Opinia użytkownika: Rafał_689
Dotycząca firmy: Burger King
Treść opinii: Od 1 października otworzona burger king w trójmieście. Dzisiaj go odwiedziłem. pod względem sprawdzenia tej restauracji gdyż wiele o niej słyszałem a nigdy nie jadłem. Kolejka była bardzo długa, więc na obsługę czekałem około 15 -20 minut. wszystkie kasy były otwarte (4-5) Obsługa na pierwszy rzut oka w porządku. Niestety Pani się gubiła i myliła podczas przyjmowania zamówienia. Zamówienie złożone prze ze mnie i moją osobę towarzyszącą było kompletne i doprze przemyślane. Zamówiliśmy zestes double Cheeseburger powiększony za dodatkowe 1,5 zł oraz zestaw Whopper z bekonem i serem również powiększony. Zapytalismy się jakie są sosy do wybory gdyż w Menu widniał tylko napis sos za 1 zł. Niestety kasjerka nie umiała mi odpowiedzieć i udała że nie wie o jakie sosy chodzi, po dokładniejszym dopytaniu okazało się ze sos mógł być do frytek no i w końcu podała jakie są do wyboru. Wybór padł na czosnkowo-majonezowy. po zakończeniu zamówienia Pani zaczęła je sporządzać w między czasie przyjęła gotówkę 33.30, płacone kartą. W trakcie gdy sie Pani nie zapytała jakie napoje musieliśmy sami zareagować co ma nalać. Osobom przed nami nalała colę pomimo tego, że klient ma do wyboru jeszcze sprite i fante. poprosiliśmy o sprite i colę. po skompletowaniu Pani zauważyła, że podała nam zestawy nie powiększone. Więc wymieniła jeden napój. Później sprawdziła na kasie i sie zapytała który zestaw powiększyliśmy. Okazało się, iż kasjerka powiększyła tylko jeden zestaw. Na informację, że mogę dopłacić powiedziała, nie ma już takiej możliwości. "trzeba było powiedzieć wcześniej " Delikatni powiedziałem Pani, iż wyraźnie zaznaczyłem powiększenie obydwu zestawów. Nic nie powiedziała tylko przygotowała jeden zestaw powiększony, niestety drugi był już tradycyjny. Za obsługę daję 3-. Osoby chyba jeszcze nie ogarnięte, nie powtarzają zamówienie, nic nie proponują. Na informację klienta który z własnej woli powiększył swoje zamówienie. Zostało to źle nabite i informacja na koniec że nie ma możliwości naprawienia błędu kasjera. Tym bardziej, że zamówienie było skrupulatnie przemyślane. Dodatkowo mój zawód (Koordynator ds. Szkoleń Wewnętrznych) pozwolił mi dostrzec, iż zostały tam naruszone główne zasady obsługi klienta. Na szczęście dzień dobry i do zobaczenia było zachowane. Co do samego smaku jedzenia .. hmm szczerze inne fast foody lepiej smakują. Nie wiem czy było to spowodowane pośpiechem personelu ale moje danie było ledwo ciepłe, napój mocno rozrzedzony w porównaniu do konkurencji. mięso żylaste i słabo dopieczone. Brak warzyw. Jedynie pomidor którego nie brakowało, a cebula była jakaś plastikowa. kanapka mojej towarzyszki ( podwójny cheaseburger) Była nawet smaczna ale bez żadnych warzyw. Nawet małego kawałeczka. buła mieso, ser. Pierwsze wrażenie średnie, obsługa jeszcze słaba, może się rozkręci. Ludzie potrzebują wprawy. Dlatego nie skreślam jeszcze BK z listy. Daje im miesiąc i ponownie sprawdzę czy coś się zmieniło. Na chwilę obecną słabo wypada na tle konkurencji. Pod względem obsługi i jakości jedzenia. Szkoda, że nie mam porównania z inna restauracją BK.