtórzyła się kilkakrotnie,dziś wysłano skargę do inpost w Tczewie.

marioways

18.09.2009

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Udałem się z...
Udałem się z dziewczyną na zakupy do rossmanna,sklep czysty, schludny,towar ładnie ułożony podzielony na kategorie-nie każdy zauważa przykład klientka pyta się sprzedawczyni gdzie leży zmywacz do paznokci-i tu moim zdaniem nie fachowa obsługa sprzedawczyni układająca towar wskazuje palcem ostani rząd po lewej stronie na dole i ucina dalszą rozmowę brak kontaktu wzrokowego z klientką ,klient odnosi wrażenie lekceważenia i ignoracji ze strony personelu,przy stoisku perfumeryjnym klient testuje perfum i tu naglem jedna z asystentek krzyczy że to nie jest tester tylko produkt do sprzedaży i zeby używać testerów sposób zachowania podniosły-krzykliwy głos zdyskwalifikuje taką osobę na stanowisku asystentki brak kultury rozmowy,szacunku do klienta,klient się oburzył zwrócił uwagę asystentce że nie musi krzyczeć że rozumie i wyszedł bez zakupu,następną sprawą są uporczywi ochroniarze chodzący krok w krok za każdym,plusem jest fakt gdy tworzy się kolejka a chodzi jedna kasa jest wołana zaraz kolejna kasjerka,obsługa przy kasie miła uprzejma,gorzej jest na sklepie z doradzeniem klientowi itd.

marioways

18.09.2009

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (25)
personel bezczelny arogancki...
personel bezczelny arogancki posądzający o kradzież bezpodstawnie,zero przeprosin,kierownictwo na takim samym poziomie.

marioways

11.09.2009

NETTO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (29)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi