Wykupiłem indywidualny nr telefoniczny komunikatora GG do korzystania z telefonii internetowej oraz doładowałem konto. Niestety po kilku dniach wystąpiły problemy z odbieraniem połączeń. Zgłosiłem to na stronie głównej, dziale obsługi otrzymałem pierwszego maila z prostymi wskazówkami dotyczącymi możliwych zmian w moim systemie i prośbę o przeinstalowanie komunikatora. Nie dało to rezultatów, napisałem ponownie. Po 2 dniach otrzymałem odpowiedź z rozwiązaniem problemu, program pracował nieprawidłowo przez niestandardowy opis! Po jego zmianie działa dobrze. Zaskoczyło mnie zaangażowanie i szybkość obsługi serwisantów programu, to przecież wersja beta, więc mogłem się liczyć z błędami.
Zero szacunku dla ludzi nie mówiąc o klientach! Pociąg relacji Poznań Główny - Kępno zatrzymał się chwilę po 19 na stacji Starołęka, po 10 min. poinformowano nas, że nastąpiła awaria i podjedzie po nas za ok 30 min. nastpny pociąg. Nie pozowlono czekac w tym popsutym lecz na peronie z niewielkim tyko zadaszeniem, mimo że był chłodno i zaczynało padać! Jak się okazało nie puszczono kolejnego pociągu lecz musieliśmy czekać na następmy do 20.15, czyli godzinę! Pociąg ten jechał tylko do Ostrowa, nie mam pojęcia co z pasażetami jadącymi dalej. Żednych wyjaśnień.. nawet konduktor bał sie pojawić aż do Jarocina.
W drodze na pociąg chciałem kupić coś na Mikołajkowy prezent. W sklepie nie panował duży ruch więc już wchodzac zostałem zauważony przez obsługę, ekspednientka przywitała mnie i zaproponowała pomoc. Byłem niezdecydowany, wiec kazano określić mi sumę jaką chce przeznaczyć na prezent i po opisaniu osób, dla któych one będą Pani zaproponowała mi kilka rzeczy do wyboru. Zadawała trafne pytania odnośnie preferecji dla poszczególnych produktów, tak dokładne, że na niektóre nie umiałem odpowiedzieć. Cały czas obsługiwała mnie z uśmiechem i cierpliwością. Po dokonaniu wyboru,s zybko zapłąciłem kartą i w czasie, w którym jedna pani wybierała dla mnie drobne gifty do zakupu, druga pakowała ozdobnie prezenty. Byłem miło zaskoczony zaoferowaniem takiej darmowej usługi. Zaproponowano mi kartę klubową, ale podziekowałem, wiedzać że zbyt często takich zakupów nie roibę. Zakupy nie zabrały mi zbyt wiele czasu i spokojnie zdążyłem na pociąg, na czym mi zależło. Za dokonanie zakupu podiękwano mi równie miło jak mnie powitano.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.