Opinia użytkownika: Monika_204
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W miesiącu sierpniu otworzyłam konto bankowe. Kilka dni temu otrzymałam telefoniczną informację z banku w celu stawienia się i zweryfikowania parametrów zapisanych na umowie. Po przybyciu do stanowiska obsługi kont osobistych zostałam skierowana do okienek/kas. Po przestaniu 20 minut w kolejce, podejściu do okienka i poinformowaniu i celu przybycia zostałam po raz kolejny odesłana do poprzedniego stanowiska. Ostatecznie odszukano osobę otwierającą moje konto. Sprawa dotyczyła błędu wprowadzenia numeru oddziału bankowego. Przez całe zamieszanie straciłam mój prywatny czas, przy czym zajmowałam miejsce innym osobom w kolejce. W banku tym nietstety sprawy kont bankowych załatwiane są również przy okienku kasowym, co znacznie wydłuża czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek.