ING prowadzi poprzez firmę zewnętrzną telemarketing. Pomimo wcześniejszych rozmów telefonicznych i ustaleniu, że nie jest się zainteresowanym ofertą, gdyż proponowany sposób kontaktu nie jest atrakcyjny dla klienta (chcą się spotkać w miejscu zamieszkania lub w pracy) powtarzają się kolejne telefony wykonywane przez innych konsultantów z tej samej firmy. Oceniam, że metody pracy (nachalność lub zła organizacja) zasługują na ocenę negatywną.
Agresja skierowana wobec klienta po tym, gdy okazało się, że otrzymał inne danie niż to, które zamówił.
Sytuacja mogła być spowodowana hałasem, lub nieuwagą i zmęczeniem obsługi.
Klient otrzymał wkrótce swoje danie. Musiał dopłacić różnicę (2,00zł).
Jakość, smak potraw i wystrój godne polecenia. Szybka obsługa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.