Opinie użytkownika (9)

OK. Sama jakość...
OK. Sama jakość obsługi w banku jest raczej coraz lepsza, natomiast najbardziej przeszkadza mi czas jaki trzeba spędzić w oczekiwaniu na obsługę.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Patrycja_495

31.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

Patrycja_495

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Patrycja_495

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się po...
Udałam się po kilka kosmetyków do Rossmana, ponieważ lubię kupować w tym sklepie. Dzisiejsza wizyta także należy do udanych. W sklepie panował porządek, wszystkie kosmetyki były równo poukładane na półkach. Brakujące produkty były na bieżąco uzupełniane przez pracownice sklepu. Kiedy zapytałam jedna z nich o lokalizację balsamu, wytłumaczyła mi jak go znaleźć. Po zebraniu wszystkich potrzebnych rzeczy udałam się do kasy. Czynna była jedna kasa, ale przede mną znajdowała się tylko jedna osoba, a więc nie było konieczności otwierania kolejnej. Kasjerka miło mnie przywitała i skasowała produkty. Po tym pojawiły się dwa standardowe pytania o kod pocztowy i gazetkę rossmana. Po całej transakcji kasjerka miło się pożegnała i zaprosiła mnie ponownie. Całą wizytę oceniam bardzo pozytywnie.

Patrycja_495

15.07.2012

Rossmann

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj wieczorem udałam...
Dzisiaj wieczorem udałam się na zakupy spożywcze do hipermarketu E Leclerc. Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz, który jednak nie witał się z wchodzącymi do środka klientami. W sklepie znajdowało się sporo ludzi, mimo to pracownikom udawało się utrzymać porządek- koszyki nie zalegały przy kasach, były zbierane na bieżąco, a produkty leżały zazwyczaj na swoich miejscach. Po znalezieniu wszystkich potrzebnych rzeczy udałam się do kasy. Do wszystkich ustawione były spore kolejki. Wybrałam kasę "poniżej 10 produktów", przede mną znajdowało się ok 5 osób. Niestety kasjerka wyglądała na zmęczoną, a swoją pracę wykonywała bardzo powoli. Miałam wrażenie, że kolejka w pozostałych, normalnych kasach porusza się szybciej. Kiedy przyszła moja kolej, nie zostałam powitana, a kasjerka od razu rozpoczęła kasowanie produktów. Po otrzymaniu zapłaty wydała paragon, jednak mimo mojego pożegnania, nie odpowiedziała. Całość wizyty oceniam raczej pozytywnie, jednakże minusem był długi czas obsługi, który w takich specjalnych kasach powinien być o wiele krótszy. Dodatkowo kasjerka zachowała się dość niegrzecznie, nie odpowiadając na moje pożegnanie.

Patrycja_495

11.07.2012

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)
Udałam się rano...
Udałam się rano po kilka rzeczy do Biedronki.Otoczenie było dobrze utrzymane i czyste. W sklepie znajdowało się niewielu klientów. Towar był schludnie wyłożony na półkach, niestety zauważyłam brak kilku produktów. Na sklepie znajdowało się kilku pracowników, co jednak mnie zdziwiło, chwilowo nie było żadnego kasjera- wszystkie osoby znajdowały się na hali. Kasjer pojawił się po ok 2 minutach. Po ustawieniu się do kasy kasjerka miło mnie przywitała, skasowała zakupy i przyjęła zapłatę. Wszystko przebiegło bardzo szybko i sprawnie. Po zakończeniu zakupów zostałam miło pożegnana i zaproszona ponownie. Ogólnie wizytę oceniam pozytywnie, poza tym chwilowym oczekiwaniem na podejście kasjera.

Patrycja_495

09.07.2012

Biedronka

Placówka

Rzeszów, Leska 2

Nie zgadzam się (0)
Do banku ...
Do banku udałam się aby wpłacić gotówkę z samego rana w celu uniknięcia popołudniowych kolejek. Pod budynkiem banku byłam kilka minut przed jego otwarciem. Niestety bank nie został otwarty punktualnie, ale z kilkuminutowym opóźnieniem. Od razu po wejściu wzięłam odpowiedni numerek i czekałam na swoją kolej. Mimo iż byłam trzecia w kolejce, na obsłużenie czekałam ponad 15 minut. Powodem było tylko jedna czynna kasa. W ciągu mojego oczekiwania kolejka zwiększyła się do ok. 15 osób, jednak wciąż nie otwarto kolejnego okienka, mimo że w pozostałych siedziały panie które zajmowały się czymś innym. Kiedy przyszła moja kolej udałam się do kasy i zostałam obsłużona dość sprawnie i szybko. Pani miło się przywitała i pożegnała. Całe otoczenie banku i wnętrze wyglądały na raczej zadbane. W środku znajdowały się kanapy na których można było usiąść. Niestety czas oczekiwania na obsłużenie, sprawił, że wizytę wspominam jako raczej nieprzyjemną.

Patrycja_495

09.07.2012

PKO BP

Placówka

Bytów, pl. Ks. Wyszyńskiego 7

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Udałam się na...
Udałam się na zakupy do tego sklepu razem z mamą, w poszukiwaniu wcześniej upatrzonej marynarki. Pierwszym sklepem w którym jej szukaliśmy był sklep w centrum handlowym Manhattan w e Wrzeszczu. Tam bardzo pomocna ekspedientka poinformowała nas, że w danym sklepie nie ma danej części garderoby, ale zadzwoniła do sklepu znajdującego się w CH Auchan. Potwierdziła, że marynarka jest w danym sklepie i odłożyła dla nas odpowiednią. Po przyjeździe sklepu marynarka faktycznie była odłożona, a pani w sklepie była bardzo miła i pomocna przy sprawdzeniu odpowiedniego rozmiaru. W sklepie ubrania były schludnie porozwieszane, łatwo było znaleźć odpowiedni rozmiar wybranej rzeczy. Transakcja przy kasie przebiegła bardzo szybko i sprawnie, ekspedientka była bardzo miła.

Patrycja_495

08.07.2012

Mona

Placówka

Gdańsk, Szczęśliwa 3

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się na wieczorne zakupy, po kilka produktów spożywczych. Otoczenie Biedronki było zadbane, wyglądało na często sprzątane. W sklepie było sporo osób z obsługi, które zajmowały się rozkładaniem towaru. Produkty były schludnie poukładane, nie zauważyłam żadnych zanieczyszczeń, niestety problemem był brak niektórych produktów na półkach. Zauważyłam, że niektóre z nich znajdowały się na zafoliowanych paletach w sklepie, prawdopodobnie do rozłożenia w najbliższym czasie. Niestety utrudniało to trochę poruszanie się po sklepie. Po dokonaniu zakupów udałam się do czynnych kas. Kolejka była spora, jedna szybko uruchomiono kolejną kasę. Kasjerka miło mnie przywitała, szybko skasowała kupione przeze mnie produkty. Po wydaniu reszty i paragonu podziękowała i się pożegnała. Ogólnie sklep zrobił na mnie pozytywne wrażenie, a obsługa była uprzejma i szybka.

Patrycja_495

08.07.2012

Biedronka

Placówka

Rzeszów, Leska 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi