Zatoka

(2.73)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (41 z 42)

Wraz ze swoim...
Wraz ze swoim narzeczonym wybraliśmy się na kilkudniową wycieczkę do Gdańska. Zarezerwowaliśmy hotel poprzez stronę innternetową booking.com . Hotel Zatoka posiadał ciekawą ofertę zarówno cenową jak i wizualną. Postanowiliśmy na własną rękę przekonać się czy w tym wypadku cena równa się jakości. Z zewnątrz hotel wydał nam się mało obiecujący, ze względu na to, iż w tym samym budynku znajdował się sklep sieci Biedronka a na parkingu sprzedawano truskawki. Hotel kojarzy się głównie z elegancją, prostotą.. i tego oczekiwaliśmy, jednak otoczenie przypominało raczej podrzędny motel.Wchodząc do hotelu ukazało nam się drugie - bardziej zbliżone do oferty - oblicze. Elegancka recepcja, przyjemny wystrój. Niestety Panie obsługujące tej elegancji nie posiadały. Prostota ubioru została zachowana, z kolei przyjaznej atmosfery się nie doczekaliśmy. Roztrzepana Pani kazała nam czekac moment, który bagatela! trwał 20 minut, ponieważ w międzyczasie obsługiwany był inny gość, a komputer do wydrukowania dokumentu - jeden. Tak więc zmuszeni byliśmy do 'wiszenia" na recepcji przez dłuższy okres czasu. Lekko zniechęceni i zmęczeni podróżą, zaraz po otrzymaniu klucza (w postaci karty) udaliśmy się do pokoju. Winda jak i korytarz utrzymane były w czystości, a prostota wręcz rzucała się w oczy. Pokój okazał się w 100% zgodny ze zdjęciami co nas delikatnie mówiąc, uspokoiło. Wszystko było wysprzątane. W pokoju na łóżku leżały po 2 ręczniki (mniejszy i większy) a na stoliku przy łóżku dwie szklane butelki wody mineralnej. Dyfuzory z mydłem w łazience były napełnione, papier toaletowy oraz dodatkowy ręcznik do rąk były na swoich miejscach. Telewizor działał sprawnie, tak jak i obiecany internet. Minusów w pokoju nie było wiele - może poza nieładnym widokiem z okna na taras i nieopróżnionymi na następny dzień śmietniczkami wszystko, byłoby wręcz poprawnie.Reasumując -wygląd hotelu - niezachęcającyobsługa - poniżej przeciętnejwygląd pokoju - zadowalający i zgodny z opisemcena - niska jak na wygląd wewnętrzny, ale mało obiektywna ze względu na skorzystanie z serwisu zniżkowego booking.com

Diana_72

12.07.2015

Placówka

Gdańsk, Trakt św. Wojciecha 149

Nie zgadzam się (0)
Sklep samoobsługowy posiadajjący...
Sklep samoobsługowy posiadajjący duży wybór towarów lecz bardzo mało miejsca między półkami z towarem bardzo ciężko jest przecisnąć się między nimi z wózkiem dziecięcym . Obsługa sklepu jets bradzo miła i chetnie służy pomocą. Minus daję za wędliny, które często niestety są nieświeże ;/ Plus za obsługę i szeroki asortyment.

zarejestrowany-uzytkownik

25.10.2012

Placówka

Ostróda, Gen. Sikorskiego 2

Nie zgadzam się (0)
Pracownicy kulturalni chętnie...
Pracownicy kulturalni chętnie odpowiadają na zadane pytania,przy kasie zostałam przywitana na półkach porządek ,nie brakowało żadnego towaru, w sklepie jest czysto a kolejka przy kasie jest szybko rozładowywana przez kolejnego kasjera.W sklepie panuje atmosfera spokoju i komfortu zakpów.parking przy sklepie jest czysty .

zarejestrowany-uzytkownik

23.08.2012

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia 44a

Nie zgadzam się (0)
W sklepach położonych...
W sklepach położonych najbliżej mojego miejsca zamieszkania nie było przeźroczystej folii spożywczej, więc szukałam jej w innych sklepach. Pomyślałam, że powinna być w Zatoce. W sklepie skierowałam się więc do półki z artykułami przemysłowymi i przeglądałam przeróżne towary, ale nie mogłam znaleźć folii.Podeszłam więc do osoby z obsługi i zapytałam, czy jest folia. Pani była przekonana, że ten artykuł jest w sklepie i skierowała się ze mną do półki, którą właśnie przeszukałam. Jeszcze raz razem przejrzałyśmy półkę i okazało się, że folii nie ma. Pani rozłożyła ręce i na tym koniec.Z kilkoma drobiazgami zakupionymi mimochodem skierowałam się do kasy. W kasie nikt nie obsługiwał. Należało podejść do stoiska alkoholowo-cukierniczego, by tam zapłacić za zakupy. Nie było to idealne miejsce do operowania czytnikiem i pakowania zakupów, ale udało się tego dokonać. W tym sklepie, podobnie jak w wielu innych, daje się zauważyć ograniczanie personelu obsługującego do minimum.

Nobi

19.05.2012

Placówka

Sopot, Kraszewskiego 26

Nie zgadzam się (0)
Codziennie robię w...
Codziennie robię w tym sklepie zakupy. Bardzo miła obsługa, towar należycie ułożony. Jedyny minus to nie zawsze pełen wybór podstawowego asortymentu, np. brak cukru itp. Oferta sprzedaży mogłaby być bogatsza. Promocje bywają mało interesujące. Obsługa bez najmniejszego zarzutu. Czysto, schludnie, higienicznie.

zarejestrowany-uzytkownik

11.02.2012

Placówka

Gdańsk, Zaroślak

Nie zgadzam się (0)
W sklepie jest...
W sklepie jest czysto, przestronnie, towar ułożony w sposób by łatwo było znaleźć. Ekspedientki miłe, udzielają informacji na tamat dostepności towaru. Sklep zaopatrzony także w garmaż. Jesli jest więcej ludzi uruchamiają jeszcze jedną kasę. Mógł by być jeszcze większy wybór towaru. Sklep posaiada gazetki z aktualnymi promocjami.

zalogowany_użytkownik

27.01.2012

Placówka

Gdańsk, Jabłońskiego 11

Nie zgadzam się (1)
Jest to dosyć...
Jest to dosyć spory sklep samoobsługowy z dużym wyborem produktów. Dojazd do niego jest naprawdę bardzo dobry, bez trudu także można dojrzeć banner z napisem "Zatoka" z ruchliwej ulicy. Ceny produktów są raczej wysokie, ale są tam także fajne promocje. Wszystko jest czyste i posprzątane, a obsługa miła.

Maria_295

02.11.2011

Placówka

Gdańsk, Aleja Grunwaldzka

Nie zgadzam się (3)
Jest to sklep...
Jest to sklep położony przy dosyć ruchliwej ulicy. Ogólnie nie podoba mi się wystrój tego miejsca, sprawia wrażenie od dawna nie remontowanego i chłodnego. Pracujące tam Panie są bardzo miłe, można z nimi zażartować oraz spytać się o poradę. Ceny są takie same jak wszędzie, ale widziałam kilka fajnych promocji. Asortyment także raczej spory. Przy kasie nie ma kolejek, obsługa klienta jest bardzo szybka. Polecam ten sklep.

Maria_295

30.10.2011

Placówka

Gdańsk, E. Platter 50

Nie zgadzam się (5)
Chcę uzupełnić zakupy,...
Chcę uzupełnić zakupy, udaję się więc do najbliższej Zatoki. Pani ledwo odpowiadają dzień dobry. Pewnie zajęte. Ubrane są w nieświeże niebieskie fartuchy ledwo dopinające się na brzuchach. Wyglądają "nieapetycznie". Podchodzę do lodówki z nabiałem. Niestety nie widzę tego co jest mi potrzebne. W ogóle zaopatrzenie jakieś "biedne". Odpowiedź na pytanie czemu tak mało produktów, zajmuje paniom wiele czasu. Może muszą się namyśleć. Ekspedientka przy kasie podlicza moje zakupy nie bardzo czystymi rękoma. Wychodzę upewniona w przekonaniu że nie lubię tu przychodzić i wiem dlaczego. Tu jest jakoś niechlujnie!

zarejestrowany-uzytkownik

17.08.2011

Placówka

Gdańsk, E. Platter 50

Nie zgadzam się (1)
Dramat, to co...
Dramat, to co się wyprawia w tym sklepie to po prostu dramat. Brak cen na większości produktów, kolejki do kas, plotkujące kasjerki które chodzą po sklepie bezcelowo, przeterminowane produkty. Ciągle psujące się terminale, nieświeże warzywa i owoce, mięso po prostu dramatyczne. Dziwię się że ten sklep jeszcze w ogóle tam działa. Samo wnętrze sklepu jest odstraszające ...wyposażenie czyli półki, podłogi, lady są zniszczone i stare. Ten sklep to relikt poprzedniego systemu.

Urszula_316

14.07.2011

Placówka

Gdańsk, Piecewska 26

Nie zgadzam się (1)
Zwykłe codzienne zakupy,...
Zwykłe codzienne zakupy, tym razem na działach nabiału i mięsnym. Tu bez rewelacji, spokojny sklep, spokojna obsługa. Pracownicy raczej od siebie o nic nie pytają klientów i bez potrzeby nie oferują swojej pomocy, ale to można im poczytać za plus. Zapytani przez klientów udzielają dobrych wyjaśnień. Tego dnia wszystko sprawnie i przyjaźnie.

Dariusz_484

26.04.2011

Placówka

Gdańsk, ul. Norblina 23

Nie zgadzam się (0)
Sklep Zatoka to...
Sklep Zatoka to sklep mieszczący się na dużym osiedlu mieszkaniowym. Powierzchnia sklepu bardzo duża i można tutaj zrobić spore zakupy ale głównie spożywcze. Dużo personelu pracującego na stanowiskach. Regały i półki zapełnione towarami i produktami, które wyeksponowane były w sposób prawidłowy z widocznymi cenami. Duży wybór produktów mlecznych, nabiałowych a także stoisko z wędlinami i mięsem. W sklepie czysto, koszyki znajdujące się w środku uporządkowane. Obsługa kasowa jak również pracownicy obsługi kompetentni i pomocni. Pracownicy przy kasach obsługujący sprawnie i dość szybko.

Znajomy

09.12.2010

Placówka

Gdynia, Płk. Dąbka

Nie zgadzam się (3)
Spośrod ok. 3...
Spośrod ok. 3 Pań zawsze obecnych w lokalu przeważnie wszystkie są miłe, uczynnei usmiechnięte, rzadko (1 raz na 3 wizyty) zdarza się, że jedna Pani okazuje oznaki zmęczenia, nie posiada usmiechu na twarzy- związane to może być z późną porą i znurzeniem popołudniowym. Biorąc pod uwagę częstość moich wizyt w sklepie- średnio 3 razy w tygodniu, zawsze mogę liczyc na uśmiech, miłą i krótką wymianę zdań. Jeżeli obsługa kroi świeże wędliny badź nakłada surowki zawsze ma ubrane foliowe rękawiczki ochronne. Wygląd osób obsługujacych jest nienaganny, Panie noszą zawsze czyste, wyprasowane pozapinane uniformy. Minusem są problemy z obsługą terminala do kart płatniczych. Panie obsługujące urządzenie nie czują się pewnie wykonując na nim jakiekolwiek operacje, czasami powtarzają czynności prowadzące do zapłaty kartą wielokrotnie, bo w międzyczasie popełniają błędy. Często zdarza się, że do pomocy wołana jest inna osoba- zazwyczaj młodsza. Wiedza personelu na temat produktw w sklepie jest duża, zawsze można liczyć na poradę. W sklepie jest czysto, towary na półkach zawsze poukładane, sklep posiada zazwyczaj towary określonego rodzaju od jednego- dwóch producentów. Czasami widoczny jest ścisk na półkach. Owoce i warzywa nie sa najświeższe. Odnosi się wrażenie, że raz zamówione towary czekają do całkowitego wysprzedania i dopiero wtedy zamawiana jest dostawa. Ceny towarów są dość wysokie. Porównując ze średnimi cenami w dużych centrach handlowychm mozna zauwazyć, że proponowane w "Zatoce: ceny towarow sa wyższe o 10-15%. Obsługa działa sprawnie, czasami zdarzają się kolejki 2- 3 osobowe, wtedy pojawia się kolejna osoba do obsługi.

Lemon

06.08.2010

Placówka

Gdynia, Kapitańska 20

Nie zgadzam się (23)
Sklep usytuowany jest...
Sklep usytuowany jest w dzielnicy Gdańsk-Chełm nieopodal stacji paliw Lotos. Czynny od poniedziałku do piętku od 6.30 do 20.30; w soboty od 07 do 15; w niedziele od 09 do 14.Wybór asortymentu spory- od artykułów spożywczych, napojów, papierosów, alkoholu do środków czystości. Sklep-w zestawieniu z ilością towaru ma małą powierzchnię, co utrudnia zakupy. W sklepie jest ciasno.Ceny zbliżone do cen w okolicy. Obsługa miła i sympatyczna, przy kasach tworzą się kolejki. W sklepie jest czysto i schludnie. Sklep dobry do tzw awaryjnych zakupów w soboty i niedziele.

zalogowany_użytkownik

29.07.2010

Placówka

Gdańsk, Jabłońskiego 11

Nie zgadzam się (23)
Sklep sieci Zatoka.Oprócz...
Sklep sieci Zatoka.Oprócz artykułów spożywczych środki czystości i tzw chemia domowa. Czynny od pon do piątku w godz 6-20, soboty 8-16, niedziele 9-15.Dużt wybór asortymentu różnych producentów.Ceny zarówno dla mniej jak i bardziej zamożnych- głównie dotyczy to wędlin.W sklepie znajduje się skrzynka na zużyte baterie.Bezpośrednio ze sklepu można przeję do apteki nie wychodząc na zewnątrz. Sklep przestronny, nie ma problemu z poruszaniem się wózkami.Mankamentem sklepu jest to, że na stoisku warzywno-owocowym jest samoobsługa.Byłem świadkiem odmowy zważenia towaru przez ekspedientkę.Czynnych połowa kas, kolejki przy kasach dosyć duże.Estetyka i wygląd sklepu w środku-słaba. Sklep sprawia wrażenie ponurego.

zalogowany_użytkownik

27.07.2010

Placówka

Gdańsk, Trakt św. Wojciecha 149

Nie zgadzam się (16)
Byłem w tym...
Byłem w tym sklepie po kilka rzeczy potrzebnych mi na obiad. Sklep dość dobrze zaopatrzony, duży asortyment towarów. Produkty starannie wyłożone na półkach i regałach. Widoczne dla klienta. Ceny średnie. Kartki z cenami przejrzyste i czytelne. Towary typu owoce-warzywa, mięso, ryby wyglądające na świeże. Obsługa taka sobie, miałem wrażenie że ich praca to dl nich jakaś męka.Zatroskane, przygnębione z marsowymi minami zamiast uśmiechu. Sklep ogólnie czysty choć było kilka plam na sali sprzedaży.

Znajomy

01.07.2010

Placówka

Gdynia, Płk. Dąbka

Nie zgadzam się (14)
Wczoraj otrzymałem z...
Wczoraj otrzymałem z portalu jakoscobslugi.pl maila sugerujacego zastanowienie się nad tym, czy mój wpis w sprawie sklepu Zatoka cokolwiek zmienił. Szczerze mówiąc nie myślałem o tym przez ostatnie miesiące, ale teraz widzę, że nic się nie stało, nic się nie zmieniło. Zarząd firmy, który poinformowałem o niedociągnięciach w obsłudze klientów nie zareagował. Zdarzyło się to nie po raz pierwszy. Poza hasłami lekceważy się tu chyba klientów. Myślę o swoim przykładzie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2010

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Jadać z rana...
Jadać z rana do pracy, podjechałem do Zatoki " na Trakcie" Jestem tam dość częstym klientem. Godziny ranne, więc sklep dopiero zaczynał się budzić do życia. Wchodząc na sale sklepową, moją uwagę zwróciły pustki wśród klientów, gdzieś za regałem przemknęła tylko Pani w uniformie Zatoki. Na początku skierowałem się na stanowiska z pieczywem, kawałek oddzielonego sklepu ladą- by nie było samoobsługi, więc czekam aż ktoś podejdzie i poda mi chałkę, prawdę mówiąc już się przyzwyczaiłem ze jak nikt nie podchodzi to trzeba wejść samemu „za ladę” i obsłużyć się . I tak samo tym razem, potem przeszedłem się po słodyczach, wszystko ładnie poukładane, ceny na swoim miejscu, lecz niestety także w tym sklepie ceny na "półkach" a w kasie to dwie inne sprawy. Ale wisi na ścianie czytnik więc zawsze dla bezpieczeństwa można sprawdzać ceny. Po drobnych zakupach udałem się do kasy, gdzie na trzy tylko w jednej można płacić kartą, Pani akurat siedziała na pierwszym stanowisku, a karty akceptowane są na trzecim. Pani kasuje towary, i nagle kłopot- jaki jest kod na chałkę ??!! szukała, wpisywała to co przyszło do głowy i nic... Pani wstała, i krzyczy na cały sklep "A. jaki jest kod na chałkę" a Pani A. "4022"" no i w ten sposób chałka była już moja, jeszcze tylko przejście z kasy do kasy by móc zapłacić karą, i zakupy moje. Pani także dość ekspresyjne opowiadała jak to kiedyś było się sprzedawcą a dziś, o tym jak sklep już nie wypłaca takich wynagrodzeń jak kiedyś, niestety spieszyło mi się do pracy, więc podziękowałem i wyszedłem. Zatoka sama w sobie, jest dość dużym sklepem, choć ceny są stosunkowo drogie, obsługi mało, i o ogólnym ładzie można by też podyskutować..

Piotr_1048

25.03.2010

Placówka

Gdańsk, Trakt św. Wojciecha 149

Nie zgadzam się (21)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu ma się wrażenie bałaganu. Sklep jest mały i wszystko jest w nim poupychane. Drugą istotną rzeczą jest niewidoczność cen lub ich brak, a nawet błędne ceny pod towarem. Wiele razy zdarzyło mi się kupić nieświeże mięso, wędliny, na półkach z warzywami/owocami leżą ''zgniłki''. Pracownice tego sklepu często są nie miłe. Na kilka pań tylko dwie trzy są zawsze uprzejme.

zarejestrowany-uzytkownik

21.02.2010

Placówka

Gdańsk, Góralska

Nie zgadzam się (30)
Potwierdzam to co...
Potwierdzam to co pisał przedmówca! Panie w sklepie nie są zainteresowane tym co robią - czyli najogólniej sprzedża i obsługą klienta tylko własną osobą. Są nieptrzyjemne dla klientów. Zniechęca już do zakupów ich mina - mówiąca "O jeeeeeeeeej znów tzeba kogoś obsłużyć" - sklep może i dobrze wyposażony i położony w centrum ale obsługa raczej nie zaczęca...

zarejestrowany-uzytkownik

19.02.2010

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 100

Nie zgadzam się (30)

Zatoka

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zatoka?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.