Dzisiaj zamówiłem internetowo router do sklepu Media Expert w Katowicach przy ul. Alpejskiej 6. Po złożeniu zamówienia wysłałem mejla do centrum obsługi, aby sprawdzili czy router jest fabrycznie zapakowany - nowy - nieużywany. Otrzymałem informację, że router jest nowy. Niestety, podczas odbioru zamówienia - zauważyłem brak folii zabezpieczającej oraz opakowanie, jak i sprzęt nosił ślady użytkowania. Doradca stwierdził, że nie każdy router jest fabrycznie foliowany. Pokazałem mu filmy z różnych unboxingów. Stwierdził, że jakiś pracownik musiał odpakować klientowi sprzęt, lecz nie był używany. Okazało się, że był. Jedynym dobrym doświadczeniem z tego zakupu był natychmiastowy zwrot.
W tym miesiącu wybrałem się pierwszy raz do NorthFish w Silesia City Center w Katowicach. Byłem trochę zagubiony jeśli chodzi o menu. Pracownica nic nie poleciła do zjedzenia. Nie opowiedziała o pozycjach w menu. Zamówiłem tortille. Była zbyt gorąca i podczas konsumowania sos wylewał się z każdej strony. Bez ubrudzenia się - nie można było zjeść dania.
Salon T-mobile w centrum handlowym Trzy Stawy w Katowicach odwiedziłem w celu przeniesienia numeru oraz poznania oferty. Na wejściu pracownik od razu mnie przywitał oraz wskazał miejsce. Szczegółowo zbadał moje potrzeby oraz przedstawił atrakcyjną ofertę. Wyczerpująco odpowiadał na moje pytania oraz wątpliwości. W salonie panował porządek oraz cała rozmowa odbyła się w przyjaznej atmosferze. Jestem zadowolony z obsługi, jak i oferty T-Mobile.
Pracownicy zawsze są uśmiechnięci i z chęcią obsługują klientów. Od lat uczęszczam do wskazanej żabki co jest wygodne, bo pracownicy pamiętają moje wybory. Proponują korzystne promocje co jest bardzo miłe.
Dzisiaj odwiedziłem salon CCC w Galerii Katowickiej celem złożenia reklamacji dwóch produktów - buty wizytowe oraz torba na ramię. Doradczyni przez całą rozmowę była dla mnie sympatyczna i zaangażowana w rozwiązanie moich problemów. W odniesieniu do torby na ramię zaproponowała wymianę na ten sam model "od ręki" w salonie co mnie bardzo ucieszyło. Jeśli chodzi o buty wizytowe to sporządziła odpowiednią dokumentację i pomogła mi złożyć reklamację. Jasno wytłumaczyła cały proces reklamacyjny, gdzie mogę sprawdzać status reklamacji oraz poinformowała o czasie oczekiwania na rozpatrzenie. Na koniec pożegnała się ze mną i zaprosiła na kolejne zakupy. W salonie było czysto a ekspozycja była dobrze rozmieszczona co sprawiało wrażenie ogromnego porządku.
Biedronka w centrum Katowic jest marketem o małej powierzchnii. Często są rozstawione palety w alejkach co znacznie utrudnia zrobienie zakupów. Asortyment sklepu jest ograniczony np. brakuje mniejszych pojemności śmietan co skutkuje zakupem większego opakowania i w późniejszym czasie zmarnowanie żywności. Na pochwałę zasługuje podejście pracowników - Panie są bardzo pomocne i uprzejme. Również rozbudowanie stref kas samoobsługowych o kolejne 3 kasy zasługuje na docenienie.
Do sklepu MediaMarkt w Katowicach udałem się w celu zakupienia telefonu. Pracownik, który był dostępny w tym dziale odpowiedział na podstawowe pytania. Niestety, nie był w stanie odpowiedzieć na szczegółowe pytania dotyczące poszukiwanego telefonu. Jednak na pochwałę zasługuje samo podejście pracownika i ogromne zaangażowanie w rozmowę. W sklepie było czysto oraz grająca muzyka umiliła wizytę.
Z platformy streamingowej Netflix korzystam regularnie od ponad dwóch lat. Baza filmów i seriali ciągle jest rozbudowywana, dzięki czemu zawsze mogę znaleźć film lub serial, który mnie zainteresuje i pozwoli odpocząć w zaciszu moich czterech ścian. Aplikacja mobilna (iOS), jak i strona internetowa (macOS) działają płynnie oraz bez zakłóceń. Warto zwrócić uwagę by z łatwością mieć dostęp do różnego typu kategorii materiałów. W internecie, na różnych forach muszę szukać adresów internetowych poszczególnych kategorii.
Do salonu Vision Express w Katowicach wybrałem się w celu zbadania swojego wzroku wraz z wyborem okularów. Podczas jednej wizyty Pani Doktor zbadała moje oczy. Jasno i rzeczowo potrafiła wytłumaczyć mi kwestie związane z moim wzrokiem, jak i wadą. Następnie pracownica salonu pomogła wybrać mi odpowiednie okulary biorąc pod uwagę moje preferencje oraz kształt twarzy. Poinformowała mnie o dodatkowych możliwościach ochrony wzroku oraz okularów. Finalnie w salonie spędziłem około 45 minut. Jestem zadowolony z obsługi. W salonie panował porządek, okulary prezentowane na wystawie na bieżąco były czyszczone.
Kilka dni temu potrzebowałem skontaktować się z infolinią Medicover w celu umówienia badań medycyny pracy. Konsultantka grzecznie się przywitała oraz przedstawiła się. Zapytała mnie w czym może mi pomóc oraz ze spokojem wysłuchała mnie. Szczegółowo przedstawiła mi dalsze działania. Zależało jej, aby znaleźć szybki termin dla mnie z racji powrotu do pracy. W całości rozmowy mogłem wyczuć zainteresowanie ze strony konsultantki. Jak już upewniła się, że odpowiedziała na wszystkie moje pytania - podziękowała za rozmowę oraz zaprosiła do ponownego kontaktu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.