Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paulina_511

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Korzystam z usług telewizji kablowej Vectra SA od około 5 lat. Nigdy nie miałam problemów i zawsze byłam zadowolona z usług. Ostatnio zmieniono telewizję z analogowej na cyfrową. Ja miałam opóźnienie z płatnością, które zbiegło się z awarią i brakiem dostępu do usługi. Po usunięciu awarii nadal nie miałam telewizji. Udałam się do biura obsługi, w którym pokazałam dowód wpłaty i pracownik przesłał poptwierdzenie do działu należności. Nadal nie odblokowano mi usługi, więc zadzwoniłam do tego działu, gdzie poinformowano mnie, że muszę czekac do 7 dni roboczych na ponowne podłączenie. Podsumowując 7 dni roboczych plus 3 dni długiego weekendu. Nie będę miała tv przez 10 dni, a rachunek muszę zapłacic cały. Chyba doczekam do końca umowy i zmienię dostawcę.