Opinie użytkownika (10)

Ośrodek oferuje wypoczynek...
Ośrodek oferuje wypoczynek w nowych bardzo ładnych drewnianych domkach letniskowych .Możliwość 5-osobowego zakwaterowania.Ceny bardzo konkurencyjne.Domki kompletnie wyposażone , w kuchni lodówka z zamrażalnikiem,kuchenka elektryczna jedno- lub dwupalnikowa , kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny komplet garnków i naczyń , sztućce.Duże szafy,stół .Domki z zadaszonym gankiem wyposażonym w stół i krzesła ogrodowe , dodatkowo grill , parawan i leżak regulowany plastikowy duży.Łazienka wyposażona w szafkę ,półki , wykafelkowana z kabiną umywalką i toaletą . Domki podzielone na dwa pokoje w tym jeden głównie sypialny ,drugi dzienny z aneksem kuchennym i łazienkę . W pokoju telewizor z podłączoną telewizją kablową i możliwością stałego podglądu na bardzo duży i atrakcyjny plac zabaw (z mnóstwem markowych zabawek i jeźddików Little Tikes,piaskownica , zjeżdżalnia huśtawki siatki karuzela)a także na parking na terenie ośrodka. Dostępny także nieodpłatny namiot z dużym TV + play station i piłkarzyki.Wypożyczenie rowerów z koszykami lub siodełkami dla dzieci gratis. W pokojach internet bezprzewodowy Wi-Fi.Za niska opłatą można skorzystać z pralki i suszarki.Stały dostęp do deski i żelazka.Obsługa bardzo kompetentna i przyjazna.Domki bardzo przyjaźnie usytuowane , całość 250m od morza.

mamusiamateusia

13.06.2012

AIDA

Placówka

Rewal, ŁOKIETKA 34

Nie zgadzam się (0)
Sklep w bardzo...
Sklep w bardzo dobrej lokalizacji - na skrzyżowaniu Piastowskiej i Sienkiewicza.Wyraźnie oznakowany.Otwarty w bardzo szerokim zakresie godzin.Sklep utrzymany w bardzo wysokim standarcie mówiąc o czystości i estetyce. Jestem systematycznym klientem.Zgodnie z hasłem reklamowych "miła obsługa gratis" ,mogę z czystym sumieniem polecić. Mięso i wędliny bardzo świeże.Możliwość zakupu całości lub części pieczonego kurczaka , możliwość zamówienia pieczonego mięsa wedle życzenia.Mielenie mięsa na życzenie. Ceny bardzo przystępne od towarów w niższej cenie do towarów wysokogatunkowych.Częste bardzo okazyjne promocje.Całość obsługi cechuje ogromna dbałość o zadowolenie klientów.Wnętrze sklepu bardzo ładne ,malowniczo zachęcające do zakupów.

mamusiamateusia

08.06.2012

STARA WĘDLINIARNIA

Placówka

Wrocław, SIENKIEWICZA 89

Nie zgadzam się (4)
Bardzo bogaty asortyment...
Bardzo bogaty asortyment , miła i kompetentna obsługa , konkurencyjne ceny, regularnie dokładany towar nawet ten najbardziej poszukiwany z promocyjnych gazetek , ilość czynnych kas dostosowana do ilości klientów.Pracownicy w firmowych uniformach , na drobne kosmetyki dodatkowa kasa niemal zawsze bez kolejki. Możliwość odbierania nagród i produktów promowanych na stronie internetowej sklepu.

mamusiamateusia

05.06.2012

Rossmann

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (0)
Wspólnie z mężem...
Wspólnie z mężem wzięliśmy kredyt gotówkowy w PKOBP zabezpieczając się ubezpieczeniem które obejmowało tradycyjne NW + utratę pracy , miesięczna składka to 27zł , jednak przy 24 ratach koszt kredytu wzrósł o 648 zł. Myśleliśmy , że warto . Niespodziewanie po kilku miesiącach mąż stracił pracę.Chcąc skorzystać o polisy udaliśmy się z niezbędnymi dokumentami do PKO BP. Tam wypełniono wnioski i skierowano do PZU - taka jest procedura - to bank wnioskuje o skorzystanie z ubezpieczenia. Mieliśmy czekać na odpowiedź - i czekaliśmy niemal dwa miesiące , oczywiście bank żądał spłaty rat w terminie , a my wywiązując się z umowy płaciliśmy ratę w terminie pozbawiając się środków na utrzymanie.Po utracie pracy mąż niezwłocznie zarejestrował się w Urzędzie Pracy i pobierał zasiłek dla bezrobotnych. PZU co miesiąc kazało przez okres niemal pięciu miesięcy wysyłać do siebie kolejne dokumenty z Urzędu pracy o dacie rejestracji , o comiesięcznym utrzymanym statusie bezrobotnego , o pobieranym zasiłku - w każdym z pism zawarta była klauzula , że w celu rozpatrzenia roszczenie PZU zastrzega sobie prawo żądania kolejnych dokumentów dotyczących sprawy. Po pięciu miesiącach bezskutecznej walki (gdyby PZU uznało naszą polisę rata zmniejszyłaby się o połowę z 600 na 300 zł) , mąż znalazł pracę , wszystkie raty płaciliśmy w terminie , a PZU przysłało powiadomienie , że zasiłek dla bezrobotnych pokryłby 50% raty . Było to żenujące , jednak z perspektywy czasu , żałuję , że nic z tym nie zrobiłam. Pewnie do dziś trwa ten proceder i oszukuje się tak wszystkich , którzy chcą skorzystać z tego typu ubezpieczenia , formalności i rozpatrzenie trwa wieki , potem kilkumiesięczne kompletowanie dokumentacji mające na celu wiadomy skutek - znalezienie pracy i po sprawie.Kolejny nabity w butelkę klient , a składkę płaci .

mamusiamateusia

01.02.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Placówka mieści się...
Placówka mieści się na terenie Szpitala im. Marciniaka. Sprzęt na najwyższym poziomie (rezonans magnetyczny, tomograf, RTG). Zaobserwowałam bardzo duże zaangażowanie lekarzy specjalistów- dr.S. która indywidualnie zgodziła się poprowadzić badanie mojego brata - od 6 mies. żaden z lekarzy nie zgodził się na wypisanie skierowania na rezonans bo uszkodzenie rdzenia kręgowego mojego brata nie rokuje poprawy i nie widzą wskazań.Pani dr. S. własną inicjatywą uzyskała zgodę dyrektora na przeprowadzenie badania ,rewelacją natomiast jest możliwość wykonania opisu - wyniku badania przez ogromny autorytet którym jest prof. dr hab. M. S. - kierownik Zakładu Radiologii Ogólnej, Zabiegowej i Neuroradiologii Katedry Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu ul. Skłodowskiej-Curie 68, 50-369 Wrocław . Personel medyczny kompetentny i zaangażowany.Błyskawiczna profesjonalna obsługa.

mamusiamateusia

29.01.2010

Euromedic

Placówka

Wrocław, Traugutta 116

Nie zgadzam się (24)
W celu uzyskania...
W celu uzyskania zaświadczenia o posiadaniu przez mojego brata konta w PKO BP dnia 4 lipca kiedy uległ wypadkowi dnia 5 stycznia zostałam odesłana z placówki banku na ul.Norwida 25 , udałam się do głównej siedziby banku PKO BP we Wrocławiu na ul.Wita Stwosza.Na sali ogólnej po niedługim oczekiwaniu na swoja kolej ok 5-6 osób (20 min) zostałam odesłana do pokoju 119 na I piętrze.Tam Pani orzekła , że zaświadczenie mogę otrzymać po złożeniu stosownego wniosku.Oczywiście niezwłocznie to zrobiłam odręcznie pisząc prośbę o pilne załatwienie sprawy , gdyż dokument potrzebny jest by uzyskać komplet dokumentów uprawniających do wypłaty odszkodowania przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe Generali - zaznaczając w podaniu że treść ma dotyczyć posiadania konta w dniu wypadku - drukowanymi literami napisałam 4 LIPCA 2009 . Dziś poszłam odebrać pismo - na dokumencie bardzo wyraźnie napisane było , że brat posiadał konto tyle że 4 sierpnia 2009 . Sympatyczna Pani z uśmiechem stwierdziła, zadzwonię , może uda się to poprawić jeszcze dzisiaj ... - to oznacza , że czekałam 23 dni na błędny dokument.Po około kolejnych 20 min przyszła zupełnie inna Pani.Bardzo długo czytała moje pełnomocnictwo , potem moje podanie , w końcu ze swojej teczki wydała mi zaświadczenie o posiadaniu konta dnia 4 lipca 2009 przez mojego brata. Dopiero w domu zwróciłam uwagę , że data wystawienia tego dokumentu to wyssany z palca 11 styczeń 2010 . Ta niepotrzebna manipulacja tylko utwierdziła mnie w przekonaniu braku kompetencji i braku motywacji do wykonywania obowiązku obsługi klienta na należytym poziomie. Uważam , że w tak prestiżowym banku i o tak długoletniej tradycji klient zasługuje na obsługę w najwyższej jakości.

mamusiamateusia

29.01.2010

PKO BP

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 33/35

Nie zgadzam się (28)
06.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Brak zarzutów co...
Brak zarzutów co do obsługi.Sklep zawsze czysty , towar na półkach nienagannie poukładany , wyrównany do krawędzi. Ok 80% towaru ma właściwie wyłożone cenówki , szkoda , że sklep ceny uzależnia od dnia tygodnia . Te same produkty mają tą samą cenę od poniedziałku do czwartku , od piątku do niedzieli cena zwiększa się o ok. 25% (wędliny , sery , mięso, niekiedy także owoce i warzywa)i od poniedziałku wraca cena z czwartku , zwróciłam uwagę bo uznałam to już za regułę , która wyprowadziła mnie z równowagi.Idąc na zakupy w weekend dopłacam ok 25% do i tak wcale nie tanich zakupów.

mamusiamateusia

28.01.2010

Delikatesy T&J

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (29)
Sklep czynny w...
Sklep czynny w dni powszednie do 21:00.Tuż przy wejściu na sam ekspedientka na wadze czeka na ostatnich klientów , nie oni na nią bo już np. sprząta. Ekspedientka na stoisku z wędlinami z uśmiechem rozpoczęła odpakowanie świeżego kawałka wędliny do krojenia , choć myła już krajalnicę.Czy podać coś jeszcze ? Lubię to pytanie .Z głośników komunikat z zbliżającym się zamknięciu sklepu i zaproszenie na jutro.Czynne wszystkie kasy , przy każdej max. 2-3 osoby oczekujące.Taśmy - podajniki czyste .Żadna z kasjerek nie zamykała kasy przed zamknięciem. Dziękuję , proszę , miły uśmiech , przy każdej transakcji zapytanie o kartę stałego klienta. Sklep bardzo czysty , obsługa sprawna i kompetentna .

mamusiamateusia

28.01.2010

Astra

Placówka

Wrocław, Słubicka 18

Nie zgadzam się (24)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu by zwrócić dwie z trzech zakupionych rzeczy dwa dni wcześniej w tym sklepie dal mojego synka. Czując pełen komfort gdyż jeszcze nigdy nie spotkało mnie nic niemiłego ze strony obsługi tego sklepu - zawsze była wzorowa. Na panią która podejdzie do kasy czekałam ok 7 min ! Następnie okazało się , że potrzebna jest jakaś inna Pani , którą wezwano przez mikrofon , minęło następne 5 min zanim przyszła, nadmienię , że za mną już utworzyła się kolejka. Pani dokładnie obejrzała mój paragon , następnie tak zaskakująco podejrzliwie oglądała rzeczy które chciałam zwrócić (czapka kominiarka , spodnie ogrodniczki) jakby chciał prześwietlić czy nie są podmienione , podrobione ... z niemiłą bardzo obrażoną miną - choć firmowe metki i przywieszki były w nienaruszonym stanie! Kartę proszę przygotować - powiedziała jakby wydając rozkaz, obsłużyła terminal , oddając mi kartę znów warknęła - jeszcze chwilę - ... poczekałam w osłupieniu - podała mi kartkę - czytelnie - kolejne bezosobowe polecenie . Wmurowało mnie w podłogę , gdyby nie fakt , że spieszyłam się do pracy zgłosiłabym oficjalną skargę.

mamusiamateusia

28.01.2010

C&A

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (31)
Pomieszczenie przytłacza niewielką...
Pomieszczenie przytłacza niewielką powierzchnią ok 30m2 , dwa stanowiska doradcy , dwa stanowiska kasowe w tym jedno czynne tylko dla klientów zatrudnionych w Akademii Rolniczej (placówka w budynki A.R.). Dla oczekujących klientów(ok. 15 osób) przygotowane 6 krzeseł w wąskim korytarzu.Czynne tylko jedno stanowisko doradcy ale Pani burknęła że obecnie nieczynne - bo już obsługuje , choć nikt nie siedział jako klient. Czekałam jakieś 30 min.Przede mną jedna osoba chciała tylko historię rachunku z grudnia 2009.Za mna Pani w tej samej sprawie.Ja czekałam by na mocy notarialnego pełnomocnictwa Pani mogła mi wydać zaświadczenie , że mój brat był posiadaczem konta w PKOBP w dniu wypadku(zaświadczenie potrzebne by ubiegać się o odszkodowanie dla posiadaczy superkonta w PKO od TU Generali ) . Ze zdziwieniem stanęłam jak wryta kiedy Pani poprosiła klientkę która stała w kolejce za mną do siebie bo to tylko wydruk.Następnie jak już powiedziałam o co chodzi Pani zaczęła studiować moje pełnomocnictwo , kilkakrotnie sprawdzając dokument tożsamości sprawiając wrażenie , że nie wie co dalej ze mną zrobić.Oczywiście nie była w stanie wydać mi dokumentu - to rozumiem , ze względu na procedury bankowe ale poprosiłam by wydrukowała mi wyciąg z konta na dzień wypadku . Okazało się , że wg. Pani historia rachunku kończy się na dacie 30 czerwiec 2009 , pomimo , że informowałam że co miesiąc realizowane są regularne wpływy na konto by bank mógł realizować stałe zlecenie na spłatę kredytu brata w innym banku. Znalezienie tych danych zajęło Pani ok 20min. choć wiem jest to pracownik tego banku o wieloletnim stażu.

mamusiamateusia

28.01.2010

PKO BP

Placówka

Wrocław, Wita Stwosza 33/35

Nie zgadzam się (19)
16.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi