Opinie użytkownika (40)

Zawsze szybkie zakupy.
Zawsze szybkie zakupy.

Piotr-Sebastian

03.11.2019

ABC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skanowanie produktów bezpośrednio...
Skanowanie produktów bezpośrednio z półki do koszyka - to jest rewelacja!

Piotr-Sebastian

28.10.2019

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Piotr-Sebastian

28.10.2019

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bałagan i słabo...
Bałagan i słabo zorientowana obsługa.

Piotr-Sebastian

24.10.2019

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ciągle są długie...
Ciągle są długie kolejki do kasy.

Piotr-Sebastian

20.10.2019

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre ceny i...
Dobre ceny i bardzo prfoesjonalne doradztwo

Piotr-Sebastian

20.10.2019

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niskie ceny
Niskie ceny

Piotr-Sebastian

18.10.2019

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nigdy nie ma...
Nigdy nie ma pracownika kiedy go potrzeba

Piotr-Sebastian

17.10.2019

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Tradycja...
Bardzo dobrze. Tradycja i nowoczesność. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Fatalna obsługa....
Słabo. Fatalna obsługa. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Profesjonaliści. Na...
Super. Profesjonaliści. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Profesjonaliści....
Bardzo dobrze. Profesjonaliści. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

Neckermann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Haos....
Tak sobie. Haos. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Bardzo...
Tak sobie. Bardzo mało miejsca na nogi. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jazda3 wagonem...
Rewelacyjnie. Jazda3 wagonem sypialnym rewelacyjna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Jeden z...
Super. Jeden z lepszych przewoźników w Europie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Przeciętnie. Na...
OK. Przeciętnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

Easy Jet

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Całkiem...
Bardzo dobrze. Całkiem fajnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr-Sebastian

04.07.2017

Eurolot

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Piotr-Sebastian

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Piotr-Sebastian

12.12.2016

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi