Opinie użytkownika (14)

Sklep umieszczony w...
Sklep umieszczony w Parku Handlowym "Matarnia" jest największym tej sieci w Gdańsku. Wejście typowe, czyste zadbane z ochroną przy bramkach. Przechodząc pomiędzy wieszakami dostrzegam olbrzymi nieład pozostawiony przez klientów. W sklepie panuje pełna samoobsługa. Mam dylemat, para butów jest w dobrym rozmiarze, ale dostrzegam jakieś plamy. Nie mam kogo zapytać. Nikt nie może mi pomóc. Kasę obsługuje jedna osoba. Stoi długa kolejka - 9 osób. Kasjerka doradza aby zaczaić się pzry wejściu na zaplecze, wkrótce koleżanka wróci na salę i pomoże. Po chwili wyszła, pomogła i przeszła do kasy. Kolejka znacznie wydłużyła się. Było już 17 osób. Obsługa przy kasie była miła, uśmiechnięta i czynności wykonywała sprawnie.

Tolo

30.08.2009

New Yorker

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (33)
Po sprzedaży samochodu,...
Po sprzedaży samochodu, aby dokonać zwrotu niewykorzystanej składki AC musiałem odwiedzić inspektorat PZU. Usytuowanie oraz zewnętrzny wygląd obiektu nie budzą żadnych zastrzeżeń. po wejściu do sali obsługi xastałem ciąg stanowisk. Przy żadnym nie było klienta. miałem problem ze zidentyfikowaniem właściwego stanowiska dla załatwienia moejej sprawy. Jednak już pierwsza osoba siedząca za biurkiem z życzliwym uśmiechem udzieliła informacji i skierowała do odpowidniego stanowiska. Siedziała tam pani, która wykonywała pracę przy komputerze. Zbliżając się do stanowiska zostałem przywitany szerokim uśmiechem i zaproszony do zajęcia miejsca przy biurku. Obsługująca pani okazała się bardzo miła, jednak sprawne załatwienie problemu nie było możliwe. Z tego co usłyszałem pojawił się problem z dostępem do systemy. Obsługująca pani prosiła o pomoc koleżankę z sąsiedniego biurka. Ta najpierw udzielała rad zza biurka a następnie sama wzięła się za wprowadzanie do systemy. Usłyszałem słowo przepraszam. Traw ło to dość długo.Panie doszłu do wniosku, że w trosce o mo czas wypełnię wniosek ręcznie a one wprowadzą go do systemu, gdy tylko będzie to możliwe. Wtedy załatwianie sprawy nabrało tempa. Wypełniłe wniosek, podpisałem i zostałem poinformowany o szczegołach operacji. Niestety sam musiałem prosić o wydanie kopii potwierdzającej złożenie wniosku.

Tolo

30.08.2009

PZU

Placówka

Gdańsk, ul. Targ Drzewny 1

Nie zgadzam się (23)
Na zewnątrz sklep...
Na zewnątrz sklep oklejony nowymi promocjami, w środku również. Obsługa na stoisku z pieczywem nieobecna, muszę czekać. Zrobiła się mała kojejeczka, wraca ekspedientka i sprawnie obsługuje. W ladzie nabiałowej znajduję serek wiejski po terminie przydatności. Na stoisku mięsnym obsługuje jedna osoba , druga jest zajęta wypisywaniem cen. Również muszę czekać w kolejce. Na stoisku Owocowo Warzywnym pełen asortyment. jakość cytryn pozostawia wiele do życzenia. Miękkie z oznakami pleśni. Do kasy również muszę stać w kolejce pięcioosobowej. Czynna tylko jedna, druga kasjerka wykłada papierosy do podajników. Zlitowała się pani z pieczywa i przywołuje klintów aby kasowali się u niej. Ogólnie nienajlepsze wrażenie.

Tolo

19.08.2009

Zatoka

Placówka

Gdańsk, Piecewska 26

Nie zgadzam się (31)
Stacja oznakowana bardzo...
Stacja oznakowana bardzo dobrze widoczna jest z daleka. Przy dystrybutorze nie ma pracownika, który pomógłby w tankowaniu. Brakuje też rekawiczek jednorazowych.W pomieszczeniu sklepowym obsługuje jedna osoba. Drugi pracownik wychodzi na zaplecze. W kolejce są cztery osoby. Na półkach regałów widać prześwity z brakiem słodyczy. Pracownik mechanicznie kasuje proponując korzystanie z navigatora. Po wyjściu wstępuję do toalety. Panujący zapach odstrasza. Ogólny brak czystości, dawno nikt nie sprzątał.

Tolo

19.08.2009

LOTOS

Placówka

Gdańsk, Beethovena 11

Nie zgadzam się (20)
Stoliki na zewnątrz...
Stoliki na zewnątrz wszystlkie zajęte, w środku równie pełno. Do kasy stoją cztery osoby, obsługa trwa kilka minut każdego klienta. Kasjerka obsługując proponuje dodatkowe produkty. Gdy przychodzi moja kolej, jestem zdecydowany na określony produkt jednak pani z uśmiechem na ustach propouje dodatkowo kawę lub inny napój. Pracownica nakładająca lody z uśmiechem i anielską cierpliwością oczekuje informacji o wybranych smakach. Mam farta, zwolnił się stolik na zewnątrz. Obsługa po wyjściu gości błyskawicznie zaprowadza porządek na stoliku. Ogólna ocena bardzo pozytywna. Wszyscy z uśmiechem wykonują swoje czynności.

Tolo

19.08.2009

GRYCAN

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 82

Nie zgadzam się (22)
Oznakowanie dealera Renaulta...
Oznakowanie dealera Renaulta pozostawia wiele do życzenia, brak informacji na dojeździe. Teren zewnętrzny- czysto, bez uwag. Oznaczenie stanowisk niekompletne. Klient pierwszy raz korzystający z usług ma problemy z poruszaniem się po obiekcie. Trafiając na pracownika uzyskuje pełną i kompletną informacje. Obsługa profesjonalna.

Tolo

18.06.2009

Renault

Placówka

Gdańsk, Miałki Szlak 43/45

Nie zgadzam się (18)
Centrum Handlowe Przymorze,...
Centrum Handlowe Przymorze, sklep ELeclerc, teren zewnętrzny utrzymany w należytej czystości. Parking jest w przebudowie, schody ruchome niestety na podjeździe są nieczynne. Sala obsługi - dział nabiałowy - dużo wolnych miejsc bez asortymentu. Pracownica wykładająca towar na pytanie o asortyment, którego nie ma na półce twierdzi, że dostawca nie dostarczył. Pracownica wykładająca nabiał w następnej alejce na pytanie o ten sam asortyment przynosi z chłodni na zapleczu paletkę.kasa bez uwag sprawna uśmiechnięta obsługa zapraszająca na zakupy.

Tolo

17.06.2009

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (26)
Teren stacji utrzymany...
Teren stacji utrzymany w należytej czystości. Na podjeździe brak obsługi, przy stanowisku LPG widać , że zniecierpliwiony klient sam zaczął tankować samochód. Brak ręczniczków oraz rękawic do tankowania.Przy kasie kolejka, obsługuje tylko jedna kasjerka. Pyta o Nawigatora oraz proponuje batona. Po zapłaceniu nie można skorzystać z toalety, gdyż jest awaria. Opuszczam stację z niesmakiem.

Tolo

17.06.2009

LOTOS

Placówka

Gdańsk, Al. Hallera 136

Nie zgadzam się (27)
Sklep usytuowany w...
Sklep usytuowany w Centrum Handlowym Oliwa, praking i otoczenie zewnętrzne utzrymane w należytym porządku. Sala sprzedażowa pełna personelu obsługi. W dziale łazienek sprawna profesjonalna obsługa. Często używa słowa przepraszam. Dział drzewny- szybko podchodzi pracownik służący pomocą. Niedogodnością jest konieczność wyjścia na zewnątrz po wózek. Kasa - sprawnie obsługuje uśmiechnieta kasjerka.

Tolo

17.06.2009

Leroy Merlin

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 309

Nie zgadzam się (27)
Sklep czynny od...
Sklep czynny od 20 minut, przygotowany do pracy, obsługi klienta należycie. Teren zewnętrzny sprzątnięty. Brak tablic reklamowych na zewnątrz. W środku wózki ustawione w rządku. Sala sprzedażowa - towar wykładany do lad chłodniczych i zamrażarek. każda paleta wykładana przez jednego pracownika, pieczywo wyłożone w pełnym asortymencie. Wszystkie towary posuiadają aktualne etykiety cenowe. Strefa kasowa bez uwag, o tej porze nie ma dużego ruchu. jedna kasjerka cały czas sprawnie i z uśmiechem obsługuje. Wita i żegna klienta wydając paragon.

Tolo

17.06.2009

Biedronka

Placówka

Kutno, Łąkoszyńska 166

Nie zgadzam się (25)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu brak kosza na śmieci, porozrzucane papierki. Wózki wolnostojące w nieładzie. W sklepie wózki zczepione ustawione w boksie. Sala sprzedażowa - ekspozycja towru bez zastrzeżeń. Pełna oferta, przejścia pomiędzy regałami wolne od palet i wózków.v towary oznaczone w sposób prawidłowy, dobrze widoczny. Stoisko warzywa - owoce - pełna ekspozycja. Brak woreczków na zakupy. Strefa kasowa - w koszach pozostawione towary z których klienci rezygnowali, obsługa sprawna uśmiechnięta. Czas oczekiwania krótki pomimo dużej ilości klientów. Ogólne wrażenie pozytwne.

Tolo

13.06.2009

Biedronka

Placówka

Kutno, Łąkoszyńska 166

Nie zgadzam się (22)
Sklep w największej...
Sklep w największej galerii handlowej "Galeria Bałtycka". ekspozycja pełna w szerokim asortymencie. Obsługa w pełni profesjonalna, na kasie 1 osoba sprawnie z uśmiechem obsługująca. W części handlowej 5 osób dyskretnie obserwuje i służy pomocą osobą niezdecydowanym. Miłe i przyjemne miejsce robienia zakupów.

Tolo

12.06.2009

CCC

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (18)
Sklep na zewnątrz...
Sklep na zewnątrz i wewnątrz oklejony aktualnymi promocyjnymi ulotkami. wejście uporządkowane bez śmieci, wóżki należycie ustawione. Obsługa na stoisku piekwrniczym sprawna i usmiechnięta. czas oczekiwania około 2 min. Lada samoobsługowa wypełnoiona towarem, bez dodadkowo stojących wózków, brak aktualnej etykiety cenowej, po sprawdzeniu pod czytnikiem zupełnie inna cena towaru. Stoisko obsługowe - pracują dwie panie, obsługują sprawnie. Dodatkowo proponują świeży towar. Kasa - bez kolejek - sprawna uśmiechnięta obsługa.

Tolo

10.06.2009

Zatoka

Placówka

Gdańsk, Piecewska 26

Nie zgadzam się (29)
Codzienne zakupy robię...
Codzienne zakupy robię w pobliskim supersamie. W dniu dzisiejszym natrafiłem na fatalną obsługę na stoisku obsługowym. Pani zamiast zamówionych 10 szt kiełbasek zapakowała 10, zamiast 12 plasterków sera zapakowała 20. Na zwrócenie uwagi, iż miało być mniej nie usłyszałem słowa przepraszam. Stwierdziła, że tak powiedziałem. Stoisko piekarnicze, sprawna szybka uśmiechnięta obsługa. Stoisko W-O pełno i czysto. Kasa obsada 2 stanowisk, sprawna uśmiechnięta obsługa.

Tolo

08.06.2009

Zatoka

Placówka

Gdańsk, Piecewska 26

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi