Opinia użytkownika: S.K.M
Dotycząca firmy: Optyk Express
Treść opinii: Usługi "profesjonalne" w opisie to chyba jakiś dobry żart. Obsługa klienta - poziom: dno. Podczas wybierania okularów najchętniej klienta posadziliby na tronie, aczkolwiek gdy okazało się, że okulary są wykonane źle i nie da się ich użytkować to pan (który nawet nie raczył się przedstawić ani podpisać z imienia i nazwiska) zwracał się do klienta bardzo niegrzecznie. Mówiąc o sprzedawcy mam na myśli pana, który pracuje w salonie na ul. Głogowskiej, pan bez okularów, ma krótkie czarne włosy. Skończyło się na tym, że wyprosił nas za drzwi, kiedy poprosiłyśmy o pisemną deklaracje, że odmawia zwrotu wadliwego towaru. Gdy usterka została zgłoszona po raz pierwszy byłyśmy zapewniane, że wada zostanie naprawiona bez dodatkowych kosztów, niestety tak się nie stało. Miałyśmy do wyboru albo zapłacić za nowe szkła albo za kolejną wizytę u okulisty (takie wizyty były już dwie, ponieważ po pierwszej pan stwierdził, że specjalista może się mylić). Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, każdemu będę odradzać wizytę w tym salonie optycznym.