Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dzisiejszą wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze. Bardzo łatwo odnalazłam interesujące mnie działy/półki - logiczny intuicyjny układ sklepu.Ogólny wygląd sklepu bardzo dobry.Obsługa kasy bardzo sprawna, kasjerka uprzejma.
Sklep pomimo iz jest dość duży sprawia wrażenie ciasnego i zatłoczonego. Jest to spowodowane dużż ilością towaru jaka się w nim znajduje. Przejścia pomiędzy regałami są dość ciasne i powodują wzajemne potrącanie się klientów. Książki na półkach ułożone są bardzo ciasno, co utrudnia poszukiwanie konkretnej pozycji. Wybór jest bardzo duży i zróżnicowany. Dodatkowo w sklepie kupić można różne drobiazgi/upominki. Personel bardzo kompetentny i uprzejmy. Sklep utrzymany w czystości.
W dniu dzisiejszym odwiedziłam stoisko Banku znajdujące się w holu głównym w centrum handlowym. Stoisko obsługiwane jest przez jedną osobę. Po podejściu zostałam powitana przez doradcę. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie a z uwagi na to iż najlepszym sposobem rozwiązania mojego problemu było zgłoszenie go na Infolinii, Pani połaczyła mnie ze specjalnego aparatu z Infolinią. Po zakończonej rozmowie zapytała czy może mi jeszcze w czymś pomóc. Obsługę oceniam pozytywnie. Punkt obsługi z uwagi na jego specyfikę nie jest zbyt komfortowy, ale utrzymany w czystosci i porządku.
Szanowna Pani. Bardzo dziękuję za zaufanie jakim obdarzyła Pani nasz Bank, powierzając nam swoje finanse. Dziękuję również za pozytywną opinię wystawioną za pośrednictwem portalu Jakość Obsługi. Sieć sprzedaży mBanku opiera się głównej mierze na mKioskach zlokalizowanych w największych Centrach Handlowych w kraju tak, abyśmy zawsze mogli być blisko naszych Klientów. Nasze placówki, choć małe, utrzymujemy w czystości i staramy się przystosować tak, aby zapewnić komfort obsługi. Tym bardziej cieszę się, że doceniła Pani nasze starania. Życzę Pani, aby dalsza współpraca z mBankiem przebiegała co najmniej tak pomyślnie jak do tej pory. Proszę pamiętać, że jesteśmy do Pani dyspozycji przez 24 godziny na dobę na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800) oraz mChacie, jak również w naszych punktach naziemnych w godzinach ich otwarcia. Listę wszystkich placówek mBanku znajdzie Pani na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ Zapraszam do kontaktu i pozdrawiam Tomasz Piszczałka, mBank
Sklep zrobił na...
Sklep zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Witryny były czyste, a na podłodze nie dostrzegłam żadnych nieczystości. Towar na półkach był dobrze wyeksponowany i oznaczony cenami.W sklepie panowała miła atmosfera. Personel był uprzejmy i nienatarczywy. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana a po około minucie od wejścia do sklepu zostałam zapytana przez ekspedientkę czy życzę sobie może przymierzyć buty i czy podać mi odpowiedni rozmiar.
Jestem pod ogromnym wrażeniem sklepu optycznego Voigt. Z uwagi na to iż oprawki okularów które sobie wybrałam dostępne w różnych sklepach były w bardzo zróżnicowanych a przede wszyskim wysokich cenach w poszukiwaniu konkurencyjnej ceny trafiłam do Voigt. Moje zdziwienie spotęgowało się w momencie gdy okazało się że oprócz dużo tańszych oprawek zaproponowano mi niemal dwukrotnie tańsze szkła niż w innych sklepach. Szkła dostępne były w dużo niższej cenie a za to w bardzo wysokiej jakości - antyreflex, powłoka odporna na zarysowania, superśliska etc. Sam sklep jest bardzo nieduży ale czysty i ładny a towar jest bardzo ładnie wyeksponowany w gablotach zawieszonych na ścianach. Obsługa jest bardzo profesjonalna, uprzejma i pomocna.
Z uwagi na fakt iż dość dawno nie miałam okazji robić zakupów w IKEA, zostałam tym razem bardzo pozytywnie zaskoczona zmianami jakie zastałam. Po pierwsze sklep został znacznie rozbudowany. W strefie wejścia która jest bardzo duża, przestronna i utrzymana w porządku, obok ruchomych schodów dyżur pełni praconik. Zwróciłam uwagę iż pomimo iż był zajęty rozmową z klientem, pilnował aby małe dzieci nie weszły na ruchome schody bez opiekunów, co w dużym stopniu pozwala na zachowanie bezpieczeństwa w obiekcie. Bardzo spodobał mi się system obsługi kart klienta. Z uwagi na to iż posiadając kartę klienta można skorzystać z wielu rabatów i promocji (na zakupy w sklepie oraz restauracji), w strefie wejścia znajduje się stanowisko na którym można wydrukować sobie duplikat swojej karty w przypadku gdy zapomnieliśmy jej zabrać z domu.Sam sklep utrzymany jest w czystości i porządku a personel jest bardzo uprzejmy.
Stację oceniam dobrze - tak pod względem wyglądu i czystości jak również z uwagi na wysoką jakość obsługi personelu. Wokół obiektu, oraz wewnątrz utrzymany jest porządek i dobry wygląd. Przy kasie nie było żadnej kolejki w związku z czym czynna była tylko jedna kasa. Pani która mnie obsługiwała zaproponowała mi kawę w zestawie. Po określeniu kwoty do zapłaty zapytała o kartę klienta oraz zaproponowała mi wydanie jej. Obsługiwała mnie bardzo uprzejmie a jednocześnie sprawnie. Zakupy na stacji BP oceniam bardzo pozytywnie.
Po wejściu do lokalu zwróciłam uwagę na to iż gabloty w których wyeksponowane byłay różne produkty, nosiła mnóstwo śladów odbitych rąk i palców, co sprawiało bardzo nieestetyczna wrażenie. Na podłodze przy kasie leżał pomięty paragon, a na stoliku dla klientów widać było okruchy. Klientów obsługiwały dwie Panie. Były bardzo uprzejme i profesjonalne. Zakupione przezemnie produkty, były bardzo smczne i świeże.
Zara w C.H. Plaza jest bardzo dobrze zaopatrzony. Szczególnie mam tu na uwadze zawsze dostępną rozmiarówkę, tak na dziale damskim jak i męskim. Nieczęsto mam okazję odwiedzać tą lokalizację, ale zawsze wychodzę bardzo zadowolona z wizyty. Persolnel w tym sklepie zawsze jest bardzo uprzejmy, pomocny i kompetentny. W całym sklepie panuje porządek, a towar jest dobrze wyeksponowany. Ostatnia wizyta rownież wywarła na mnie bardzo dobre wrażenie, powodujące iż chętnie tam znowu wrócę.
Po wejściu do sklepu zwróciłam uwagę na duży porządek panujący w sklepie - kosze i wózki były równo ustawione, a ubrania na wieszakach były dobrze wyeksponowane. Na dziale z bielizną Pani z obsługi przewieszała i dokładała towar. Widząc iż przeglądam po kolei wieszaki z bielizną, odsunęła się dyskretnie, robiąc mi dostęp do kolejnych wieszaków. Wszystkie interesujące mnie rzeczy miały metki cenowe i rozmiarowe. Przy kasie była kolejka - 5 osób, ale czas oczekiwania był bardzo krótki ponieważ czynnych było 4 stanowiska kasowe. Ogólne wrażenia z odbytej wizyty mam bardzo dobre.
Bardzo dobre wrażenie sprawia dostępność restaeuracji, która usytuowana jest przydelikatesach spożywczych pomiędzy którymi znajduje się obszerny i wygodny parking. Otoczenie resteuracji oceniam bardzo dobrze, gdyż nie zauwazyłam żadnych śmieci czy nieczystości, a stoliki były czyste i równo ustawione. Niemal natychmiast po zajęciu miejsca, otrzymaliśmy menu, a kelnerka podeszła odebrać zamówienie natychmiast po dokonaniu przez nas wyboru/zamknięciu karty. Kelnerka przyjęla zamówienie i zaproponowała coś do picia. Czas oczekiwania na zamówione dania wynosił około 10 minut. Dania były bardzo ładnie podane a przede wszystkim bardzo smaczne. Jedynym minusem ale według mnie dużym niedociągnięciem były zauważalne plamy na bambusowych podkładkach podanych nam przez kelnerkę. Plamy te były pozostałościami po poprzednich klientach i były to wręcz resztki jedzenia. Korzystanie z takich podkładek skutecznie zniechęciłoby nas do konsumpcji, dlatego też odłożyliśmy je zwinięte na bok.
Sklep jest bardzo dobrze zorganizowany a duża przestrzeń pozwala swobodnie poruszać się pomiędzy regałami. Towar na półkach jest dobrze wyeksponowany, bez widocznych braków w towarze, a ceny są dobrze widoczne. Ekspedientki, które mnie obsługiwały były bardzo uprzejmie a pani w dziale mięsnym rzeczowo doradziła mi w wyborze mięsa. Jedynym minusem było stoisko owoce/warzywa, na którym dostrzegłam zwiędnięte produkty, zdecydowanie niezachęcające do zakupu jakiegokolwiek produktu z tego działu.
Po wejściu do sklepu zauważyłam lekki bałagan, który jednak po chwili uporządkowała pani z obsługi. Odnalzałam interesującą mnie rzecz i wraz z mężem przeszłam do działu męskiego. W tym dziale panował porządek a ubrania były dobrze wyeksponowane. Po wybraniu kilku ubrań udaliśmy się do przymierzalni, gdzie zostałam poinformowana o obowiązującej zasadzie iż nie mogę skorzystać z przymierzalni męskiej i swoje rzeczy mogę przymierzyć w damskim dziale. Nie jest to komfortowa zasada, która w sytuacji gdy cała przymierzalnia męska jest wolna a w damskiej kolejka a oboje mamy ubrania do przymierzenia. Niemniej jednak pani była bardzo uprzejma i zaproponowała dla mojej wygody abym na czas oczekiwania na przeymierzanie ubrań przez męża odwiesiła sobie moje ubrania obok niej. W trakcie przymierzania, pani była bardzo pomocna, proponowała pomoc w odnalezieniu dodatkowych rozmiarów oraz zaproponowała dodatkowy model koszuli. Po dokonaniu wyboru udaliśmy się wraz z mężem do kasy, gdzie również zostaliśmy bardzo uprzejmie obsłużeni.
Po wejściu do sklepu zostałam uprzejmie powitana przez dwie osoby obsługujące. Jedna z pań stała przy kasie, druga obok regałów z butami. W sklepie panował porządek. Po krótkiej chwili zostałam zapytana czy potrzebuję jakiś rozmiar oglądanych butów i jedna z pań uprzejmie podawała kolejne pary butów, udzielając przy tym rad i omawiając zalety poszczególnych modeli, oraz informując o aktualnej promocji cenowej. Cała wizyta przebiegła bardzo dobrze. Zostałam obsłużona profesjonalnie i uprzejmie.
Niejednokrotnie miałam okazję być w Przedszkolu nr 151 w Krakowie i za każdym razem utwierdzam się w bardzo pozytywnej opinii na temat tej placówki.
Przedszkole mieści się w środku osiedla w Nowej Hucie, z daleka od ulicznego ruchu samochodów, ale za to posiada bardzo duży i wygodny parking, w zwiazku z czym nigdy nie miałam problemu z pozostawieniem auta. Ogrodzony teren Przedszkola oraz sam budynek z zewnątrz sparwia dośc ubogie wrażenie - jak większość publicznych placówek edukacyjnych. Bardzo wiele jednak zyskuje po wejściu do środka - hol utrzymany w nienagannej czystości, w przedsionku i holu ustawione kosze na śmieci w kształtach zachęcających dzieci do wrzucania doń odpadków. W pobliżu drzwi wejściowych ustawiony pojemnik z opisem zachęcającym do zbierania plastikowych zakrętek. Tablice ogłoszeń utrzymane w bardzo artystycznej konwencji a zarazem czytelne i przejrzyste. W holu głównym, na ścianach wywieszone prace dzieci z poszczególnych grup - zwróciłam uwagę iz za każdym razem wiszą nowe prace. Panie, które tam widuję są zawsze uśmiechnięte, energiczne, uprzejme i życzliwe. Niezależnie czy akurat porządkują szatnię dziecięcą, czy zajmują się jakimś przyprowadzonym dzieckiem, czy jeszcze coś innego robią - zawsze znajdą czas na uprzejme dzień dobry, dowidzenia, uśmiech.
Często bywałam w różnych żłobkach czy przedszkolach, gdzie widywałam tylko niezadowolone panie, przemykające w pośpiechu korytarzem, niezwracające uwagi na to co się dzieje wokół. W Przedszkolu 151, jest zupełnie inaczej. BAArdzo pozytywne wrażenie.
Przed sklepem dobre wrażenie robi nieduży ale ładnie i czysto utrzymany parking wyłącznie dla klientów sklepu. Po wejsciu do sklepu dobre wrażenie robi rząd ustawionych wozkow, kosz na śmieci, brak porozrzucanych paragonów i innych śmieci.
Na tym dobre wrażenie się kończy ponieważ:
wokół stoiska mięsnego nieprzyjemny zapach psującego się mięsa.
W głębi sali, pomiedzy regałami pozostawione wózki z dokładanym towarem oraz puste kartony po wyłożonych produktach. Obok lodówek z nabiałem pani dokladająca towar nie zwracała uwagi iz potrzebuje sięgnąć do półki i dosłownie musiałam odczekac aż sobie skończy abym mogła wziąć coś z lodówki.
Towar na półkach dobrze ułożony i dośc duży wybór ale w wielu przypadkach miałam duży problem z dopasowaniem ceny do artykułu.
Pomiędzy regałami chodził za mną pan z ochrony, co najmniej jakbym miała zamiar okraść sklep.
Czynna jedna kasa na stoisku z alkoholem, 5 osób w kolejce, którą to kasę obsługiwała co prawda miła i uprzejma ekspedientka lecz wyglądała jakbyś klientka tam stanęła - bez identyfikatora i bez stroju firmowego.
Ogólne wrażenie bardzo złe.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.