Safari Cafe

(2.13)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Personej jak najbardziej...
Personej jak najbardziej na tak, miłe sympatyczne, wiedzą co robią i jak zachować się wobec klienta. Ceny porównywalne do innych lokali w galeriach. Czas obsługi klienta super, nie trzeba czekać pół godz na herbatę nawet przy zwiększonym ruchu. Minusem są krzesła i stoliki. Krzesła z starymi plamami po jedzeniu, które można było usunąć, jak również okruchy na stolikach. Miejsce pracy baristek w dobrym stanie, bez zarzutów.

Natalia_1176

11.02.2015

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Zgadzam się z...
Zgadzam się z Rafalem, ja czekałam długo na kawę, gdyż panie obsługujące kłóciły się w dość bezczelny sposób z klientem o płatność za bawienie się jakąś zabawkę. Obsługa niezbyt miła. Nie grzeszą czystością, podłogi nie pozamiatane. Nie polecam.

Klienci

28.12.2014

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
niemiła obsługa oraz...
niemiła obsługa oraz próbują oszukać nieświadomego klienta.jest plac zabaw dla dzieci. jednak za regałem ukryty jest niewidoczny opis że nie cały plac zabaw jest bezpłatny. kto nie zauważy to jego problem, płacić trzeba. jeśli juz ktoś tam pójdzie radzę najpierw oglądnąć wszystkie zakamarki w tej kawiarni przed usiadnięciem lub dotknięciem czegokolwiek. nigdy nie wiadomo gdzie schowają informację o ukrytych kosztach

zalogowany_użytkownik

28.12.2014

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (0)
Obsługa jest ...
Obsługa jest błyskawiczna, bardzo życzliwa, od razu wyraża zainteresowanie klientem. Stoliki są czyste, obsługa uśmiechnięta, schludna, wszystko smaczne. Bardzo ładnie urządzone miejsce, szeroka oferta, wystrój miejsca inny niż wszystkie. Czas realizacji zamówienia krótki, lokal dobrze zorganizowany.

zarejestrowany-uzytkownik

04.04.2012

Placówka

Rzeszów, Wacława Kopisto 1

Nie zgadzam się (5)

Safari Cafe

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Safari Cafe?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Personej jak najbardziej...
Personej jak najbardziej na tak, miłe sympatyczne, wiedzą co robią i jak zachować się wobec klienta. Ceny porównywalne do innych lokali w galeriach. Czas obsługi klienta super, nie trzeba czekać pół godz na herbatę nawet przy zwiększonym ruchu. Minusem są krzesła i stoliki. Krzesła z starymi plamami po jedzeniu, które można było usunąć, jak również okruchy na stolikach. Miejsce pracy baristek w dobrym stanie, bez zarzutów.