Obsługa w sklepie Pepco jest ok. Gorzej jest z uporządkowaniem towaru, znalezieniem czegokolwiek, zwłaszcza tyczy się to działu z ciuszkami dziecięcymi, gdzie bluzeczki np. wiszą w różnych miejscach, są przewieszane pewnie przez klientów i obsługa sklepu nie bardzo nad tym panuje. Często na wieszakach górnych jest duża ilość bluzek przez co trudno znaleźć rozmiar czy ściągnąć ciuszek.
Byłam dzisiaj w sklepie Tesco w Rogoźnie. Jestem niestety niemile zaskoczona poziomem obsługi w tym hipermarkecie. Pracownica rozkładająca towar przy dziale owoców i warzyw robiła to w taki sposób, że utrudniała klientom wybieranie warzyw i owoców. Towar utrudnia dojście do nich, a sama pracownica wykładała go nie zwracając uwagi, że klient chce coś wziąć i musiałam czekać aż skończy. Przy kasie była długa kolejka, ludzie narzekali, mówili, że kasjerka ma po kogoś zadzwonić, jednak długo nikt nie przychodził.
Dziękujemy za zgłoszenie pozytywnej obserwacji na temat naszego marketu w Wągrowcu.
Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Odebrałam buty od...
Odebrałam buty od reklamacji, Pani była niemiła, kazała szybko wybrać coś innego, mimo, że nic mi się nie podobało w zamian, musiałam kupować coś na siłę
Obsługa niemiła, kolejka na 20 osób, a Pani nie wołała nikogo do pomocy, klienci zdegustowani, w tym ja. Towar na pólkach poukładany chaotycznie, bałagan w koszach z dodadtkowymi produktami, mało asortymentu z zabawek.
Oceniam pozytywnie. Obsługa miła, ciągle w ruchu. Nieustanne dokładanie towaru, usuwanie pustych opakowań. Wygłaszanie obowiązkowych formułek, uprzejmość, sprawność obsługi. Czysty i schludny wygląd pracowników. Brak komentarzy, czy jakichkolwiek docinków w stronę klienta. Dobra organizacja pracy, skrupulatność. Porządek na sklepie i na stanowiskach pracy.
Przedmiotem mojej obserwacji był hipermarket Tesco w Rogoźnie. Odwiedzany przeze mnie często, jednak głównie ze względu na asortyment. Co do obsługi przez personel mam wiele zastrzeżeń. Zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa, pani na niej obsługującej wyraźnie się nie spieszy. Personel często nie zna kodów towarów i musi dosłownie wołać jakąś pomoc, która ten kod poda, co zazwyczaj odbywa się tak, że woła przez pól sklepu. Są też i tacy pracownicy, którzy zwyczajnie opuszczają stanowisko kasowe i idą do półki sprawdzić towar. Pracownicy są różni, ale jest też jedna pani, która wyraźnie nie lubi tego co robi. Nie przypomina chociażby o użyciu karty clubcard, co sprawiło, że straciłam sporą ilość punktów. Oferta Tesco jest niezwykle bogata, ceny są bardzo konkurencyjne, a asortyment różnorodny. Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Ogólny wygląd sklepu oceniam poprawnie. Nieporządek panuje w stanowisku z prasą oraz warzywach, gdzie często brak jest siatek na owoce, warzywa. Podobnie brakuje rękawiczek do wyjmowania z podajników bułek. Minus także dałabym za złe ceny, tzn. często okazuje się, że cena na półce jest inna od tej na paragonie. Klient jest zmuszany sam tego pilnować i zerkać po zakupach na paragon. najczęściej ma to miejsce, gdy jakieś rzeczy są przecenione, albo są w promocji, a w systemie najwidoczniej tych zmian jeszcze nie ma.
Byłam dziś na poczcie w Rogoźnie. To jak działa ta placówka nie podoba mi się jednak znacznie dłużej. Personel jest niemiły, kolejka do kasy jest ogromna, bo panie nie nadążają z obsługą. Sprawiają wrażenie jakby pracowały tam za karę, a każde pytanie czy prośba klienta stanowi problem. Jeśli człowiek ma zamiar wybrać się na ta pocztę z całą pewnością musi zarezerwować sobie nieco więcej czasu, bo to, że zostanie szybko, sprawnie obsłużony jest raczej wątpliwe. Widać osoby przewijające się przez teren poczty- jej pracowników, jednak zazwyczaj czynne jest tylko jedno okienko. Panie sprawiają wrażenie kompletnie niezorganizowanych mimo, że pracują tam od lat. Wygląd personelu w przeciwieństwie do jego zachowania oceniam poprawnie. Jako, że jest to placówka o zasięgu narodowym ceny, asortyment i oferta usług pocztowych jest jakby z góry narzucona więc trudno mieć do niej zastrzeżenia. Nie podoba mi się natomiast stanowisko z prasą, które jest umieszczone za okienkiem, klient nie może swobodnie wybrać sam gazety, przejrzeć przed zakupem. Poczta w Rogoźnie sprawia wrażenie zaniedbanej, brudnej. Trzeba przyznać jednak, że przynajmniej worki w koszach na śmieci są często wymieniane. Moją uwagę zwrócił też popsuty od dłuższego czasu zegar oraz brak ksera, które moim zdaniem na poczcie powinno być urządzeniem niezbędnym.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.