Poszłam do salonu zarejestrować kartę. Zostałam od razu przywitana i obsłużona. Pracownicy bardzo mili, przyjemni. Odpowiadali na wszystkie pytania dot. ofert firmy, które zostały mi w międzyczasie przedstawione. Spotkanie z takimi pracownikami zachęca do skorzystania ofert t-mobile.
Wbrew pozorom jest dużo miejsca - na dworze, w środku na dole jak i na górze. Obsługa od razu jest zainteresowana klientem, proponuje miejsce, tlumaczy, że menu trzeba zeskanować kod QR, który jest na stole. Zamówiłam burgery i o dziwo przyszły w 5min! Jedzenie pyszne, ceny przystępne, obsługa miła i bardzo szybka.
Byłam na zwiedzanie w Perle. Przewodniczka naprawdę interesująco opowiada. Nie zasypuje datami a najważniejszymi momentami. Opowiadała m.in. o powstaniu browaru, jak piwo kiedyś robiono, jak teraz. Była tak że możliwość degustacji piwa. Gdyby ktoś chciał więcej piw posmakować to tuż obok jest pijalnia piwa perła, tam obsługa jak i piwo tak że na najwyższym poziomie.
Chełm, 17.05.23. al. 3 maja 2. Sklep dobrze zaopatrzony. Świeże pieczywo, owoce, warzywa. Plusem jest zrobienie miejsca na produkty kończące termin. Miła obsługa, która przywita i pożegna klienta .Tego dnia nie działała aktywacja kuponów w aplikacji o czym kasjerka nie informowała klientów. Kiedy zapytałam się dlaczego mi nie nabiło promocji z aplikacji to wtedy Pani przyznała, że jest awaria na całe miasto. Ludzie, którzy już zrobili zakupy i to usłyszeli oczywiście się oburzyli dlaczego nie zostali o tym poinformowani -mieli kupić coś taniej a zapłacili 100%. Po chwili przyszedł kierownik i tłumaczył kasjerkę. Niestety, ale za to jeden wielki minus. Tego dnia na pewno zostało wprowadzonych w błąd wiele osób.
Placówka została odwiedzona 17.05.23r o godzinie 18.30 w Chełmie przy ulicy Armii Krajowej 13. Produkty alkoholowe (wino) były źle oznaczone, ponieważ przy danym winie wisiały duże kartki promocyjne (kup 2 i zapłać mniej), ale nie dotyczyły tegoż produktu. Na sklepie nie brakowało produktów - dobrze zatowarowany. Był duży ruch, a zostały otwarte tylko dwie kasy. Ludzie stali do połowy koszyków z produktami niespożywczymi (buty, ubrania, sprzęty ogrodnicze itd.) przez co czas oczekiwania na obsługę znacznie się dłużył. Obsługa kasy bardzo miła. Zostałam przywitana oraz pożegnana. Dodatkowo kasjerka poprosiła o kartę 'Moja Biedronka'.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.