Optyk Express

(2.49)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Usługi "profesjonalne" w...
Usługi "profesjonalne" w opisie to chyba jakiś dobry żart. Obsługa klienta - poziom: dno. Podczas wybierania okularów najchętniej klienta posadziliby na tronie, aczkolwiek gdy okazało się, że okulary są wykonane źle i nie da się ich użytkować to pan (który nawet nie raczył się przedstawić ani podpisać z imienia i nazwiska) zwracał się do klienta bardzo niegrzecznie. Mówiąc o sprzedawcy mam na myśli pana, który pracuje w salonie na ul. Głogowskiej, pan bez okularów, ma krótkie czarne włosy. Skończyło się na tym, że wyprosił nas za drzwi, kiedy poprosiłyśmy o pisemną deklaracje, że odmawia zwrotu wadliwego towaru. Gdy usterka została zgłoszona po raz pierwszy byłyśmy zapewniane, że wada zostanie naprawiona bez dodatkowych kosztów, niestety tak się nie stało. Miałyśmy do wyboru albo zapłacić za nowe szkła albo za kolejną wizytę u okulisty (takie wizyty były już dwie, ponieważ po pierwszej pan stwierdził, że specjalista może się mylić). Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, każdemu będę odradzać wizytę w tym salonie optycznym.

S.K.M

14.02.2017

Placówka

Poznań, Głogowska 26

Nie zgadzam się (0)
Od kilku lat...
Od kilku lat właśnie w tym gabinecie zaopatruję się w okulary. Mój wybór padł na ten sklep z kilku powodów. Jest to jeden z niewielu sklepów w Poznaniu, który posiada szeroką ofertę okularów przystosowanych dla osób o drobnych twarzach. Ponadto dużym plusem salonu optycznego jest w pełni wykwalifikowana obsługa. Ostatnim razem będąc w sklepie wybrałam odpowiednie oprawki, następnie szkła. Obsługa cały czas była miła (zarówno pani, jak i pan), spokojnie odpowiadała na wszelkie pytania. Osoba mnie obsługująca nie spieszyła się (mimo że do sklepu weszli nowi klienci), bez pośpiechu zmierzono mi także rozstaw oczu. Po złożeniu zamówienia odczekałam kilka dni na odbiór gotowych okularów. Idealnie pasowały, jednak wieczorem zauważyłam, że nie widzę dostatecznie ostro. Kolejnego dnia udałam się ponownie do sklepu. Pan z obsługi z dostatecznym przejęciem sprawdził dokładnie okulary (zarówno oprawki, jak i szkła), trochę pozmieniał ustawienia. Nie spieszył się, nie podważał mojego zdania mówiąc, że to niemożliwe, żebym miała problemy z widzeniem. Wytłumaczył, że w ciągu najbliższych dwóch tygodni wzrok powinien się przyzwyczaić do nowych szkieł. Jednocześnie zaznaczył, że bez problemu mogę kolejny raz przyjść, a wtedy ponownie się przyjrzy okularom i będzie szukał w nich przyczyny nieodpowiedniej ostrości widzenia. Nie było jednak takiej potrzeby, gdyż ostrość wzroku się unormowała. Ponadto należy wspomnieć, że obsługa jest zawsze nienagannie ubrana (pan w koszuli, pani również ma eleganckie odzienie). Warto wspomnieć, że obsługa także nosi okulary, co niewątpliwie wpływa na zaufanie klienta co do ich opinii. Pracownicy potrafią „na wyczucie” dopasować oprawki do kształtu twarzy klienta. Wyrażają swoją opinię podczas przymiarek (zarówno aprobata, jak i krytyka), co sprawia, że kupując oprawki mogłam się sugerować także ich zdaniem. Po kilku udanych zakupach w tym sklepie, z pewnością po raz kolejny udam się po zakupy oraz porady do gabinetu optyczno- okulistycznego Optyk Express w Poznaniu.

zalogowany_użytkownik

23.04.2010

Placówka

Poznań, Głogowska 26

Nie zgadzam się (21)

Optyk Express

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optyk Express?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Usługi "profesjonalne" w...
Usługi "profesjonalne" w opisie to chyba jakiś dobry żart. Obsługa klienta - poziom: dno. Podczas wybierania okularów najchętniej klienta posadziliby na tronie, aczkolwiek gdy okazało się, że okulary są wykonane źle i nie da się ich użytkować to pan (który nawet nie raczył się przedstawić ani podpisać z imienia i nazwiska) zwracał się do klienta bardzo niegrzecznie. Mówiąc o sprzedawcy mam na myśli pana, który pracuje w salonie na ul. Głogowskiej, pan bez okularów, ma krótkie czarne włosy. Skończyło się na tym, że wyprosił nas za drzwi, kiedy poprosiłyśmy o pisemną deklaracje, że odmawia zwrotu wadliwego towaru. Gdy usterka została zgłoszona po raz pierwszy byłyśmy zapewniane, że wada zostanie naprawiona bez dodatkowych kosztów, niestety tak się nie stało. Miałyśmy do wyboru albo zapłacić za nowe szkła albo za kolejną wizytę u okulisty (takie wizyty były już dwie, ponieważ po pierwszej pan stwierdził, że specjalista może się mylić). Sprawa zostaje zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, każdemu będę odradzać wizytę w tym salonie optycznym.