Od dłuższego czasu poszukiwałam konkretnego modelu obuwia. Po wejściu do sklepu rozpoczęłam poszukiwania upatrzonych kozaczków. Niestety ilość wystawionych butów oraz znacznych tłok w sklepie utrudniał poszukiwania. Zdecydowałam się na zasięgnięcie porady u pracownika. Po odnalezieniu kogoś z personelu przedstawiłam opis interesujących mnie butów. Pracownica od razu zareagowała na moją prośbę, udając się do magazynu. Wybrane przeze mnie buty były bowiem już tylko tam w małej ilości. Po odnalezeniu konkretnego rozmiaru w ostatniej sztuce mogłam spokojnie udać się do kasy. Zostałam mile zaskoczona, gdyż w żadnym poprzednim sklepie nie udało mi się odnaleźć mojego numeru.
Jako klient tego banku jestem zadowolona z jakości usług oraz postawy pracowników. Podczas wizyty nie muszę czekać w długiej kolejce, przez dobrą organizację miejsca pracy. Personel charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą oraz przystępnością. Można zadawać pytania, na które otrzyma się konkretną odpowiedź. Personel informuje o różnych dostepnych wariantach, które można zależnie od obecnych potrzeb dopasować. Przy zakładaniu konta otrzymuje się formularz do zakładu pracy informujący o zmianie nr konta. Oferta prezentowana jest w sposób przejrzysty. Bank korzysta z ekranow dotykowaych w zamian za typowe umowy papierowe. Dla starszych osób może to być jednak kłopotliwe lub budzić wątpliwości z racji braku zaufania do nowych technik. W wybranym punkcie istnieje możliwość bezpośredniego wglądu w konto za pomocą połączenia z internetem. Personel udziela wskazówek, które pomogą w pierwszym korzystaniu z tego typu udogodnień.
Po wejściu do sklepu zostałam przywtana przez obsługę. Ekspedientki zajmowały się porządkowaniem odzieży. Po krótkim przeglądzie dostępnego asortymentu została mi zaoferowana chęć pomocy. Po wybraniu kilku ubrań udałam się do przymierzalni. Po poproszeniu ekspedientki o sprawdzenie dostępności innego rozmiaru pani podała mi, taki o jaki pytałam. W między czasie poinformowała mnie o obowiązujących rabatach i korzyściach z tego płynących. Po zakupie zostałam ponownie zaproszona.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez ekspedientkę. Podczas rozglądania sie za konkretnymi rzeczami została mi zaproponowana chęc pomocy. Gdy zapytałam o konkretny krój stroju oraz kolor ekspedientka zaprowadziła mnie w celu pokazania dostępnych opcji. Przy wyjściu została również pożegnana.
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez ekspedientkę. Podczas rozglądania się po sklepie zapytano mnie, czy pomóc w odszukaniu czegoś. Po wyborze konkretnego typu obuwia poprosiłam o odnalezienie interesującego mnie numeru. Wśród wystawionych pudełek nie było tego, co chciałam. Ekspedientka poszła sprawdzic, czy ewentualnie są jeszcze gdzieś na stanie. Niestety niczego nie udało się znaleźc. Zaproponowano mi podobne buty o interesującej mnie rozmiarówce. Odmówiłam, gdyż chciałam konkretny model, po czym opuściłam sklep.
Po wejściu do lokalu zostaliśmy przywitani przez obsługę. Kelnerka podeszła z zapytaniem o wybór stolika w miejscu dla palących bądź nie. Po zajęciu miejsca otrzymaliśmy kartę dań i poprosiliśmy o chwilę na zastanowienie. Niestety w karcie pojawiły się napoje, które na obecny stan nie były dostępne. Kelnerka zaproponowała jednak w zastępstwie równie ciekawe pozycje z karty. Obsługa była miła oraz wykazywała zainteresowanie osobą klienta.
W miesiącu sierpniu otworzyłam konto bankowe. Kilka dni temu otrzymałam telefoniczną informację z banku w celu stawienia się i zweryfikowania parametrów zapisanych na umowie. Po przybyciu do stanowiska obsługi kont osobistych zostałam skierowana do okienek/kas. Po przestaniu 20 minut w kolejce, podejściu do okienka i poinformowaniu i celu przybycia zostałam po raz kolejny odesłana do poprzedniego stanowiska. Ostatecznie odszukano osobę otwierającą moje konto. Sprawa dotyczyła błędu wprowadzenia numeru oddziału bankowego. Przez całe zamieszanie straciłam mój prywatny czas, przy czym zajmowałam miejsce innym osobom w kolejce. W banku tym nietstety sprawy kont bankowych załatwiane są również przy okienku kasowym, co znacznie wydłuża czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Jestem już posiadaczką...
Jestem już posiadaczką konta w tym banku jednak sytuacja zmusiła mnie do założenia kolejnego. Obsługa była uprzejma oraz pomocna. Przyszłam z zamiarem założenia konta studenckiego, jednak na wstępie nie poinformowano mnie o różnych możliwościach doboru konta oraz opłatach z tym związanych. Fakt bycia klientem tego banku nie obliguje do pomijania przez pracownika tak istotnych informacji, które niejednokrotnie ulegają zmianie. Oprócz tego większość rzeczy musiałam sama proponować lub o nie prosić, co powinno leżeć w interesie promocji banku. Konto obsługuję przez internet, dlatego wyszłam z prośbą podpięcia kolejnego konta pod ten sam login. Obsługa miła, ale mimo wszystko informacje powinny być udzielane w sposób wyczerpujący.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w aptece zostałam profesjonalnie obsłużona. Młoda ekspedientka z miłą aparycją oraz uśmiechem na twarzy sprawia dobre wrażenie oraz budzi zaufanie. Interesowała mnie droga szczepionka dla dziecka, którą apteka podjęła się sprowadzic na dzień następny w bardzo przystępnej cenie. Otrzymałam potwierdzenie do odbioru, które jest gwarancją otrzymania szczepionki. Wizyta w aptece przyjemna oraz bezproblemowa. Chętnie będę tam wracac.
Mo wejściu do sklepu ekspedientka przywitała klientów. Następnie zapytała, czy może w czymś pomóc. Jako zainteresowana kupnem obuwia dostałam rozmiar mnie interesujący. Dodatkowo przyniesiono mi drugą parę różniącą się obwodem w łydce. Zakupy zakończyły się pozytywnie, bowiem dzięki pomocy ekspedientki buty dobrałam doskonale.
Typowy sklep z odzieżą młodzieżową. Po wejściu do pomieszczenia brak zainteresowania ze strony ekspedientki. Oprócz mojej osoby w sklepie była znajoma pracownicy, która wybierała sobie bluzkę. Cała uwaga ekspedientki skupiona na znajomej. Po obejrzeniu kilku bluzek nie została podana propozycja przymierzenia czy też przejścia do przymierzalni.
Profesjonalna przychodnia lekarska. Rejestracja telefoniczna na konkretną godzinę do własnego lekarza lub w pilnych przypadkach do lekarza aktualnie przyjmującego. Brak kolejki, dobra organizacja i rotacja pacjentów. Każda z osób traktowana jest indywidualnie bez schematycznego podejścia. Personel uprzyjmy
oraz wyrażający chęć niesienia pomocy. Konsultacje lekarskie zakończone diagnozą oraz podjęciem odpowiedniego leczenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.