Krakvet

(3.97)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (17 z 17)

Niskie ceny i...
Niskie ceny i szybka dostawa. Pod tym względem polecam. Kupowanie i płacenie na stronie - jedno z gorszych z jakimi miałam styczność. Dla cierpliwych i wyrozumiałych.

katna

25.06.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od 2,5 roku...
Od 2,5 roku regularnie kupuję w sklepie Krakvet artykuły dla kotów. Wszystkie zakupione przeze mnie towary dotarły w dobrym stanie, nie musiałam nic zwracać. Obsługa jest miła i pomocna. Jedyny problem, który do tej pory napotkałam to: towar widnieje na stronie internetowej, więc go zamawiam, a potem się okazuje, że go nie ma na magazynie lub w ogóle został wycofany z oferty. Na szczęście panie z obsługi wtedy dzwonią i pytają, czy chcę np czekać, czy rezygnuję z produktu.

Fifetka

15.06.2013

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Generalnie jestem zadowolona...
Generalnie jestem zadowolona z cen w tym sklepie i z obsługi. Mam jednego psa i często ponawiam to samo zamówienie. Jest ono zapisane na moim profilu i nie muszę co chwila wyszukiwać tego samego produktu. Plusem są również zniżki dla stałych klientów oraz możliwość przekazania zniżki na wybieraną raz w miesiącu fundację prozwierzęcą. Minusem jest wolne chodzenie strony i czasami zawieszanie się. Przy większych zamówieniach czasem zapominają dosyłać produktu, gratisy dodawane są w fatalnych opakowaniach. Opakowanie paczek mogłoby być lepsze.

Paulina_957

19.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem właścicielką dwóch...
Jestem właścicielką dwóch psiaków i lubię rozpieszczać moich pupili od czasu do czasu jakimś smakołykiem albo zabawką. Zdecydowanie polecam własnie ten sklepik. Cena bardzo przystępna, wysyłka gratis (co zachęca do zakupu u tego właśnie sprzedającego) Strona czytelna, łatwo znaleźć interesujące informacje. jedymym mankamentem jest umieszczanie w ofercie produktu którego niema na stanie i zakup jego przeciaga sie w czasie .

Szamanka

09.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Od dłuższego czasu...
Od dłuższego czasu robię zakupy w sklepie internetowym Krakvet.Jestem bardzo zadowolona,ponieważ zmówione produkty docierają w ciągu dwóch do czterech dni,dlatego nie zdarzyło sie jeszcze ,aby zabrakło mi karmy dla pupila.Komunikacja ze sklepem jest bardzo dobra,produkty zawsze docierają w dobrym stanie i dobrej jakości.Polecam.

Hanka_2

14.05.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Od ponad 4...
Od ponad 4 lat zawsze zamawiam karmę dla psiaka w Krakvecie, nie raz pozytywnie mnie zaskoczyli ale tym razem gdyby nie moje niedopatrzenie karma dotarłaby prawie z prędkością światła. Ale po kolei.. W ofercie jak zawsze bardzo obszerna propozycja w zakładce 'promocje'. Podział karm na firmy, na rodzaje oraz na psy dla których jest przeznaczona pozwoliło na błyskawiczny wybór. Do tego możliwość wyboru gratisu. Chwilę później zamówienie było złożone.. I tu małe zaskoczenie. Czas realizacji do 7 dni roboczych.. Nie wiem kiedy zmieniono, ale kiedyś było to 5 dni, nie wiem tylko czy zmiana nastąpiła niedawno, czy automatycznie robiąc zamówienie przeoczyłam to. Stwierdziłam, że trudno.. Najwyżej trzeba będzie podskoczyć do zoologicznego po mniejsze opakowanie. Można się domyślić, kiedy po 2,5 godziny dostałam maila z informacją o zmianie statusu zamówienia oraz NUMERZE PRZEWOZOWYM! Zamówienie złożone o 12.04, o 14.32 przesyłka była już wysłana! Gdyby nie moje przeoczenie w niecałą dobę od złożenia zamówienia paczka byłaby już u mnie.. Oprócz gratisu, który można wybrać poprosiłam o dołączenie miarki do karmy. Miarka znalazła się w przesyłce. Jedynie malutki minus za otwarte/podarte opakowanie ze smakołykami dla psiaka. Niewielkie dopatrzenie, ale przesyłka była bardzo solidnie zapakowana, a opakowanie znajdowało się wewnątrz, więc uszkodzenie go w trakcie transportu nie było możliwe. Więc mały minus za dołączenie otwartego opakowania. Ale to kilkuzłotowy koszt, a psiakowi smakuje tak samo.

Em.

27.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
1 Lutego zamówiłem...
1 Lutego zamówiłem karmę dla psa. Firma Krakvet czas na realizację zamówienia ma od 24h do 7dni. W regulaminie i ogólnych informacjach na stronie Krakvet jest napisane, że jeśli wystąpią jakieś trudności w realizacji zamówienia firma niezwłocznie poinformuje klienta telefonicznie i mailowo o zaistniałym problemie. Dzis przez cały dzień próbowałem się do nich dodzwonić - po 6minutach oczekiwania automatyczny głos mówi, że numer został zapisany i ktoś z obsługi zadzwoni w przeciągu 4godzin roboczych. Dzwoniłem do nich o 10 rano, otrzymałem informacje że oddzwonią. Mamy godzinę 15:32 nikt z obsługi klienta do mnie nie zadzwonił, ani nie otrzymałem żadnego maila. Od 15 znowu próbuję się tam dodzwonic ale historia się powtarza-nikt nie odbiera i chyba pracują tam do 16 ;/ Obsługa jest niekompetenta, nie udziela żadnych informacj, brak mozliwości uzyskania jakiejkolwiek informacji-dodzwonienia sie tam, brak informacji mailowej. Mimo w miare przyjaznych cen, radze omijac szerokim łukiem-nie realizuja zamówien w terminie i nie ma z nimi kontaktu. Lepiej wydac 2-5złotych wiecej i otrzymac zamowione produkty z innej firmy na nastepny dzien. ODRADZAM !!

MaciaSS

06.02.2012

Placówka

Wieliczka, Kokotów 657

Nie zgadzam się (0)
Z usług Krakvetu...
Z usług Krakvetu korzystam nieprzerwanie od ponad 4 lat. Praktycznie zawsze jestem zadowolona z zamówień. W przypadku braków można liczyć na szybki kontakt telefoniczny i zainteresowanie, żeby paczka przyszła na czas. Firma zmienia się na plus - np. ostatnio wprowadzono ankietę przy zamawianiu w jaki sposób kontaktować się w przypadku jakiś braków.. Bardzo wygodne, bo nie zawsze telefonicznie jest możliwość lub czas na zastanowienie. Wybrałam ostatnio drogę mailową i mimo braku proponowana zmiana szybko została wprowadzona i zamówienie przyszło w dogodnym terminie. Reklamacje, uwagi zawsze kończą się odpowiedzią ze strony sklepu. Słabym punktem jest firma kurierska, już zmieniana.. Ale cały czas nie przynosi to poprawy.

Em.

08.01.2012

Placówka

Kraków, internet

Nie zgadzam się (7)
Krakvet jest sklepem...
Krakvet jest sklepem internetowym oferującym artykuły dla zwierząt. Mają szeroki asortyment oraz na prawdę bardzo korzystne ceny. Ja kupuję tam suchą karmę, która jest po prostu najtańsza w Polsce. Dodatkowo dostawa towaru kosztującego powyżej 100 złotych jest gratis a często jeszcze dozmówionego towaru dodają dodatkowe gratisy. Możliwy jest też odbiór osobisty ale tylko w Wieliczce pod Krakowem. Jest wiele opcji płatności. W większości przypadków dostawa jest bardzo szybka - zdarzało się, że kurier był już na drugi dzień. Niestety, na stronie firmy nie ma możliwości sprawdzenia dostępności towaru. Jeśli towaru nie ma w magazynie - zostaniemy o tym poinformowani dopiero po dokonaniu zapłaty za towar. Wtedy dzwoni konsultantka i proponuje zamiennik. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie chcemy zamiennika to możemy czekać nawet kilkanaście dni. Firma zastrzega sobie możliwość dostawy do 3 tygodni ale ja jako klient wolałabym być poinformowana przed zakupem o przybliżonym czasie dostawy. Towar jest zawsze w dobrym stanie. Na połączenie z infolinią czeka się długo ale konsultanci są uprzejmi. Firma odpowiada na maile.

zarejestrowany-uzytkownik

05.01.2012

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Strona internetowa sklepu...
Strona internetowa sklepu jest przejrzysta i funkcjonalna, z łatwością znalazłam produkt, którego szukałam. Produkt był opisany, dołączone było jego zdjęcie i podana była aktualna cena. Z łatwością znalazłam też informację o kosztach wysyłki. Obsługę klienta oceniam jako bardzo dobrą - dostałam mailem potwierdzenie przyjęcia mojego zamówienia oraz numer listu przewozowego. Przesyłka przyszła solidnie zabezpieczona w folię i oklejona taśmą. Jestem zdecydowana na kolejny zakup w tym sklepie także z uwagi na niskie ceny.

Aszka

23.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Krakvet to internetowy...
Krakvet to internetowy sklep zoologiczny. Zamawiam tam karmę dla moich pupili. Koleżanka poleciła mi ten sklep w marcu 2010 roku i od tamtej pory regularnie zamawiam tam pożywienie dla psiaków. Plusem sklepu jest przede wszystkim to, że przy zamówieniu 30 kg karmy firmy Purina oszczędzam około 50 zł w porównaniu do sklepów zoologicznych w moim mieście. Na uwagę zasługuje również fakt, że w przypadku zamówień powyżej 99 złotych nie płacę nic za przesyłkę. Firma nalicza rabaty na zakupy: 1,2 lub 3%. Nie jest to dużo, ale tę kwotę można przeznaczyć na wsparcie schronisk dla zwierząt. Zamówienie jest realizowane w ciągu kilku dni (najdłużej czekałam około 3 dni), a w przypadku braku zamówionego towaru pracownicy sklepu telefonicznie informują klienta o tym fakcie. Są przy tym bardzo uprzejmi i służą pomocą.

zarejestrowany-uzytkownik

04.12.2011

Placówka

Wieliczka, Kokotów 657

Nie zgadzam się (0)
Z usług tego...
Z usług tego sklepu internetowego korzystałam już kilka razy. Zawsze wszystko odbywało się bez najmniejszych problemów. Jednak ostatnio termin realizacji pozytywnie mnie zaskoczył. W środę wieczorem złożyłam zamówienie, w czwartek otrzymałam maila z informacją o wysyłce produktów i linkiem do strony firmy kurierskiej (możliwość "śledzenia" przesyłki). W piątek rano kurier dostarczył paczkę :). Ceny karmy, zwłaszcza weterynaryjnej, są bardzo atrakcyjne - oszczędność około 15zł za opakowanie 1,5kg. Zdecydowanie polecam zakupy w sklepie KRAKVET :)

zarejestrowany-uzytkownik

06.11.2011

Placówka

Kraków, internet

Nie zgadzam się (5)
Przez cały 2010...
Przez cały 2010 rok żywiłam mojego psa karmami kupowanymi w sklepie Krakvet. W roku 2011 zrobiłam jeszcze dwa razy zakupy, po czym moja cierpliwość się skończyła i postanowiłam zmienić źródło. Krakvet posiada bogaty wybór produktów dla zwierzaków, zwłaszcza karm dla psów i wszystko - od chwili zakupu po dostarczenie przesyłki - działa świetnie pod warunkiem, że sklep rzeczywiście ma na stanie zamówione produkty, system internetowy serwisu poprawnie zarejestrował zamówienie i nikt nic nie zgubił. Tak się zdarzyło w połowie przypadków, natomiast kilkakrotnie wysyłka towaru bardzo się opóźniła. A to nie było zamówionego przeze mnie towaru i musiałam czekać na dostawę z hurtowni lub zgodzić się na zamiennik, a to transakcja nie została poprawnie zarejestrowana i choć pieniądze zostały wpłacone, towaru nie wysłano do czasu, aż zaczęłam się dopominać. W tym drugim przypadku kilkanaście razy telefonowałam do sklepu, zanim odnaleziono moją wpłatę i zrealizowano zamówienie. Trwało to ponad miesiąc. Zakup żywności dla zwierzęcia moim zdaniem ma sens wówczas, gdy można liczyć nie tylko na atrakcyjną cenę, ale i szybką i pewną dostawę, ponieważ przeważnie karmę kupuje się, kiedy zapasy domowe są na wyczerpaniu. Natomiast mija się to z celem, jeśli trzeba długo czekać i w międzyczasie dokupywać po trochu w tradycyjnym sklepie, co już zupełnie się nie opłaca. Pracownicy Krakvetu są na ogół kulturalni i nie można posądzać ich o nieuczciwość, jednakże organizacja i czas realizacji zamówień pozostawia wiele do życzenia.

Marzena_386

21.08.2011

Placówka

Wieliczka, Czarnochowice 269

Nie zgadzam się (4)
Kolezanka namowila mnie...
Kolezanka namowila mnie abym zakupy dla pupili robila poprezz sklep internetowy i nie zaluje podjetej wtedy decyzji,strona jest przejrzysta, czas obslugi krotki, towaru nie brkuje, jest on dobrej jakosci i w niskiej cenie. Czesto sa tez promocje i przeceny wiec latwo kupic dobry towar w niewysokiej cenie.

Barbara_440

27.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem firmy...
Jestem klientem firmy od ponad roku. W tym czasie dokonałam około 10-15 zamówień za pośrednictwem strony www (sklep internetowy). Niestety, w okresie ostatnich 3-4 miesięcy jakość obsługi znacznie się pogorszyła. Na pierwszy plan wysuwa się niezgodność w ilości i jakości dostarczonego towaru. Kolejną pozycją, na którą należy zwrócić uwagę jest dostępność towaru. Zdarza się, że, zdawałoby się, podstawowy towar, jak żwirek dla kota, jest niedostępny przez tydzień. Na koniec warto nadmienić, iż cieżko jest te uwagi zgłosić telefonicznie (problemy z dodzwonieniem się). Przy tych wszystkich niedogodnościach należy jednakże docenić prace personelu, który jest uprzejmy i pomocny.

Monika_1673

04.05.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Przesyłka przyszła trzeciego...
Przesyłka przyszła trzeciego dnia od złożenia zamówienia.Wcześniej byłam na bieżąco informowana jaki jest status mojego zamówienia. Produkty były bardzo dobrze zapakowane a kurier punktualny.W razie braku jakiegoś towaru,obsługa jest ze mną w stałym kontakcie telefonicznym.To ja decyduję,czy poczekam kilka dni dłużej na sprowadzenie towaru z hurtowni,czy wybieram jakiś zamiennik,czy też życzę sobie zwrotu pieniędzy.W tym ostatnim przypadku wpłacona kwota jest zwracana na moje konto jeszcze tego samego dnia.

zarejestrowany-uzytkownik

16.02.2011

Placówka

Wieliczka, Czarnochowice 269

Nie zgadzam się (2)
Kolejne udane zakupy...
Kolejne udane zakupy w internetowym sklepie zajmującym się dystrybucją karm i akcesoriów dla zwierząt. Zamówienie realizowane w okresie wzmożonego ruchu przedświątecznego. W ciągu dwóch dni po złożeniu zamówienia (za pobraniem) brak było informacji o realizacji wysyłki. Po moim e-mailu z prośbą o szybką wysyłkę (zależało mi na dostawie przed końcem roku) poinformowano mnie, że firma postara się zrealizować zamówienia jak najszybciej. Kilka godzin później otrzymałam telefon z zapytaniem czy chcę poczekać na skompletowanie pełnego zamówienia (brakowało kilku zamówionych towarów) czy życzę sobie otrzymać dostępny towar w ciągu dwóch dni (był piątek). Zdecydowałam się na dostawę dostępnych artykułów. Kurier z paczką pojawił się przed południem w poniedziałek. W paczce znalazłam zaległe towary z poprzedniego zamówienia (nie musiałam o nich przypominać) oraz drobny upominek. Jestem bardzo zadowolona z tempa realizacji zamówienia, jako klient czuję się poważnie traktowana i mam poczucie, że firmie zależy na dobrych kontaktach oraz zatrzymaniu klienta. Zaoferowano mi także zniżkę dla stałych klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2008

Placówka

Wieliczka, Czarnochowice 269

Nie zgadzam się (16)

Krakvet

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Krakvet?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Niskie ceny i...
Niskie ceny i szybka dostawa. Pod tym względem polecam. Kupowanie i płacenie na stronie - jedno z gorszych z jakimi miałam styczność. Dla cierpliwych i wyrozumiałych.