Opinia użytkownika: luna_6
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przedmiotem mojej obserwacji był hipermarket Tesco w Rogoźnie. Odwiedzany przeze mnie często, jednak głównie ze względu na asortyment. Co do obsługi przez personel mam wiele zastrzeżeń. Zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa, pani na niej obsługującej wyraźnie się nie spieszy. Personel często nie zna kodów towarów i musi dosłownie wołać jakąś pomoc, która ten kod poda, co zazwyczaj odbywa się tak, że woła przez pól sklepu. Są też i tacy pracownicy, którzy zwyczajnie opuszczają stanowisko kasowe i idą do półki sprawdzić towar. Pracownicy są różni, ale jest też jedna pani, która wyraźnie nie lubi tego co robi. Nie przypomina chociażby o użyciu karty clubcard, co sprawiło, że straciłam sporą ilość punktów. Oferta Tesco jest niezwykle bogata, ceny są bardzo konkurencyjne, a asortyment różnorodny. Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Ogólny wygląd sklepu oceniam poprawnie. Nieporządek panuje w stanowisku z prasą oraz warzywach, gdzie często brak jest siatek na owoce, warzywa. Podobnie brakuje rękawiczek do wyjmowania z podajników bułek. Minus także dałabym za złe ceny, tzn. często okazuje się, że cena na półce jest inna od tej na paragonie. Klient jest zmuszany sam tego pilnować i zerkać po zakupach na paragon. najczęściej ma to miejsce, gdy jakieś rzeczy są przecenione, albo są w promocji, a w systemie najwidoczniej tych zmian jeszcze nie ma.