Opinie użytkownika (13)

Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Natalia_1176

28.10.2016

Avans.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Personej jak najbardziej...
Personej jak najbardziej na tak, miłe sympatyczne, wiedzą co robią i jak zachować się wobec klienta. Ceny porównywalne do innych lokali w galeriach. Czas obsługi klienta super, nie trzeba czekać pół godz na herbatę nawet przy zwiększonym ruchu. Minusem są krzesła i stoliki. Krzesła z starymi plamami po jedzeniu, które można było usunąć, jak również okruchy na stolikach. Miejsce pracy baristek w dobrym stanie, bez zarzutów.

Natalia_1176

11.02.2015

Safari Cafe

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Ceny towarów,dosyć wygórowane....
Ceny towarów,dosyć wygórowane. Wygląd sklepu jak najbardziej na tak, czysto, towary poukładane w odpowiednich miejscach. Obsługa bardzo szybko reaguje na większą ilość ludzi w kolejkach tzn jeżeli jest więcej niż 2 osoby natychmiastowo otwierają kolejną kase. Jedynym minusem było zachowanie kasjerki która powiedziała jedynie kwotę za zakupy.

Natalia_1176

11.02.2015

Piotr i Paweł

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi