Opinia użytkownika: Sylwester_73
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Postanowiłem otworzyć konto w banku. Będąc w pobliżu zaszedłem do oddziału banku millenium, celem porównania oferty. Przed wejściem do Banku oceniłem czystość. Chodnik przed bankiem był uprzątnięty, drzwi wejściowe oraz szyby czyściutkie. Po wejściu do środka zwróciłem uwagę na wzorową czystość. Dywan był idealnie czysty, bez plam i innych zanieczyszczeń, na biurkach konsultantów panował idealny porządek, ulotki poukładane tematycznie. Dodatkowo zauważyłem, że są wygodne miejsca siedzące dla osób oczekujących na obsługę. Jednakże czekać nie musiałem. Praktycznie od razu po wejściu, zostałem powitany przez konsultantkę. Pani, w wieku ok 35 lat, ubrana w nienaganny, elegancki strój, z uśmiechem powitała mnie, a następnie zaprosiła do stoiska. Witając mnie wstała z miejsca i poprosiła o zajęcie miejsca siedzącego. Od razu zapytała o cel mojej wizyty. Po odpowiedzi na pytanie, Pani rozpoczęła prezentację, najlepszej według niej oferty dla mnie. Pani rozmawiała ze mną ponad godzinę, przedstawiając szczegółowo cennik, dodatkowe usługi banku, informację o obsłudze kont zagranicznych itp. Jednoznacznie stwierdzam, że informacji było za dużo. Mimo bardzo miłej, wręcz wzorowej obsłudze moim zdaniem za mało skupiono się na zaletach konta, którymi naprawdę można było przekonać klienta. Ostatecznie sam zaproponowałem podpisanie umowy, mimo braku wyraźnej zachęty ze strony pracownika. Pani opowiedziała kilka słów z ulotki o cechach konta, jednak moim zdaniem to za mało. Brakowało korzyści wynikających z posiadania konta. Wyraźnie widać, że brakowało konsultantce wyszkolenia, bo wiedzę miała, tyle że była ona nieuporządkowana. Również sposób obsługi, ubiór, mowa były bez zarzutu. Natomiast moim zdaniem przełożeni powinni bardziej przyłożyć się do szkolenia swoich pracowników- organizować podczas szkoleń sceny z klientami czy przygotowywać manuale co jest najważniejsze przy konkretnych produktach bankowych.