Fatalnie. Bardzo negatywnie oceniam pracę tego towarzystwa ubezpieczeniowego. Maksymalnie przeciągają terminy, wykorzystuja kruczki prawne, wszystko na niekorzyść klienta. W chwili podpisywania umowy nie mówią o wszystkich wyłaczeniach odpowiedzialności.
Tak sobie. W tym banku nie rozumieja po polsku, że proszę o wykreślenie mnie z bazy danych i zaprzestanie wysyłania mi niechcianych materiałów reklamowych i ofert.
Super. Jestem zadowolony z usług RBM. Gorzej jest z obsługą. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Świetnie. Na chwilę obecną polecam tego operatora. Co będzie po zmianie zasad "użyczania" infrastruktury konkurencji na rzecz RBM zobaczymy. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.