Opinie użytkownika (20)

Dobrze. Zbyt wysokie...
Dobrze. Zbyt wysokie prowizje za wystawienie produktów. Bardzo duży asortyment.

Sylwester_73

03.12.2018

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze. Możliwośc...
Bardzo dobrze. Możliwośc porównania cen. Bardzo dobry wskaźnik rynku.

Sylwester_73

02.12.2018

ceneo.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Jakość obsługi...
Ok. Jakość obsługi pozostawia sporo do życzenia. Konsultanci twierdzą że sprawę załatwili a cały czas wisi w toku, przewlekłość postępowania.

Sylwester_73

01.12.2018

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wymiana wyświetlacza...
Rewelacyjnie. Wymiana wyświetlacza w telefonie, niedrogo i z gwarancją.

Sylwester_73

29.11.2018

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa na najwyższym poziomie. Słabe oferty oszczędzania.

Sylwester_73

28.11.2018

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Możliwośc...
Bardzo dobrze. Możliwośc porównania cen. Bardzo dobry wskaźnik rynku.

Sylwester_73

27.11.2018

skapiec.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wysokie...
Tak sobie. Wysokie ceny usług, długie oczekiwanie na przesyłkę chociaż to zmienia się na lepsze.

Sylwester_73

27.11.2018

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Tanie kredyty,...
Świetnie. Tanie kredyty, dostosowane do potrzeb. Jakość obsługi na najwyższym poziomie.

Sylwester_73

25.11.2018

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Tanie zakupy,...
Świetnie. Tanie zakupy, dodatkowo kody rabatowe na następne zakupy, szybka reakcja po zakupie i natychmiastowa wysyłka po wpłacie.

Sylwester_73

24.11.2018

redcoon.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Kiepska...
Tak sobie. Kiepska jakość obsługi, nie można doprosić się konsulantów o reakcję bo ciągle gdzieś uciekają. Zbyt wysokie ceny. Czasami fajne promocje.

Sylwester_73

22.11.2018

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Promocje...
Bardzo dobrze. Promocje istniejące tylko na papierze, czasami można kupić kota w worku. Duży plus za wółaściwe pośrednictwo między klientem a sprzedawcą.

Sylwester_73

22.11.2018

AliExpress

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Szybka i...
Dobrze. Szybka i sprawna obsługa. Czasami kurierzy są bezczelni.

Sylwester_73

21.11.2018

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Profesjonalna firma...
Dobrze. Profesjonalna firma ubezpieczeniowa, zbyt wysokie prowizje przy pośrednictwie inwestycyjnym.

Sylwester_73

20.11.2018

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Dobre oferty...
Świetnie. Dobre oferty oszczędzania. Możliwość zawierania dobrych lokat i kont wyłacznie przez internet w połaczeniu z Allegro.

Sylwester_73

20.11.2018

Nest Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Szeroki...
Bardzo dobrze. Szeroki wybór, zbyt wysokie ceny. Jakość obsługi bardzo dobra

Sylwester_73

18.11.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czasami...
Bardzo dobrze. Czasami fajne promocje. Jakość obsługi do zaakceptowania aczkolwiek ciężko o sprzedawcę dostępneo od ręki.

Sylwester_73

17.11.2018

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłem wspólne z...
Postanowiłem wspólne z żoną kupić buty. Wybraliśmy się do sklepu sieci Ray w centrum handlowym Carrefour. Po wejściu do sklepu powiedzieliśmy do pani z obsługi "Dzień dobry" ale odzewu nie było. Natomiast pani w najlepsze czytała sobie książkę. Być może tak mocno była pochłonięta czytaniem, że nie zauważyła nawet jak próbowaliśmy coś wybrać. Było kilka fajnych rzeczy ale w wyniku braku zainteresowania sprzedawcy po prostu zniechęciliśmy się. Wyszliśmy mówiąc "Do widzenia" ale niestety nie usłyszeliśmy odpowiedzi. Poszliśmy do konkurencji na przeciwko. I tam odczuliśmy jak powinna wyglądać obsługa klienta. Więcej do tego sklepu nie pójdziemy bo po co??

Sylwester_73

02.09.2012

Ray

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (3)
Postanowiłem otworzyć konto...
Postanowiłem otworzyć konto w banku. Będąc w pobliżu zaszedłem do oddziału banku millenium, celem porównania oferty. Przed wejściem do Banku oceniłem czystość. Chodnik przed bankiem był uprzątnięty, drzwi wejściowe oraz szyby czyściutkie. Po wejściu do środka zwróciłem uwagę na wzorową czystość. Dywan był idealnie czysty, bez plam i innych zanieczyszczeń, na biurkach konsultantów panował idealny porządek, ulotki poukładane tematycznie. Dodatkowo zauważyłem, że są wygodne miejsca siedzące dla osób oczekujących na obsługę. Jednakże czekać nie musiałem. Praktycznie od razu po wejściu, zostałem powitany przez konsultantkę. Pani, w wieku ok 35 lat, ubrana w nienaganny, elegancki strój, z uśmiechem powitała mnie, a następnie zaprosiła do stoiska. Witając mnie wstała z miejsca i poprosiła o zajęcie miejsca siedzącego. Od razu zapytała o cel mojej wizyty. Po odpowiedzi na pytanie, Pani rozpoczęła prezentację, najlepszej według niej oferty dla mnie. Pani rozmawiała ze mną ponad godzinę, przedstawiając szczegółowo cennik, dodatkowe usługi banku, informację o obsłudze kont zagranicznych itp. Jednoznacznie stwierdzam, że informacji było za dużo. Mimo bardzo miłej, wręcz wzorowej obsłudze moim zdaniem za mało skupiono się na zaletach konta, którymi naprawdę można było przekonać klienta. Ostatecznie sam zaproponowałem podpisanie umowy, mimo braku wyraźnej zachęty ze strony pracownika. Pani opowiedziała kilka słów z ulotki o cechach konta, jednak moim zdaniem to za mało. Brakowało korzyści wynikających z posiadania konta. Wyraźnie widać, że brakowało konsultantce wyszkolenia, bo wiedzę miała, tyle że była ona nieuporządkowana. Również sposób obsługi, ubiór, mowa były bez zarzutu. Natomiast moim zdaniem przełożeni powinni bardziej przyłożyć się do szkolenia swoich pracowników- organizować podczas szkoleń sceny z klientami czy przygotowywać manuale co jest najważniejsze przy konkretnych produktach bankowych.

Sylwester_73

11.06.2012
Nie zgadzam się (0)
Dnia 5.05 wybrałem...
Dnia 5.05 wybrałem się po leki dla żony. Po długich poszukiwaniach antybiotyku, przyjechałem do Apteki Anika w centrum handlowym Zielone Wzgórza. Stanąłem w krótkiej kolejce. Po minucie lub dwóch, byłem obsługiwany przez sympatyczną blondynkę, w wieku około 30 lat. Pani farmaceutka po otrzymaniu recepty, natychmiast znalazła lek oraz szczegółowo opisała w jaki sposób go dawkować oraz przyjmować. Przy zapytaniu o lek przeciwgorączkowy, Pani wyszła poza część obsługową, do części samoobsługowej i znalazła odpowiedni lek. Oczywiście wcześniej zapytała o przeznaczenie leku. Po podliczeniu i spakowaniu medykamentów, Pani farmaceutka pożegnała mnie z uśmiechem. Po zakończeniu zakupów poczułem, że Pani obsłużyła mnie w naturalnie, profesjonalny sposób.

Sylwester_73

06.05.2012

Anika

Placówka

Białystok, Wrocławska 20

Nie zgadzam się (0)
Wspólnie z żoną...
Wspólnie z żoną chcieliśmy zobaczyć co nowego w media markt. Przechadzając się miedzy alejkami zauważyliśmy następującą sytuację, w każdej alejce było dostępnych co najmniej 2 pracowników. Pracownicy byli zajęci bardziej rozmową ze sobą lub miedzy pracownikami działów niż klientami. Chcieliśmy sprowokować zainteresowanie się nami poprzez zwolniony chód, zainteresowanie sprzętem itp ale ze zdziwieniem żaden z pracowników (ze wszystkich działów) nie raczył do nas podejść i zapytać o to czego potrzebujemy. Przeszliśmy wolno i ze spokojem przez wszystkie działy a nikt nam niczego nie zaproponował. W końcu wyszliśmy ze sklepu z poczuciem że w sklepie prócz ochroniarza nikt nas nie zauważył.

Sylwester_73

26.03.2012

Media Markt

Placówka

Białystok, Miłosza 2

Nie zgadzam się (8)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi