Opinia użytkownika: Patrycja_495
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Dzisiaj wieczorem udałam się na zakupy spożywcze do hipermarketu E Leclerc. Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz, który jednak nie witał się z wchodzącymi do środka klientami. W sklepie znajdowało się sporo ludzi, mimo to pracownikom udawało się utrzymać porządek- koszyki nie zalegały przy kasach, były zbierane na bieżąco, a produkty leżały zazwyczaj na swoich miejscach. Po znalezieniu wszystkich potrzebnych rzeczy udałam się do kasy. Do wszystkich ustawione były spore kolejki. Wybrałam kasę "poniżej 10 produktów", przede mną znajdowało się ok 5 osób. Niestety kasjerka wyglądała na zmęczoną, a swoją pracę wykonywała bardzo powoli. Miałam wrażenie, że kolejka w pozostałych, normalnych kasach porusza się szybciej. Kiedy przyszła moja kolej, nie zostałam powitana, a kasjerka od razu rozpoczęła kasowanie produktów. Po otrzymaniu zapłaty wydała paragon, jednak mimo mojego pożegnania, nie odpowiedziała. Całość wizyty oceniam raczej pozytywnie, jednakże minusem był długi czas obsługi, który w takich specjalnych kasach powinien być o wiele krótszy. Dodatkowo kasjerka zachowała się dość niegrzecznie, nie odpowiadając na moje pożegnanie.