Opinie użytkownika (10)

Są lepsze firmy...
Są lepsze firmy na rynku.

Tomasz_226

04.01.2023

PGNiG

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Są lepsze firmy...
Są lepsze firmy na rynku.

Tomasz_226

04.01.2023

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Tomasz_226

04.01.2023

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Tomasz_226

04.01.2023

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

Tomasz_226

04.01.2023

HDI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Tomasz_226

04.01.2023

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

Tomasz_226

04.01.2023

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wykupiłem indywidualny nr...
Wykupiłem indywidualny nr telefoniczny komunikatora GG do korzystania z telefonii internetowej oraz doładowałem konto. Niestety po kilku dniach wystąpiły problemy z odbieraniem połączeń. Zgłosiłem to na stronie głównej, dziale obsługi otrzymałem pierwszego maila z prostymi wskazówkami dotyczącymi możliwych zmian w moim systemie i prośbę o przeinstalowanie komunikatora. Nie dało to rezultatów, napisałem ponownie. Po 2 dniach otrzymałem odpowiedź z rozwiązaniem problemu, program pracował nieprawidłowo przez niestandardowy opis! Po jego zmianie działa dobrze. Zaskoczyło mnie zaangażowanie i szybkość obsługi serwisantów programu, to przecież wersja beta, więc mogłem się liczyć z błędami.

Tomasz_226

17.04.2009
Nie zgadzam się (18)
Zero szacunku dla...
Zero szacunku dla ludzi nie mówiąc o klientach! Pociąg relacji Poznań Główny - Kępno zatrzymał się chwilę po 19 na stacji Starołęka, po 10 min. poinformowano nas, że nastąpiła awaria i podjedzie po nas za ok 30 min. nastpny pociąg. Nie pozowlono czekac w tym popsutym lecz na peronie z niewielkim tyko zadaszeniem, mimo że był chłodno i zaczynało padać! Jak się okazało nie puszczono kolejnego pociągu lecz musieliśmy czekać na następmy do 20.15, czyli godzinę! Pociąg ten jechał tylko do Ostrowa, nie mam pojęcia co z pasażetami jadącymi dalej. Żednych wyjaśnień.. nawet konduktor bał sie pojawić aż do Jarocina.

Tomasz_226

18.12.2008

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (19)
W drodze na...
W drodze na pociąg chciałem kupić coś na Mikołajkowy prezent. W sklepie nie panował duży ruch więc już wchodzac zostałem zauważony przez obsługę, ekspednientka przywitała mnie i zaproponowała pomoc. Byłem niezdecydowany, wiec kazano określić mi sumę jaką chce przeznaczyć na prezent i po opisaniu osób, dla któych one będą Pani zaproponowała mi kilka rzeczy do wyboru. Zadawała trafne pytania odnośnie preferecji dla poszczególnych produktów, tak dokładne, że na niektóre nie umiałem odpowiedzieć. Cały czas obsługiwała mnie z uśmiechem i cierpliwością. Po dokonaniu wyboru,s zybko zapłąciłem kartą i w czasie, w którym jedna pani wybierała dla mnie drobne gifty do zakupu, druga pakowała ozdobnie prezenty. Byłem miło zaskoczony zaoferowaniem takiej darmowej usługi. Zaproponowano mi kartę klubową, ale podziekowałem, wiedzać że zbyt często takich zakupów nie roibę. Zakupy nie zabrały mi zbyt wiele czasu i spokojnie zdążyłem na pociąg, na czym mi zależło. Za dokonanie zakupu podiękwano mi równie miło jak mnie powitano.

Tomasz_226

14.12.2008

Sephora

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi