Opinia użytkownika: Monika_204
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Jako klient tego banku jestem zadowolona z jakości usług oraz postawy pracowników. Podczas wizyty nie muszę czekać w długiej kolejce, przez dobrą organizację miejsca pracy. Personel charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą oraz przystępnością. Można zadawać pytania, na które otrzyma się konkretną odpowiedź. Personel informuje o różnych dostepnych wariantach, które można zależnie od obecnych potrzeb dopasować. Przy zakładaniu konta otrzymuje się formularz do zakładu pracy informujący o zmianie nr konta. Oferta prezentowana jest w sposób przejrzysty. Bank korzysta z ekranow dotykowaych w zamian za typowe umowy papierowe. Dla starszych osób może to być jednak kłopotliwe lub budzić wątpliwości z racji braku zaufania do nowych technik. W wybranym punkcie istnieje możliwość bezpośredniego wglądu w konto za pomocą połączenia z internetem. Personel udziela wskazówek, które pomogą w pierwszym korzystaniu z tego typu udogodnień.