Udało mi się bardzo szybko skontaktować z infolinią celem podpisania umowy na 2 telefony. Konsultanci sami do mnie oddzwaniali, gdy zauważyli, że jestem zainteresowany ofertą, ponadto dało radę lekko negocjować kwoty i konsultant z chęcią wyciągnął dla mnie ofertę tzn. "spod stołu", dla wymagających klientów.
Proces finalizacji umowy przebiegł dość sprawnie, większość informacji otrzymałem telefonicznie, a potem dokumenty przesłano mi na email, bym mógł się ze wszystkim zapoznać zanim przyjechał kurier celem podpisania umowy.
Zadzwoniłem celem ustalenia szczegółów przedłużenia umowy na 2 telefony - obsługa infolinii wcale nie dbała o podtrzymanie mnie jako klienta, nawet nie podjęli prób sprawdzenia moich oczekiwań co do oferty, od razu powiedziano mi, że jak nie pasuje mi dana kwota abonamentu to mogę przenieść nr gdzie indziej.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.