Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Bez większych uwag. Polecam serdecznie. Bardzo fajne rozwiązanie z biletami kolejowymi. Obsługa jest sprawna i kompetentna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Często trzeba sobie radzić samodzielnie. Pracownicy często zajęci swoimi obowiązkami, niechętnie pomagają lub informują ze są zajęci pomimo braku innych klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna z duża ilością wiedzy i profesjonalnym podejściem do klienta. Polecam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Wizyta ogólnie bardzo przyjemna, jedzenie smaczne i dosyć szybko przygotowane. Obsługa miła lecz pomimo niedużego ruchu stoliki były nie uprzątnięte. Pani, która przyjmowała zamówienie była zakręcona i zapominała o przekazaniu informacji, a nawet o tym czy wzięła pieniądze od klienta przede mną o co zostałem zapytany. Poza Nielicznymi i drobnymi wpadkami wizyta bardzo przyjemna i wrócę do tego miejsca ponownie. Czas spędziliśmy miło i smacznie.
Od 1 października otworzona burger king w trójmieście. Dzisiaj go odwiedziłem. pod względem sprawdzenia tej restauracji gdyż wiele o niej słyszałem a nigdy nie jadłem. Kolejka była bardzo długa, więc na obsługę czekałem około 15 -20 minut. wszystkie kasy były otwarte (4-5) Obsługa na pierwszy rzut oka w porządku. Niestety Pani się gubiła i myliła podczas przyjmowania zamówienia. Zamówienie złożone prze ze mnie i moją osobę towarzyszącą było kompletne i doprze przemyślane. Zamówiliśmy zestes double Cheeseburger powiększony za dodatkowe 1,5 zł oraz zestaw Whopper z bekonem i serem również powiększony. Zapytalismy się jakie są sosy do wybory gdyż w Menu widniał tylko napis sos za 1 zł. Niestety kasjerka nie umiała mi odpowiedzieć i udała że nie wie o jakie sosy chodzi, po dokładniejszym dopytaniu okazało się ze sos mógł być do frytek no i w końcu podała jakie są do wyboru. Wybór padł na czosnkowo-majonezowy. po zakończeniu zamówienia Pani zaczęła je sporządzać w między czasie przyjęła gotówkę 33.30, płacone kartą. W trakcie gdy sie Pani nie zapytała jakie napoje musieliśmy sami zareagować co ma nalać. Osobom przed nami nalała colę pomimo tego, że klient ma do wyboru jeszcze sprite i fante. poprosiliśmy o sprite i colę. po skompletowaniu Pani zauważyła, że podała nam zestawy nie powiększone. Więc wymieniła jeden napój. Później sprawdziła na kasie i sie zapytała który zestaw powiększyliśmy. Okazało się, iż kasjerka powiększyła tylko jeden zestaw. Na informację, że mogę dopłacić powiedziała, nie ma już takiej możliwości. "trzeba było powiedzieć wcześniej " Delikatni powiedziałem Pani, iż wyraźnie zaznaczyłem powiększenie obydwu zestawów. Nic nie powiedziała tylko przygotowała jeden zestaw powiększony, niestety drugi był już tradycyjny. Za obsługę daję 3-. Osoby chyba jeszcze nie ogarnięte, nie powtarzają zamówienie, nic nie proponują. Na informację klienta który z własnej woli powiększył swoje zamówienie. Zostało to źle nabite i informacja na koniec że nie ma możliwości naprawienia błędu kasjera. Tym bardziej, że zamówienie było skrupulatnie przemyślane. Dodatkowo mój zawód (Koordynator ds. Szkoleń Wewnętrznych) pozwolił mi dostrzec, iż zostały tam naruszone główne zasady obsługi klienta. Na szczęście dzień dobry i do zobaczenia było zachowane. Co do samego smaku jedzenia .. hmm szczerze inne fast foody lepiej smakują. Nie wiem czy było to spowodowane pośpiechem personelu ale moje danie było ledwo ciepłe, napój mocno rozrzedzony w porównaniu do konkurencji. mięso żylaste i słabo dopieczone. Brak warzyw. Jedynie pomidor którego nie brakowało, a cebula była jakaś plastikowa. kanapka mojej towarzyszki ( podwójny cheaseburger) Była nawet smaczna ale bez żadnych warzyw. Nawet małego kawałeczka. buła mieso, ser. Pierwsze wrażenie średnie, obsługa jeszcze słaba, może się rozkręci. Ludzie potrzebują wprawy. Dlatego nie skreślam jeszcze BK z listy. Daje im miesiąc i ponownie sprawdzę czy coś się zmieniło. Na chwilę obecną słabo wypada na tle konkurencji. Pod względem obsługi i jakości jedzenia. Szkoda, że nie mam porównania z inna restauracją BK.
O godzinie 19:53 wraz z osobą towarzyszącą będą w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku podeszliśmy do kasy restauracji szybkiej obsługi KFC. Było otwartych 5 kas. Pracowników było sporo około 10. Prawdopodobnie ze względu na noc zakupów jaka odbywała się tego dnia w galerii. Byliśmy 3 w kolejce do innych kas było mniej więcej też po 3-4 osoby. Przywitał nas Pan Mateusz ( nie był zwykłym pracownikiem gdyż na plakietce miał napis w rodzaju trenera, więc prawdopodobnie zajmował się szkoleniami pracowników)i zapytał się w czym nam może pomóc. Zamówiliśmy 3 x bismart z MiniTwisterem, 1 x bismart ze stripsami, do tego zestaw grander texas. Zamiast Frytek chciałem sałatkę piccolo bo taka była opcja i dodatkowo sos majonezowy. Pan troche źle mnie zrozumiał i dał mi tą sałatkę dodatkowo. Moje zamówienie było na tyle spore, że zauważyłem to dopiero przy stoliku na paragonie. Tak więc mieliśmy dodatkowa sałatkę za którą oczywiście dodatkowo zapłaciłem. Po zamówieniu Pan Michał proponował nam powiększenie zestawu i zapytał się czy na miejscu czy na wynos. Cała transakcja przebiegła bez większych problemów. Płaciłem kartą więc musiałem czekać na bezprzewodowy terminal. Z tego co zauważyłem na 5 kas był tylko jeden. Jedzenie było świeże i smaczne. Niestety z napoi do wyboru skończyła się mirinda i żaden z pracowników jej nie wymienił klienci musieli wybierać inne napoje. Poza ta dodatkową sałatką, problemem z brakiem mirindy oraz jeden terminal na 5 kas to wszystko było ok. Pracowników było wystarczająco aby zadbać o dostępność wszystkich napoi. Pomimo tego, odwiedziłbym kolejny raz tą restaurację i zrobię to na pewno w przyszłości. Pracownicy sprzątali stoliki na bieżąco gdy klienci odchodzili. Polecam na szybki wypad na jakąś przekąskę.
Wracając z pracy w skrzynce pocztowej znalazłem awizo. Postanowiłem, iż od razu zajdę na pocztę aby odebrać przesyłkę. Wybrałem się więc na tą pocztę i moim oczom ukazała się ogromna kolejka. Obsługiwały dwie Panie w dwóch z czterech okienek. Ustawiłem się na końcu kolejki. Przyszła dodatkowa Pani która otworzyła trzecie okienko i zawołała osoby z listami poleconymi do odbioru. Osoby z kolejki się ustawiły do tego okienka rozładowując po części pozostałe do innych okienek. Ja miałem do odbioru list polecony więc, również ustawiłem się do tego okienka. Pani ta wykazała się dużą kompetencją i chęcią rozładowania tych kolejek pomimo, że już zakończyła swoją pracę. Dzięki temu klienci zostali szybciej obsłużeni. Podczas obsługi Pani była bardzo miła i uprzejma. Z przyjemnością pomagała koleżankom. Robiła to z uśmiechem na twarzy. Oczywiście do listu poleconego sprawdziła dowód tożsamości, aby potwierdzić moje dane. Dodatkowo na koniec obsługi poleciła mi skorzystanie z usług ubezpieczeniowych banku pocztowego. AC, OC, ubezpieczenia mieszkaniowe. Wręczając ulotkę oraz o tym informując. Ta wizyta na poczcie sprawiła, iż z przyjemnością chciałbym zostać ponownie obsłużony przez tą Panią. Z doświadczenia wiem, że na poczcie ciężko o sprawną i szybką obsługę w miłej atmosferze z pozytywnie nastawioną osobą jaką była ta Pani.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.