Na stacji nie było kolejek do dystrybutorów, dlatego też od razu mogłam podjechać na odpowiednie stanowisko. Natychmiast po zaparkowaniu auta, podeszła do mnie pracownica obsługi, proponując pomoc. Poprosiłam o zatankowanie paliwa i udałam się do kas. Przy kasach nie było kolejki, jednak stanęłam kilka metrów przed ladą, aby zobaczyć, czy moje auto jest już zatankowane. Kasjerka, myśląc, że nie wiem, czy podejść, zaprosiła mnie uprzejmie do kasy. Płatność odbyła się szybko i bezproblemowo, kasjerka zapytała mnie jeszcze o kartę Vitay oraz przypomniała, że przy tankowaniu min. 25 litrów mogę zakupić pamiątkowy "medal" w cenie 2.99. Obsługę oceniam bardzo dobrze.
Bardzo miła obsługa. Kiedy poprosiłam o 10 bułek danego rodzaju, Pani uprzejmie wyjaśniła mi, że zostały tylko 4 i zaproponowała abym następnym razem zamówiła wcześniej bułki, które chciałam kupić, gdyż nie są one bardzo popularne i sklep zamawia ich normalnie tylko 5. Pani sprzedawczyni powiedziała, kiedy najlepiej zgłosić zamówienie i wręczyła mi wizytówkę. Polecam.
Bardzo szybka, sprawna i uprzejma obsługa. Brak kolejek zarówno do dystrybutorów jak i do kas. Kasjerka uprzejma i uśmiechnięta, zapytała o fakturę i o punkty Vitay. Polecam.
W sklepie panowała przyjemna temperatura, nie czuć było także nieprzyjemnego zapachu, którego można by się spodziewać po sklepach z odzieżą używaną. Pracownice sklepu są bardzo uprzejme, każdy wchodzący klient jest witany z uśmiechem. W sklepie panował porządek, ubrania były równo i estetycznie powieszone na wieszakach. Kasę obsługiwała bardzo uprzejma Pani, która szybko skasowała towar i wymieniła kwotę do zapłaty. Małym minusem był fakt nie zaproponowania torby foliowej do spakowania zakupów, jednak po moim pytaniu dostałam reklamówkę, a pracownica sama zapakowała moje zakupy. Polecam zakupy w tym sklepie.
W restauracji "Warsztat" w Krakowie przy ul. Bożego Ciała gościłam wraz grupą znajomych (ok. 10 osób). Jakość obsługi w restauracji oceniam nisko. Kelnerka obsługująca naszą grupę wyglądała nieestetycznie (sportowy strój, niechlujna fryzura), nie sprawiała też wrażenia osoby profesjonalnej i uprzejmej. Na obsługę trzeba było długo czekać, począwszy od pierwszego zamówienia. W momencie, kiedy składałam swoje zamówienie kelnerka odwróciła się do mnie tyłem, żeby spojrzeć, kto przechodzi obok niej. Ponadto, kelnerka, zajmując się liczną grupą osób, w ciągu trzech godzin ani razu nie podeszła z zapytaniem, czy nie chcielibyśmy czegoś jeszcze zamówić - musieliśmy ją wołać lub szukać na sali. Dodatkowo pracownica obsługi myliła zamówienia, kilkakrotnie podeszła do naszego stolika z zamówieniem od innych klientów. Nie pamiętając, kto zamówił danie kelnerka podchodziła do stolika wołając np. "pierogi!" i czekając na reakcję. Kiedy nie słyszała odpowiedzi szła do następnego stolika. Przyzwyczaiłam się do wyższej jakości obsługi, dlatego, mimo smacznego jedzenia, nie wrócę już do tej restauracji. Nie polecam osobom zwracającym uwagę na jakość obsługi.
W dniu dzisiejszym drugi raz skorzystałam z usług sklepu.
O istnieniu sklepu dowiedziałam się z serwisu gruper.pl, gdzie zakupiłam kupony rabatowe do wykorzystania w opisywanym miejscu.
Obsługa w skepie jest na medal. Dzisiaj potrzebowałam informacji na temat moich zamówień. Dodzwoniłam się od razu i przedstawiłam swoją prośbę. Moim zdaniem Pani wcale nie musiała przedstawić mi tych informacji, a jednak poprosiła o chwilę cierpliwości, informując, iż za chwilę do mnie wróci, ponieważ musi podejść do innego biurka.
Bardzo szybko odnalazła informacje dotyczące mojego nietypowego pytania: potrzebowałam numery kuponów grupera, które już wykorzystałam. Gapa ze mnie, że tego nie odnotowałam, dodatkowo później odkryłam, że mam takie informacje w potwierdzeniu zamówienia, które otrzymałam e-mailem. Pani nie pouczała mnie, że mogę sama to znaleźć, a udzieliła mi wyczerpującej informacji.
Jestem bardzo zadowolona z kontaktu ze sklepem. Wiem, że mogę liczyć na fachową obsługę i pomoc przy przyszłych zamówieniach.
Na koniec warto też dodać , iż moje poprzednie zamówienie zostało zrealizowane terminowo, paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, a zamówienie kompletne ( w przeciwieństwie do innych sklepów tego typu). Dostałam również mini rabat, który zachęca do ponownego zamówienia. Strona internetowa sklepu jest czytelna, asortyment pogrupowny w logiczne kategorie. Ceny przystępne, wybór bogaty.
Polecam ten sklep wszystkim opiekunom kudłatych (i nie tylko) pupili.
Umówiłam się ze znajomymi na spotkanie. Kolega zaprowadził nas do restauracji Pod Wawelem. Pierwszy raz trafił tam otrzymując na Rynku Głównym w Krakowie ulotkę od Pana przebranego za kufel.
Ulotka informowała o stałych promocjach cenowych i skusiła mojego kolegę. Skorzystawszy z usług restauracji poleca to miejsce innym. Zgadzam się z dobrą opinią kolegi na temat tego lokalu.
Przede wszystkim do odwiedzenia miejsca zachęca bardzo dobra lokalizacja. Każdy trafi tam bez trudu, ponieważ restauracja jest nieopodal zamku królewskiego, na skrzyżowaniu znanych dużych ulic: Gertrudy i Stradom.
Wnętrze jest bardzo oryginalne, przypomina knajpy w alpejskim stylu, mnie osobiście kojarzy się z festiwalem piwa Octoberfest. Sal, w których można zjeść jest kilka: większe i mniejsze.
Można też zjeść lub wypić piwo z dużego litrowego kufla na tarasie na zewnątrz, który stylizowany jest na tramwaj.
Panie kelnerki są uroczo ubrane w stroje ludowe z fartuszkiem i noszą białe podkolanówki. Obsługa jest bardzo miła. Pani po podejściu do stolika przedstawia się, informuje, że będzie dzisiaj ten stolik obsługiwać, po czym przedstawia potrawy, które rekomenduje.
A jest co polecać: menu bardzo bogate, podawane dania kuszą wyglądem i zapachem. Ciekawie wyglądają kawały mięsiwa z wbitym tasakiem do krojenia, czy metrowe szaszłyki na drucianym rusztowaniu.
Obecnie w menu jest dużo dań z kurkami w różnych wariacjach.
Wspomniane promocje cenowe zachęcają do przyjścia. Na przykład w poniedziałki można wypić duże tzn litrowe piwo za jedyne 7 złotych.
Byliśmy obsługiwani bardzo dobrze, malutkim minusem jest fakt, że czasem kelnerki podchodziły do stolika z zamówieniem dla kogoś innego, ale tłumaczy to ogromny tłum klientów (wszystkie na tarasie miejsca zajęte plus oczekujący na wolny stolik).
Po poproszeniu o rachunek otrzymaliśmy gratis od firmy - dla każdego po kieliszku wiśniówki. Drobny gest, a bardzo przyjemnie zakończył naszą wizytę w restauracji. Z pewnością tam wrócę.
Delikatesy rybne. Sklepik niewielki, ale bardzo dobrze zaopatrzony. Wewnątrz czysto, brak charakterystycznego nieprzyjemnego rybnego zapachu. Asortyment bardzo bogaty: od świeżych produktów, poprzez mrożone, wędzone, na paczkowanych kończąc. Asortyment towarzyszący: mnóstwo przypraw i dodatków. Bardzo lubię obsługę we wspomnianych delikatesach (za ladą staje również właściciel). Jeżeli nie ma jakiegoś towaru, zamówią go dla Ciebie. Nie ma problemu w zakupie małego kawałeczka ryby - nikt nie zmusza Cię do kupienia całej porcji, bo "komu potem to co mi zostanie sprzedam?" W sklepie można z Panami pogawędzić i dowiedzieć się np. ciekawych przepisów na dania, czy rybne przetwory.Ceny przystępne, dla stałych klientów program lojalnościowy. Ale i tak najlepszy jest jest wędzony węgorz ;)
Budynek schludny na zewnątrz, dobrze oznaczony, udogodnienia dla niepełnosprawnych, czysty, duży parking.
Wewnątrz bardzo czysto. Brak śmieci, papierków, podłoga często myta i osuszana. Przemiłe Panie kasjerki, które niejednokrotnie podpowiadały mi rozwiązania, abym za usługę zapłaciła jak najkorzystniej. Tak też było i w czasie opisywanej wizyty.
Obsługa w kasie bardzo kompetentna, miła i sprawna.
Szatnie i sam basen czyste i zadbane. Ratownicy na miejscu, doglądający pływających. Prysznice działające, z ciepłą wodą.
Korzystam z tego basenu bardzo często i w zasadzie nigdy nie miałam się do czego przyczepić.
Dodatkowo warto wspomnieć o czytelnej, aktualizowanej stronie internetowej.
Oby więcej takich obiektów w moim mieście!
Jestem klientem firmy od ponad roku. W tym czasie dokonałam około 10-15 zamówień za pośrednictwem strony www (sklep internetowy). Niestety, w okresie ostatnich 3-4 miesięcy jakość obsługi znacznie się pogorszyła. Na pierwszy plan wysuwa się niezgodność w ilości i jakości dostarczonego towaru. Kolejną pozycją, na którą należy zwrócić uwagę jest dostępność towaru. Zdarza się, że, zdawałoby się, podstawowy towar, jak żwirek dla kota, jest niedostępny przez tydzień. Na koniec warto nadmienić, iż cieżko jest te uwagi zgłosić telefonicznie (problemy z dodzwonieniem się). Przy tych wszystkich niedogodnościach należy jednakże docenić prace personelu, który jest uprzejmy i pomocny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.