Opinia użytkownika: Patrycja_495
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Do banku udałam się aby wpłacić gotówkę z samego rana w celu uniknięcia popołudniowych kolejek. Pod budynkiem banku byłam kilka minut przed jego otwarciem. Niestety bank nie został otwarty punktualnie, ale z kilkuminutowym opóźnieniem. Od razu po wejściu wzięłam odpowiedni numerek i czekałam na swoją kolej. Mimo iż byłam trzecia w kolejce, na obsłużenie czekałam ponad 15 minut. Powodem było tylko jedna czynna kasa. W ciągu mojego oczekiwania kolejka zwiększyła się do ok. 15 osób, jednak wciąż nie otwarto kolejnego okienka, mimo że w pozostałych siedziały panie które zajmowały się czymś innym. Kiedy przyszła moja kolej udałam się do kasy i zostałam obsłużona dość sprawnie i szybko. Pani miło się przywitała i pożegnała. Całe otoczenie banku i wnętrze wyglądały na raczej zadbane. W środku znajdowały się kanapy na których można było usiąść. Niestety czas oczekiwania na obsłużenie, sprawił, że wizytę wspominam jako raczej nieprzyjemną.