Witam, dotychczas chwaliłam, ale: co zarzucam - głównie niezgodność ofert z gazetki z faktycznym stanem towaru w sklepie. W efekcie jest tak, że praktycznie nie można dostać tego, po co się przyszło, lub też nie przychodzi z zamówieniem, szkoda
Witam, zabrakło na półce towaru, na którym mi bardzo zależało. Poprosiłam o pomoc panie z personelu. Jedna z nich przeszukała okoliczne półki i zaproponowała mi artykuł zastępczy - odmówiłam. Uprzejma Pani upewniając się, czy mam czas chwilkę poczekać - zaczęła telefonować do 2-ch punktów tej samej sieci w Szczecinie w poszukiwaniu produktu dla mnie. W drugim miejscu załatwiła pozytywnie a ponieważ to na drugim końcu miasta to zorganizowała dowóz do punktu w G. Turzyn. Przy umawianiu się na odbiór następnego dnia okazało się, że przesympatyczna Pani jest kierownikiem placówki. Następnego dnia odebrałam swój towar. Można tylko pogratulować podejścia do klienta ale i do człowieka, bardzo wielkie dzięki, pozdrawiam
Współpracuję z tym Oddziałem od paru lat, jestem bardzo zadowolona. Mój poprzedni doradca pomimo awansu - zawsze jest do dyspozycji. Obecna opiekunka również bez zastrzeżeń. Oferta banku mogłaby być korzystniejsza dla klienta - cóż nie można mieć wszystkiego. Chociaż na kartę do konta czekam już więcej niż 2 tygodnie w końcu się doczekam. Polecam zdecydowanie
Witam. Serdecznie dziękuję za podzielenie się z nami tak dobrą opinią na temat Pani wieloletniej współpracy z oddziałem MultiBanku na ul. Mickiewicza 142 w Szczecinie. Bardzo się cieszymy, że nowy opiekun spełnił Pani oczekiwania. Dbamy o to, aby nasi Doradcy byli dobrze wyszkoleni oraz kompetentni i zawsze mogli służyć swoją wiedzą i doświadczeniem każdemu klientowi. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z MultiBankiem będzie przebiegać, co najmniej tak satysfakcjonująco jak do tej pory.
We wspomnianej przez Panią kwestii długiego oczekiwania na kartę do konta, chciałbym poinformować, że karta została do Pani ponownie wysłana. Mam nadzieje, że tym razem dotrze bez zbędnej zwłoki. Jednocześnie chciałbym zaznaczyć, że w przypadku gdyby trudności z dostarczeniem karty bankomatowej występowały nadal, istnieje możliwość otrzymania w oddziale tak zwanej karty tymczasowej. Tego typu karta jest wydawana od ręki w placówce i może być wykorzystywana do czasu dostarczenia na Pani adres korespondencyjny właściwej karty do konta.
W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Pani dyspozycji w placówce MultiBanku na ul. Mickiewicza 142 w dni robocze w godzinach 10.00 -17.30. Niezbędną pomoc może Pani uzyskać również w pozostałych oddziałach Banku (http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug), a także przez całą dobę za pośrednictwem multilinii (po numerami telefonu: 801 300 000 lub 42 6 300 000)
Dziękuje za przekazanie cennej dla nas opinii.
Pozdrawiam Piotr Woronko,
MultiBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.