Korzystam z uslug UPC od 11lat. Ostatnie 2 lata, a szczególnie ostatnie 2 miesiące obsługa poniżej jakiegokolwiek poziomu. Gdy klient zglasza awarię, że internet nie działa prawidłowo. przyjmują zgłoszenie reklamacyjne z czadem oczekiwania 30 dni, nie wysyłając technika gdyż internet nie działa prawidłowo. Obsluga na infolini grzeczna jednak nie chcąca pomóc klientowi.
Gdy pierwszy raz byłem w placówce Alior Bank byla dość duża kolejka (głównie byli to kliencie czekajacy do kasy). Jednak kierowniczka badz dyrektor banku prawdopdobnie zna większość klientów i poprosila mbue w raz z żoną do swojego stanowiska i obslużyła nas po za kolejka. Było to wyjatkowe i miłe.
W porownaniu do HBO to 2 klasy lepiej. Wdzystko dziala jak należy. Intuicyjny interfejs. Jedynie czego brakuje to filtru zeby zaznaczyć które filmy są z lektorem
Najgorsza z platform. W miare poprawnie dziala jedynie w przegladarce internet explorer. Gdy wykuplem pakiet sportowe. Popularne mecze na żywo nie dało się oglądać gdyż transmisja byla "zrywanac. Do tego nieprzejrzysty interfejs. Sposób logowanie także słaby.
Bardzo nachalna i nie wychodząca na przeciw klientowi obsluga. Wydzwaniają i zachęcają do przedłużenia umowy na gorsxych warunkach niż obecnie klient posiada.
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo duży wybór artykułów choć ceny dość wysokie. Fachowa, miła i profesjonalna obsługa.polecam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa bardzo miła i pomocna. W sklepie czysto i przyjemnie. Wszystkie artykuły które potrzebowałem zakupiłem. Polecam. Wysoka jakość usług. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Podobnie jak w ccc. Sklep czysty i przyjemny z punktem dla dzieci. Sprzedawca sprawnie i miło obsłużył. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.