Korzystam z usług telewizji kablowej Vectra SA od około 5 lat. Nigdy nie miałam problemów i zawsze byłam zadowolona z usług. Ostatnio zmieniono telewizję z analogowej na cyfrową. Ja miałam opóźnienie z płatnością, które zbiegło się z awarią i brakiem dostępu do usługi. Po usunięciu awarii nadal nie miałam telewizji. Udałam się do biura obsługi, w którym pokazałam dowód wpłaty i pracownik przesłał poptwierdzenie do działu należności. Nadal nie odblokowano mi usługi, więc zadzwoniłam do tego działu, gdzie poinformowano mnie, że muszę czekac do 7 dni roboczych na ponowne podłączenie. Podsumowując 7 dni roboczych plus 3 dni długiego weekendu. Nie będę miała tv przez 10 dni, a rachunek muszę zapłacic cały. Chyba doczekam do końca umowy i zmienię dostawcę.
Próbowałam skontaktować się z infolinią, aby zamówić dodatkową kartę płatniczą do konta oraz zmienić dane kontaktowe, a dokładniej nr telefonu. Czekałam 20 minut na połączenie z konsultantem, a gdy mnie połączono to za chwilę połączenie zostało przerwane. Po raz drugi postanowiłam spróbować, a gdy odczekałam swoje w poczekalni i zostałam połączona z konsultantem to zostałam 4 razy przekierowana do kolejnych konsultantów i za każdym razem musiałam podawać dane do weryfikacji, aż w końcu połączenie zostało przerwane po raz kolejny. Spróbowałam po raz trzeci i jak tylko zostałam połączona z konsultantką, oczywiście po odczekaniu swojego czasu, to Pani powiedziała, abym spróbowała ponownie, bo nie może mi pomóc, bo ma awarię. Spróbowałam skontaktować się przez czat, na którym czekałam ponad godzinę i Pan na łączach powiedział mi, że nie może mi pomóc i muszę skontaktować się przez infolinie. Czekam teraz na rachunek za telefon, który chyba prześlę do mBanku, bo oczywiście numer jest płatny.
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować Pani za wyrażenie opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Przekazana przez Panią informacja stanowi dla nas cenne źródło wiedzy na temat obszarów naszej działalności, które wymagają poprawy. Sytuacja przez Panią opisana wskazuje na występujące w danej chwili problemy techniczne, które wpłynęły znacząco na czas oczekiwania oraz późniejsze niedogodności, za które pragnę przede wszystkim serdecznie przeprosić. Jednocześnie chciałabym podkreślić, że tak długi czas oczekiwania oraz wielokrotne przełączenia rozmowy nie jest standardem w mBanku. Porusza Pani również kwestię czata i zakresu jego funkcjonowania. Niestety czat w chwili obecnej nie umożliwia złożenia dyspozycji zamówienia karty, czy zmiany danych osobowych i służy jedynie do przekazywania informacji związanych z ofertą produktową. W imieniu mBanku chciałabym przeprosić za niedogodności, które Panią spotkały i mam nadzieję, że nie wpłyną one znacząco na naszą dalszą współpracę. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji w placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się na stronie mBanku oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub +48 426 300 600. Pozdrawiam, Maria Piętka mBank.
Witam! Muszę opowiedzieć...
Witam! Muszę opowiedzieć historię o tym, jak dziwny jest ten bank. Otworzyłam w nim konto. Od razu musiałam wpłacić 20 zł, z czego tego samego dnia pobrano ode mnie 6 zł za prowadzenie konta. Karta do bankomatu miała przyjść w ciągu 10 dni roboczych. Po trzech tygodniach ( 15 dni roboczych ) nadal nie dostałam karty, więc poszłam do banku z reklamacją oraz aby zamknąć konto, z którego nawet nie skorzystałam. Ekspedientka powiedziała, że mogę zamknąć konto, ale muszę wpłacić jakieś pieniadze, bo została pobrana opłata za wydanie karty i na koncie jest debet. Omijajcie Bank Śpółdzielczy szerokim łukiem, bo pobieraja pieniądze za nic.
Nie polecam tego salonu. Reklamują się, że przy zakupie okularów, oferują darmowe badanie wzroku. Kiedy poszłam tam , zostałam skierowana do okulisty na drugim końcu miasta, gdzie miałam zosatać obsłużona bez kolejki, a czekałam półtorej godziny. Musiałam w dodatku zapłacić za wizytę. Po powrocie do salonu obie panie były zajętę obsługiwaniem jedenj pani, która wyglądała na zamożną. Ja zostałam po prostu zlekceważona. Nie podobało mi się, że klienci nie są tam traktowani jednakowo.
Miałam dużą przyjemność odbyć dwudniowe szkolenie w tym hotelu. Hotel ma tylko 2 gwiazdki, ale moim zdaniem zdecydowanie zasługuje na 3. Bardzo miła obsługa, pyszne jedzenie, czyste, dobrze wyposażone i porządne pokoje. Fantastyczna lokalizacja - praktycznie nad samym morzem. Widok z ostatniego pietra na morze. Pieszo 10 minut pięknym deptakiem do plaży. Gorąco polecam. Jedyny minus to słaby zasięg internetu.
Nie polecam tego sklepu. Jest to jedyny super market sieciowy w mieście, ale bardzo poniżej standardów, jakie spotyka sie w innych miastach. Przede wszystkim jest brudno, towar leżący na półkach jest często uszkodzony. Stanowisko mięsne po prostu przyprawia o wymioty.Poza tym warzywa są bardzo marnej jakości. Bardzo duże kolejki i obsadzone tylko 1 stanowisko kasowe.
Otwierałam konto firmowe przez internet. Ogólnie wszystko poszło sprawnie. Już następnego dnia dzwoniono do mnie, aby umówić kuriera z umową. Jedyne, co mi przeszkadza, to fakt, że wnioskowałam o przyznanie karty kredytowej, która to zachęca sie ludzi do otwierania kont ( kredyt na start ), tylko, że decyzja zawsze jest odmowna ;( Nie podoba mi się to.
Witam, w imieniu mBanku dziękuję za wyrażenie opinii dotyczącej świadczonych przez nas usług. Cieszy mnie fakt, że jest Pani zadowolona z rachunku w mBanku. Bardzo mi przykro, ze otrzymała Pani decyzje odmowną, natomiast już po 6 miesiącach regularnych obrotów na rachunku będzie Pani mogła wnioskować o Dopuszczalne Saldo Debetowe. Jeżeli byłaby Pani zainteresowana ofertą produktów kredytowych dla firm, więcej informacji można uzyskać na naszej stronie internetowej, pod adresem: http://www.mbank.pl/firmowy/kredyty/. Przypominam, że w razie jakichkolwiek pytań Konsultanci mLinii są dostępni przez 24 h 7 dni w tygodniu, pod numerami telefonów 801 300 800 oraz 42 6 300 800. Pozostajemy do Pani dyspozycji także w Placówkach naziemnych, których szczegółowy wykaz znajduje się pod adresem: http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=3 Pozdrawiam Małgorzata Łubińska, mBank
Kupowałam przez internet...
Kupowałam przez internet pralkę automatyczną na raty. Jestem bardzo zadowolona, bo mieli konkurencyjne ceny, a sam zakup został brdzo szybko i sprawnie załatwiony, a ponadto dostawa sprzetu odbyła się szybko, a sam dostawca był uprzejmy i pomógł wnieść pralkę do mieszkania, choć nie musiał. Pracownicy sklepu internetowego odpowiadali rzetelnie na pytania. Polecam!
W zasadzie jadam tam dosyć czesto, ale takze tego dnia nie moge na nic narzekać. Jedzenie tanie,dobre, szybko podanie pomimo tłoku, jaki tam ciagle panuje. Bardzo czyste wnętrze. Lokal super urzadzony, gdyz mozna tam znaleźć ustronne miejsce i zjeść w spokoju. Polecam! Nie przyznaję maksymalnej ilości punktów tylko dlatego,że to fast food, ale 5 wśród fast foodów.
Sklep komputerowy w Galerii Jeziorak. Obsługiwany przez 2 panów.Jeden jest bardzo miły, a drugi trochę lekceważy klienta. Jeśli ktos wie dokładnie, czego potrzebuje to w porządku, ale panowie wcisnęli mi sprzęt, którego nikt nie potrafi podłączyć, nawet komputerowiec. Przesytrzegam przed zakupami tam, jeśli liczy sie na fachową poradę, bo panowie chca pozbyć się tego, co im nie schodzi ze sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.