Opinie użytkownika (7)

Super. Najtańszy sklep...
Super. Najtańszy sklep jaki znam. Jakość produktów nie jest przy tym wcale gorsza! ;)

S.K.M

10.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nie mam...
Rewelacyjnie. Nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko w idealnym porządku, szybko i sprawie otrzymuję przesyłki :)

S.K.M

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zdrowe...
Bardzo dobrze. Zdrowe i świeże produkty, konkurencyjny ryneczek Lidla :)

S.K.M

10.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Można znaleźć...
Super. Można znaleźć tam wszystko w dobrych cenach :)

S.K.M

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła obsługa, duży wybór produktów, ale ceny mogłyby być trochę niższe ;)

S.K.M

07.09.2018

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
23.04.2021
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Rewelacyjnie. Baaardzo duży...
Rewelacyjnie. Baaardzo duży wybór produktów i najniższe ceny wśród sklepów. I duży plus za Payback!

S.K.M

07.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Usługi "profesjonalne" w...
Usługi "profesjonalne" w opisie to chyba jakiś dobry żart. Obsługa klienta - poziom: dno. Podczas wybierania okularów najchętniej klienta posadziliby na tronie, aczkolwiek gdy okazało się, że okulary są wykonane źle i nie da się ich użytkować to pan (który nawet nie raczył się przedstawić ani podpisać z imienia i nazwiska) zwracał się do klienta bardzo niegrzecznie. Mówiąc o sprzedawcy mam na myśli pana, który pracuje w salonie na ul. Głogowskiej, pan bez okularów, ma krótkie czarne włosy. Skończyło się na tym, że wyprosił nas za drzwi, kiedy poprosiłyśmy o pisemną deklaracje, że odmawia zwrotu wadliwego towaru. Gdy usterka została zgłoszona po raz pierwszy byłyśmy zapewniane, że wada zostanie naprawiona bez dodatkowych kosztów, niestety tak się nie stało. Miałyśmy do wyboru albo zapłacić za nowe szkła albo za kolejną wizytę u okulisty (takie wizyty były już dwie, ponieważ po pierwszej pan stwierdził, że specjalista może się mylić). Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, każdemu będę odradzać wizytę w tym salonie optycznym.

S.K.M

14.02.2017

Optyk Express

Placówka

Poznań, Głogowska 26

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi