Opinia użytkownika: Wojciech_381
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Dość duże pomieszczenie działu obsługi klienta z 4 stanowiskami obsługi. Połaczenie z częscią działu technicznego "ścianą" z szyb. Nie stety podczas wizyty tylko 2 stanoiska były czynne a kolejka dość duża. Czas oczekiwania na obsługe długi. Czekałem 30 minut na swoją kolej. Sprawe wymiany dekodera i zmiany pakietu załatwiłem szybko i sprawnie w około 10 minut Pani była dobrze poinformowana z zakresu świadczonych uslug. Minusem poza okresem oczekiwania na swoją kolej jest możliwość słyszenia i widzenia pracowników działu technicznego zarówno tych siedzących w sąsiednich pomieszczeniach za szybami jak i tych którzy wchodzą na dział obsługi w celu przejęcia zleceń. W tym czasie obsługa klienta odrywa się od obecnych petentów i zaczyna ustalać strategie pracy z serwisantami. Zabiera to czas, i powoduje zdenerwowanie wśród oczekujących i obsługiwanych klientów. Pomieszczenie dość duże z wysokim sufitem i mimo wczesnej pory dnia dość duszno, za to czysto. Generalnie gdyby wszystkie stanowiska były czynne czas oczekiwania znacznie by się skrócił co wpłyneło by pozytywnie na wizerunek firmy i większe zadowolenie klientów