Opinia użytkownika: Tomasz_226
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: W drodze na pociąg chciałem kupić coś na Mikołajkowy prezent. W sklepie nie panował duży ruch więc już wchodzac zostałem zauważony przez obsługę, ekspednientka przywitała mnie i zaproponowała pomoc. Byłem niezdecydowany, wiec kazano określić mi sumę jaką chce przeznaczyć na prezent i po opisaniu osób, dla któych one będą Pani zaproponowała mi kilka rzeczy do wyboru. Zadawała trafne pytania odnośnie preferecji dla poszczególnych produktów, tak dokładne, że na niektóre nie umiałem odpowiedzieć. Cały czas obsługiwała mnie z uśmiechem i cierpliwością. Po dokonaniu wyboru,s zybko zapłąciłem kartą i w czasie, w którym jedna pani wybierała dla mnie drobne gifty do zakupu, druga pakowała ozdobnie prezenty. Byłem miło zaskoczony zaoferowaniem takiej darmowej usługi. Zaproponowano mi kartę klubową, ale podziekowałem, wiedzać że zbyt często takich zakupów nie roibę. Zakupy nie zabrały mi zbyt wiele czasu i spokojnie zdążyłem na pociąg, na czym mi zależło. Za dokonanie zakupu podiękwano mi równie miło jak mnie powitano.