Opinia użytkownika: marioways
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Otrzymałem fakturę elektroniczną faktura opiewała na kwotę 84zł za usługi: abonament telefoniczny i abonament za internet 1Mb.Gdzie faktura powinna być wystawiona na kwotę 2zł ponieważ wybrałem usługi telefon + internet za 1zł przez pół roku.Na infolinii konsultantka na zadane pytanie skąd się wzięła ta kwota na fakturze powiedziała że jest to abonament za telefon i internet,na moje stwierdzenie że korzystam z promocji Hipnotyzująca promocja internet przez pół roku za 1zł plus Lepszy Telefon 35-płac mniej-przez pół roku za 1zł.Poprosiła bym poczekał chwilę ponieważ musi to sprawdzić,czekałem przy telefonie ponad dwadzieścia minut,po powrocie Pani konsultantki do telefonu stwierdziła że rzeczywiście korzystam z wyżej wymienionych usług i faktura zostanie skorygowana.Minęło ponad dwa tygodnie i faktura dalej nie została skorygowana.Dzwoniłem ponownie na infolinię Netii tym razem rozmawiałem z konsultantem,całą sprawę musiałem ponownie przedstawić marnując swój czas i nerwy.Konsultant po 15min. sprawdzenia stwierdził to samo co poprzednia konsultantka że rzeczywiście korzystam z promocji internet i telefon za 1zł przez pół roku-i faktura zostanie skorygowana.Na moje pytanie dlaczego dwa tygodnie wcześniej jak dzwoniłem konsultantka nie skorygowała faktury odpowiedział że nie wie.Muszę tutaj zaznaczyć że taka sytuacja miała miejsce przez 2-3 miesiące.Gdzie faktury były wystawiane na normalną kwotę a nie jak powinny na kwotę 2zł,i za każdym razem ten sam schemat telefon na infolinię i tłumaczenie dlaczego-a odpowiedz cały czas taka sama skorygujemy i nie wiemy dlaczego system cały czas nie obejmuje u Pana tej promocji.To po prostu jest absurd,człowiek musi dzwonić,tłumaczyć,żądać o naprawienie ich błędu a oni mają to gdzieś.