Opinie użytkownika (9)

Dość duże pomieszczenie...
Dość duże pomieszczenie działu obsługi klienta z 4 stanowiskami obsługi. Połaczenie z częscią działu technicznego "ścianą" z szyb. Nie stety podczas wizyty tylko 2 stanoiska były czynne a kolejka dość duża. Czas oczekiwania na obsługe długi. Czekałem 30 minut na swoją kolej. Sprawe wymiany dekodera i zmiany pakietu załatwiłem szybko i sprawnie w około 10 minut Pani była dobrze poinformowana z zakresu świadczonych uslug. Minusem poza okresem oczekiwania na swoją kolej jest możliwość słyszenia i widzenia pracowników działu technicznego zarówno tych siedzących w sąsiednich pomieszczeniach za szybami jak i tych którzy wchodzą na dział obsługi w celu przejęcia zleceń. W tym czasie obsługa klienta odrywa się od obecnych petentów i zaczyna ustalać strategie pracy z serwisantami. Zabiera to czas, i powoduje zdenerwowanie wśród oczekujących i obsługiwanych klientów. Pomieszczenie dość duże z wysokim sufitem i mimo wczesnej pory dnia dość duszno, za to czysto. Generalnie gdyby wszystkie stanowiska były czynne czas oczekiwania znacznie by się skrócił co wpłyneło by pozytywnie na wizerunek firmy i większe zadowolenie klientów

Wojciech_381

26.04.2010
Nie zgadzam się (25)
Po irytującej wizycie...
Po irytującej wizycie w poprzednim sklepie konkurencji udałem się do sklepu sieci Avans wybór mniejszy interesującego mnie sprzetu AGD lodówek, ale jakie miłe zaskoczenie. Pan który coś majstrował przy telewizorach gdy zobaczył że otwieram drzwi kolejnych lodówek zaoferował pomoc słowami "dzień dobry może w czymś pomóc". W dodatku pomoc była konkretna bo sprzedawca znał wiecej informacji niż te zamieszczone na ulotkach informacyjnych. Wybraliśmy 3 modele sprzedawca zaprosił mnie do stanowiska z komputerem i porównał parametry z których okazało się że najtańszy nie znaczy najgorszy. Zakupu nie dokonałem bo chce sprawdzić jeszcze oferte konkurencji i porónać ceny, ale obsługa bardzo mi się podobała. Okazuje się że jednak wiek i doświadczenie to podstawa, nie oznacza że sprzedawca ma mieć 20 lat, musi po prostu mieć wiedze i chcieć wykonywać swoją prace, tyak jak pracownik który obsługiwał mnie. Obsługa wystarczająca na ilośc potencjalnych klientów i chcąca pracować. Dla nie których asortyment może okazać się zbyt ubogi

Wojciech_381

31.03.2010

Avans.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Tak niskiej jakości...
Tak niskiej jakości obsługi klienta dawno niedoświadczyłem. Wydaje się jakby polityka firmy polegała na zatrudnianiu ludzi miałkich, niedoświadczonych w celu obsługi takich samych klientów jak obsługa. W sklepie czysto panuje porządek na działach kręcą się ludzie, a obsługa sklepu jakby się w chowanego bawiła. Po znalezieniu działu można wrosnąć w miejscu czekając na "doradce" AGD chyba wychodzą z załorzenia jak klient coś chce to sam nas znajdzie. Nie stety znalezienie pracownika działu to jedyny wyczyn, bo rozmowa z nimw zakresie wiedzy sprzedawanych produktów pozostawia więcej niż wiele do życzenia. O wybranych przeze mnie lodówkach dowiedziałem się dokładnie tyle ile mogłem sobie przeczytać z ulotki

Wojciech_381

30.03.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (23)
Własnie wróciłem z...
Własnie wróciłem z bardzo nie udanych zakupów w Olsztyńskim sklepie Media Markt. Na prośbe kolegi udałem się jako doradca w wyborze komputera i dodatków. Opis konfiguracji lakoiczny "doradca" ospały, zmeczony życiem mimo iz młody. Prezentacja oferty słaba gubił się w opisach nie znał dokładniejszej konfiguracji niż ta na kartkach wystawowych. Jakoś przebrneliśmy. Wybór monitora to już nie jego działka to kolega i tu podobnie powoli, ospale, bez entuzjazmu. Prosze o polecenie monitora wyznaczając jakie parametry mnie interesują odp. Prosze sobie popatrzeć i po sprawdzać. No nic wybrałem. To jeszcze drukarka. To już inny doradca powoli podaje parametry i dostaje konkretne odpowiedzi. Polecam ta mimo iż nie w promocji bo jest szybsza materiały są tańsze wydajnośc zadowalająca, polemizujemy porównujemy 3 drukarki wychodzi że sprzedawca miał racje. Całe za kupy trwały za długo. Do każdego działu mimo iz to jedna branża inny "specjalista" Wszyscy jakby na prochach uspakajajacych. Jeden na 3 ma wystarczajacą wiedze, umiejętnośc prezentacji i pomoc w wyborze. Młodzi ludzie chyba nieobarczenia zbyt dużymi wymogami sprzedażowymi nie za bardzo pilnowani i sprawdzani z poziomu wymaganej wiedzy i komunikatywności. Co do samego asortymentu i wyboru nie można mieć zarzutów. Wybór duży ceny nie zawsze atrakcyjne, czyli produkty nie znajdujące się w promocji mają ceny często zbyt wysokie co zauważyłem wielokrotnie w tym sklepie

Wojciech_381

25.03.2010

Media Markt

Placówka

Olsztyn, Aleja Gen. Władysława Sikorskiego 2b

Nie zgadzam się (21)
Infolinia z której...
Infolinia z której korzystałem w ostatnim czasie kilka krotnie za każdym razem rozmawiając z innym konsultantem. Dwu krotnie wybierając numer 0801 oddzwaniano do mnie w celu kontynuowania rozmowy. Jestem mile zaskoczony poziomem, trafnością i rzetelnością. Dzwoniłem w róznych sprawach i za każdym razem sprawe mi wyjaśniano i pomagano. Jedynie zastrzeżenie to czas dostarczenia listy haseł jednorazowych do obsługi konta szły kilka dni zamawiane na początku tygodnia, ale to może być akurat wina poczty nie banku nie sprawdziłem daty nadania. Co do samej obsługi telefonicznej jestem bardzo zadowolony

Wojciech_381

25.03.2010
Nie zgadzam się (27)
Ciągłe przykre doświadczenia...
Ciągłe przykre doświadczenia z tym serwisem. Telefon oddany do naprawy 3 razy na problemy z wyświetlaczem 3 razy wgrano nowy program nie usunieto usterki przy trzecim odbiorze stwierdziłem nie usuniecie usterki wysłałem telefon przez operatora wymieniono wyświetlacz w 4 dni z wysyłaniem i powrotem telefon działa !! Eureka !! Pani w serwisie nie ma pojęcia o asortymencie i modelach marki. Serwis ma dużo negatywnych opini internetowych (pozytywne chyba wpisali pracownicy) Nie mam żadnych pozytywnych odczuć z tą placówką straciłem szacunek i zaufanie dla marki. Pani z centrali Noki również nie umiała pomóc mi w rozwiązaniu problemu sam musiałem wpaść na pomysł wysłania telefonu do innego serwisu

Wojciech_381

24.03.2010

Nokia

Placówka

Olsztyn, Mochnackiego 3

Nie zgadzam się (22)
Sklep Społem dobre...
Sklep Społem dobre świeże mięso i wędliny generalnie sklep drogi personel mieszany 50/50 jedne panie miłe i uśmiechnięte inne ciągle przygnębione. Jedne starają się pracować szybko i dokładnie inne woooolno. Zawsze ten sam motyw przy kasie kończy kasjerka "zliczaC" i jak przychodzi cas zapłaty odwraca głowe (taki odpoczynek) O dowolnej porze dnia danie kwoty 100zł. może wiązać się z ucieczką kasierki po rozmienienie pieniędzy zawsze weźmie tylko jeden banknot do rozmienienia. Często rozmowy między kasjerkami obgadywanie pozostałych notoryczne + za jakośc miesa i wędlin

Wojciech_381

24.03.2010

PSS Społem

Placówka

Olsztyn, Żołnierska 45

Nie zgadzam się (36)
Punkt sprzedaży mieszczący...
Punkt sprzedaży mieszczący sie w C.H. Alfa w Empiku. Obsługa fachowa, dobre zatowarowanie, jasno udzielane informacje, tylko ten brak chęci, entuzjazmu jak bym pytał dobrze poinformowaną maszyne, w wyniku udzielanych odpowiedzi dowiedziałem się wszystkiego co mnie interesowało, ale czułem się jak bym przeszkadzał. Bardzo mało miejsca !!! biurko szafka krzesło

Wojciech_381

24.03.2010

Play

Placówka

Nie zgadzam się (31)
interesowała mnie jedna...
interesowała mnie jedna zabawka (garaż samochodowy) znalazłem 2 interesujace mnie produkty miła Pani otworzyła oba pokazała instrukcje obsługi sprawdziła czy częsci nie są uszkodzone (przy kasie i tak by otworzyli żeby sprawdzić czy niczego sobie do pudełka nie zapakowałem. Szybko i miło znalazła czas i była uprzejma

Wojciech_381

24.03.2010

Carrefour

Placówka

Olsztyn, Krasickiego 1b

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi