Sklep z płytkami z bardzo dobrym wyposażeniem. Mam jedynie małe zastrzeżenia do przeglądania oferty na telefonie, jest to nieczytelne. Komunikaty jasne. Terminy dotrzymane. Mogę polecić.
Niestety czasy atrakcyjnej oferty Virgin się skończyły. Odkąd jest u nich dostępny tylko zasięg Play, to pomimo oficjnie pokazywanego LTE, to nie da się odpalić podstawowych aplikacji. Zasięg słaby. Rozgłądam się za innymi dostawcami.
Biedronka ta jest całkiem ok- dość przestrzenna, choć oczywiście wieczorem rozgrywa się dramat pod względem ułożenia i dostępności towarów. Jest też jedna kasjerka, która nieustannie narzeka i komentuje zachowania klientów, co osobiście mnie irytuje.
Dobrze. Ocena właściwie powinna dotyczyć współpracy między mBankiem a AXA. Niestety pracownicy banku mówią jedno, co po kontakcie z AXA okazuje się "nie dokładnie tak", ale nikt nie bierze odpowiedzialności za to. Miałam przedłużyć ubezpieczenie OC, ale zrezygnowałam, nawet nie z powodu ceny, tylko zamieszania i odsyłania, umawiania telefonów i wzajemnie wykluczających się informacji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Cena to zdecydowana przewaga polskiego busa. Sama podróż już bez szału; miejsca mało,zawsze kiedy jeżdzę ludzie przepychają się do wejścia nerwowo, by zająć miejsca. Może warto by zrobić rezerwację na konkretne miejsca? Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Każda podróż Pendolino przebiegała sprawnie. System do zakupów biletów on-line to najwygodniejsza opcja, biletu nie trzeba drukować, stać w kolejce do kas. Podczas podróży do wyboru napój. Obsługa personelu poprawna. Plus za utworzenie wagonów ciszy, które następnym razem wypróbuję. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Chciałam dowiedzieć się nieco więcej o ofercie Vectry pod moim adresem domowym. Zachęcona możliwością zamówienia przez internet dobrego pakietu za 50zł, niestety zatrzymałam się na kroku wprowadzania danych do formularza, który miał sprawdzić ofertę w mojej okolicy. Brak możliwości wykonania kolejnego kroku.
Dziękujemy za powyższą opinię. Wszelkie spostrzeżenia naszych Klientów przesyłane za pośrednictwem portalu są na bieżąco analizowane. Ze względu na nie podanie danych abonenckich nie byliśmy w stanie pomóc w wypełnieniu formularza. Jeżeli jest Pani nadal zainteresowana ofertą prosimy o kontakt pod numerem 601 601 601 lub wysłanie zgłoszenia na kontakt@vectra.pl.
Chciałam skontrolować wzrok...
Chciałam skontrolować wzrok i dobrać sobie soczewki kontaktowe.Wybór padł an Vision Express w Arkadach, bo był blisko pracy. To był dobry wybór, bo:1. można się umówić poprzez formularz on-line bez posiadania konta, 2. jest przeprowadzane badanie wzroku przez optometrystę3. w ramach pakietu można otrzymać zapas soczewek na 3 miesiące. Ja akurat miałam problem z doborem soczewek. Zmieniałam je 2 razy, dopiero trzecie były wygodne. Ważne jest to, że personel nie robi kłopotu ze zmianą soczewek. Pan optometrysta spokojnie doradza, jedynie panie za ladą mogłyby być milsze.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.