Moja rodzina korzysta z usług PZU, ubezpieczamy samochód, dom, posiadamy ubezpieczenie zdrowotne i oczywiście OFE 'złota jesień'. Do placówki PZU wybrałam się w celu uaktualnienia danych w moim OFE. Budynek w którym PZU ma siedzibę znajduje się na obrzeżach miasta, ale dość łatwo można do niego trafić. Biuro mieści się na pierwszym piętrze budynku, korytarz jest słabo oświetlony i jeśli są jakieś oznakowania i strzałki to są one niewidoczne. Instynktownie skierowałam się do dużych i przeszklonych drzwi i to był strzał w dziesiątke, trafiłam do biura obsługi klienta; Pomieszczenie było jasne i przestronne, znajdowało się w nim kilka osób. Gdy weszłam do środka, młody człowiek (ok. 23 lata) zwrócił na mnie uwagę i zapytał 'w czym mogę pomóc?' odpowiedziałam, że chcę uaktualnić swoje dane w OFE 'złota jesień'; po krótkim wyjaśnieniu o jakie dane chodzi otrzymałam odpowiedni druk, konsultant pomógł mi go wypełnić i po kilku minutach załatwiłam wszystkie formalności i moje dane zostały uaktualnione. Zostałam szybko i sprawnie obsłużona, konsultant był miły i sympatyczny - moja ocena 4+
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.