Opinia użytkownika: Tolo
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po sprzedaży samochodu, aby dokonać zwrotu niewykorzystanej składki AC musiałem odwiedzić inspektorat PZU. Usytuowanie oraz zewnętrzny wygląd obiektu nie budzą żadnych zastrzeżeń. po wejściu do sali obsługi xastałem ciąg stanowisk. Przy żadnym nie było klienta. miałem problem ze zidentyfikowaniem właściwego stanowiska dla załatwienia moejej sprawy. Jednak już pierwsza osoba siedząca za biurkiem z życzliwym uśmiechem udzieliła informacji i skierowała do odpowidniego stanowiska. Siedziała tam pani, która wykonywała pracę przy komputerze. Zbliżając się do stanowiska zostałem przywitany szerokim uśmiechem i zaproszony do zajęcia miejsca przy biurku. Obsługująca pani okazała się bardzo miła, jednak sprawne załatwienie problemu nie było możliwe. Z tego co usłyszałem pojawił się problem z dostępem do systemy. Obsługująca pani prosiła o pomoc koleżankę z sąsiedniego biurka. Ta najpierw udzielała rad zza biurka a następnie sama wzięła się za wprowadzanie do systemy. Usłyszałem słowo przepraszam. Traw ło to dość długo.Panie doszłu do wniosku, że w trosce o mo czas wypełnię wniosek ręcznie a one wprowadzą go do systemu, gdy tylko będzie to możliwe. Wtedy załatwianie sprawy nabrało tempa. Wypełniłe wniosek, podpisałem i zostałem poinformowany o szczegołach operacji. Niestety sam musiałem prosić o wydanie kopii potwierdzającej złożenie wniosku.