Opinia użytkownika: marioways
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Po otrzymaniu listu o pilny kontakt telefoniczny (71 795 54 80),zadzwoniłem, już na samym początku rozmowy wyraźnie było odczuć nieprzyjemność,ale dalsza rozmowa dopiero pokazała klasę i profesjonalizm tych że osób,na pytanie czy może mi Pani szczegółowo wyjaśnić skąd dana kwota w rozliczeniach z bankiem się znalazła jeśli wszystko na bieżąco było płacone,a tu nagle wybuch osoby "Pani" że jest poprostu i trzeba to uregulować bo jak nie to komornik wkroczy,Pani nie dała mi dojść do słowa abym mógł wyjaśnić i wyjaśnień otrzymać skąd i za co ta kwota,agresja bezczelność wysoka niekompetencja i lekceważący stosunek do rozmówcy to cecha pracowników infolinii Euro Banku-Pani po prostu się rozłączyła.Zadzwoniłem drugi raz z nadzieją że otrzymam w końcu wyjaśnienia i z myślą że trafię na bardziej przyjazną i kompetentną osobę, tym razem z Panem rozmawiałem no i niestety ten sam scenariusz rozmowy.Zadzwoniłem trzeci raz tym razem aby całą rozmowę nagrać poinformowałem że przebieg rozmowy z mojej strony będzie nagrywany i tu zaskoczenie Pan nie zgodził się na nagrywanie i rozłączył się.Szkoda słów po prostu !!!!! Stracony czas i pieniądze bo za każdym połączeniem czekało się na wolną linię z konsultantem.