OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W aptece obsługa klienta odbyła się profesjonalnie. Pracownik wytłumaczyła zasady realizacji recept refundowanych w sytuacji kiedy lekarz nie wpisze ilości tabletek na recepcie do realizacji.Pracownik jasno i precyzyjnie wytłumaczył co należy zrobić aby zrealizować z korzyścią dla pacjenta.Pracownik zadbał również o profesjonalne zrealizowanie recepty refundowanej pod względem formalnym - poprane wpisanie nieczytelnego numeru PESEL wpisanego pismem odręcznym przez wypisującego lekarza
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.