Opinia użytkownika: alex519
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Chełm, 17.05.23. al. 3 maja 2. Sklep dobrze zaopatrzony. Świeże pieczywo, owoce, warzywa. Plusem jest zrobienie miejsca na produkty kończące termin. Miła obsługa, która przywita i pożegna klienta .Tego dnia nie działała aktywacja kuponów w aplikacji o czym kasjerka nie informowała klientów. Kiedy zapytałam się dlaczego mi nie nabiło promocji z aplikacji to wtedy Pani przyznała, że jest awaria na całe miasto. Ludzie, którzy już zrobili zakupy i to usłyszeli oczywiście się oburzyli dlaczego nie zostali o tym poinformowani -mieli kupić coś taniej a zapłacili 100%. Po chwili przyszedł kierownik i tłumaczył kasjerkę. Niestety, ale za to jeden wielki minus. Tego dnia na pewno zostało wprowadzonych w błąd wiele osób.